wie denken jullie daarmee om de tuin te leiden dan?
of kwamen allebei TOEVALLIG op deze site uit??
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dus bij jullie stond de auto op een bewaakte parkeerplaats en werd hij al die tijd helemaal niet verplaatst? En jullie hebben speciaal bij Radar een account aangemaakt om dat even te komen melden vanwege de enorm bijzondere top service?julia1983 schreef:wij gaan elkaar jaar met de hele familie op vakantie!! en hebben nu 2x valet parking gedaan via QUBE valet helemaal perfect alles klopt altijd. mijn vader heeft een volvo v60 en kan alles via gps uitlezen en dit klopt altijd perfect wordt ook niet hard gereden erg fijn!
bedankt
Prettig 2015 met QUBE PARKING, en dat u maar veel plezier ervan zal ervaren.denise1234 schreef:wij vonden QUBE PARKING helemaal top. aardige mensen en schitterend terrein veel mooier dan op schiphol lang parkeren.!!
En google altijd een bedrijf voor je er mee in zee gaat. Dat zal je hiervoor in de toekomst behoeden, want dat Qube ruk is staat hier al langer te lezen. xDTragos schreef:Mijn advies: DOE GEEN ZAKEN MET QUBE PARKING / QUBE VALET PARKING
Helemaal mee eens, ongeloofwaardig bedrijf. Ons dorp is helemaal klaar met dit bedrijf en de overlast die ze veroorzaken, en dan nog het feit dat ze daar gewoon maling aan hebben.Julie4444 schreef:En google altijd een bedrijf voor je er mee in zee gaat. Dat zal je hiervoor in de toekomst behoeden, want dat Qube ruk is staat hier al langer te lezen. xDTragos schreef:Mijn advies: DOE GEEN ZAKEN MET QUBE PARKING / QUBE VALET PARKING
Als mensen na deze uitzending - verbazend trouwens - nog met dergelijke bedrijfjes in zee gaan - zou ik als verzekeraar zeggen dat men zelf nalatig is geweest, en schade eigen schuld is - en ze het maar moeten zien te verhalen op dat 'enge mannetje'...Ad Verkaad schreef:Geen Tros, maar Omroep Max: http://groetenvanmax.omroepmax.nl/uitze ... juni-2015/
"Verder is er aandacht voor de ontmaskering van de parkeerdienst Qube Valet op Schiphol. Het bedrijf belooft uw auto keurig te parkeren op een geasfalteerde en bewaakte parkeerplek. Maar als we de proef op de som nemen, blijkt dat er schandalig misbruik wordt gemaakt van het goede vertrouwen van hun klanten."
Vanavond, 20:33 uur, Nederland 1
Zie ook het nieuws-item op nos.nl: http://nos.nl/artikel/2040178-geparkeer ... itjes.html