LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gemaakte kosten voor goed laten werken product

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
16again

Re: Gemaakte kosten voor goed laten werken product

Ongelezen bericht door 16again »

bprosman schreef:Zolang TS niet aan kan/wil geven wat er niet klopte in de bijgeleverde handleiding of URL blijft het gissen of het probleem bij UPC zit of een typisch geval van PEBKAC.
Als ik mag gissen, dan klopt de handleiding gewoon, heeft TS niets fout gedaan, en heeft de helpdesk medewerker remote de lijn ge-activeerd.

Guardian72

Ongelezen bericht door Guardian72 »

bprosman schreef:Zolang TS niet aan kan/wil geven wat er niet klopte in de bijgeleverde handleiding of URL blijft het gissen of het probleem bij UPC zit of een typisch geval van PEBKAC.
Ik dacht zelf eerder aan een id10t error...

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Even de gedachtengang omdraaien:

Stel dat de handleiding inderdaad niet klopt. Dan zorgt dat voor heel veel vragen richting de UPC klantenservice. Aangezien een call center medewerker een veelvoud kost van wat er aan telefoonkosten binnenkomt zouden ze wel gek zijn als ze de handleiding nooit hebben aangepast.

Ergo, de handleiding is goed.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Geen provider gaat expres een foutieve handleiding leveren. Natuurlijk levert dat meer ellende op dan je lief is.
Trouwens, het lijkt mij onmogelijk om, zeker gezien de ingewikkelde staat van de NL telefoonie inrichting, je een handleiding schrijft die 100% van de gevallen dekkend is en dus een werkende verbinding oplevert. Het lijkt me dan niet dat een handleiding daardoor ondeugdelijk is.
Laatst gewijzigd door Radar op 17 jun 2014 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic informatie verwijderd

Gesloten