een plafondventilator.
rustig laten draaien.
die verplaatst veel lucht met een lage snelheid, in plaats van weinig lucht met een hoge snelheid.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slaapkamer koel houden?
Re: Slaapkamer koel houden?
Ik heb jaren in de tropen gewerkt, in gebieden waar a/c niet echt Gemeen goed was...de ventilator net over je heen laten gaan, is niet irritant en heeft meest effect.
-
Ongetwijfeld. Wat is een ventilater eigenlijk?gezondheid schreef:In het Algemeen Dagblad staat dat je de ventilater niet te dicht op je gezicht moet gaan richten omdat anders zenuwpijnen kunnen ontstaan.
Het zou zomaar kunnen dat het monotone geluid van een ventilater (nogmaals: wat is dat?) tegenwicht biedt aan het geluid van een mosquito. Een soort anti-mosquito geluid zeg maar. Dus wat je hier stelt zou best wel eens kunnen kloppen.gezondheid schreef:Verder blijkt uit het onderzoek dat mensen met monotone geluid van de ventilater kunnen slapen indien ze oefenen.
Ik zou zeggen, gezondheid, ren naar de winkel, zoek een mooie ventilater (nog steeds geen idee wat het is) uit, en geniet van je nachtrust. Geniet ik, en anderen met mij, van een ander soort rust. Iedereen blij!
Jokkebrok, je weet best wat een ventilator is. Maar denk dat gezondheid (?) te veel artikelen leest met een verkeerde interpretatie. Vandaar natuurlijk, linksom of rechtsom, steeds, welk Topic hij ook opent, het toch op geluid uitkomt. Ik voel echt sorry voor hem dat dit zijn leven zo enorm beïnvloed.witte angora schreef: Ik zou zeggen, gezondheid, ren naar de winkel, zoek een mooie ventilater (nog steeds geen idee wat het is) uit, en geniet van je nachtrust. Geniet ik, en anderen met mij, van een ander soort rust. Iedereen blij!
Je moet lekker een natte handdoek op je gezicht leggen, de ventilator dichtbij en dan maar oefenen, top!gezondheid schreef:In het Algemeen Dagblad staat dat je de ventilater niet te dicht op je gezicht moet gaan richten omdat anders zenuwpijnen kunnen ontstaan. Wel is het handigst de ventilater op enige afstand te gaan richten op je gezicht. Verder blijkt uit het onderzoek dat mensen met monotone geluid van de ventilater kunnen slapen indien ze oefenen.
Het uitstellen van koele luchtventilater