LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Qube Parking - Nooit meer!

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
jerwarm

Re: Qube Parking - Nooit meer!

Ongelezen bericht door jerwarm »

ah, daar zijn ze weer de "geloofwaardige" juich verhalen, ditmaal 2 personen.... :/
wie denken jullie daarmee om de tuin te leiden dan?

of kwamen allebei TOEVALLIG op deze site uit?? :mrgreen: :lol:

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

julia1983 schreef:wij gaan elkaar jaar met de hele familie op vakantie!! en hebben nu 2x valet parking gedaan via QUBE valet helemaal perfect alles klopt altijd. mijn vader heeft een volvo v60 en kan alles via gps uitlezen en dit klopt altijd perfect wordt ook niet hard gereden erg fijn!

bedankt
Dus bij jullie stond de auto op een bewaakte parkeerplaats en werd hij al die tijd helemaal niet verplaatst? En jullie hebben speciaal bij Radar een account aangemaakt om dat even te komen melden vanwege de enorm bijzondere top service?

Maak dat de kat wijs.

F.van Holten

Ongelezen bericht door F.van Holten »

denise1234 schreef:wij vonden QUBE PARKING helemaal top. aardige mensen en schitterend terrein veel mooier dan op schiphol lang parkeren.!!
Prettig 2015 met QUBE PARKING, en dat u maar veel plezier ervan zal ervaren.

sabrinadegoeij

Ongelezen bericht door sabrinadegoeij »

Via groupon hadden wij een parkeerplek geboekt (dit was al in het voorjaar)
voor de maand december 2014 een parkeerplaats gereserveerd.

Achteraf zijn wij medio oktober 2014 nog op een actie ingegaan van Qube parking.
Een pakket extra wat het volgende inhoudt:

•Wassen met speciaal alkalisch water
•Velgen reinigen
•Wax behandeling ultra
•Compleet interieur reinigen
•Stoelen shamponeren/diep reinigen, hemel, dashboard en vloer reinigen, uitzuigen
•Ozonbehandeling (antirook behandeling)
•Polijsten auto en verwijderen krassen met laser

en een bovag airco check wat inhoudt:

 Leeghalen aircosysteem.
 Vacumeren.
 Lek-test.
 Vervangen en afvullen koudemiddel
dit tezamen kostte ons € 129,90

Aangekomen op het parkeerterrein op 28 december 2014 wilde ik de sleutel inleveren bij de desbetreffende persoon die ons stond op te wachten. Deze meneer weigerde onze sleutel aan te nemen waarop ik de formulieren van de bijgeboekte bovenstaande pakketten aan hem overhandigde.
Deze beste meneer deed de mededeling dat hij geen sleutels aanneemt en nog nooit van de geleverde pakketten had gehoord. Daar sta je dan...
Op schiphol aangekomen heb ik direct een mail naar Qube parking gestuurd met de vraag/klacht hoe dit kan. Een week later had ik nog geen antwoord. Hierop heb ik mijn geld terug geëist en gevraagd waarom er totaal niet op mijn klacht werd ingegaan. het enige bericht wat wij terug kregen was de volgende mededeling: "gaan we doen"

Om een lang verhaal kort te maken meerdere mailen mijn geld terug gevraagd en 2 weken geleden kreeg ik eindelijk een bericht dat het geld (was op een vrijdag) terug gestort zou worden en dat wij die op maandag op onze rekening hadden staan.
Tot op de dag van vandaag mijn geld niet terug gehad en op mail reageren ze niet meer....

romac0206

Ongelezen bericht door romac0206 »

Via Groupon van hun parkeerfaciliteiten gebruik gemaakt en Groupon vroeg mij om Qubeparking te beoordelen.

3. Welk specifiek ding zou je aanraden aan anderen bij Qube Parking & Met en Co?

Absoluut niet gebruik maken van hun faciliteiten. Ze beloven dingen die ze niet waar maken. "QubeParking heeft een priority lane op Schiphol. Wij zetten u direct voor de vertrekhal af." Geen sprake van,geen priority Lane! en "We vervoeren u per taxi. U hoeft bij QubeParking niet te wachten op een gedeelde shuttlebus." Ook niet waar , het is wel degeijlk een shuttlebus en ook moesten we wachten op andere reizigers. Maar het ergste van alles is dit "Er wordt absoluut niet in uw auto gereden. U neemt zelf uw autosleutels mee." Omdat er te weinig parkeerruimte is wordt je auto opgekrikt en op wieltjes gezet en mee rond geduwd. Dat er daarbij schade kan ontstaan is toch het risico voor de parkeerder? Mijn auto heeft bij Qubeparking €850,- schade opgelopen en alle aansprakelijkheid wordt door hun ontkend.

4. Heb je feedback of commentaar welke je zou willen verzenden naar Qube Parking & Met en Co?

een ander vak kiezen want voor parkeerservice zijn jullie totaal ongeschikt.

jerwarm

Ongelezen bericht door jerwarm »

[quote="romac0206"]Via Groupon van hun parkeerfaciliteiten gebruik gemaakt en Groupon vroeg mij om Qubeparking te beoordelen.

3. Welk specifiek ding zou je aanraden aan anderen bij Qube Parking & Met en Co?

Absoluut niet gebruik maken van hun faciliteiten. Ze beloven dingen die ze niet waar maken. "QubeParking heeft een priority lane op Schiphol. Wij zetten u direct voor de vertrekhal af." Geen sprake van,geen priority Lane! en "We vervoeren u per taxi. U hoeft bij QubeParking niet te wachten op een gedeelde shuttlebus." Ook niet waar , het is wel degeijlk een shuttlebus en ook moesten we wachten op andere reizigers. Maar het ergste van alles is dit "Er wordt absoluut niet in uw auto gereden. U neemt zelf uw autosleutels mee." Omdat er te weinig parkeerruimte is wordt je auto opgekrikt en op wieltjes gezet en mee rond geduwd. Dat er daarbij schade kan ontstaan is toch het risico voor de parkeerder? Mijn auto heeft bij Qubeparking €850,- schade opgelopen en alle aansprakelijkheid wordt door hun ontkend.

4. Heb je feedback of commentaar welke je zou willen verzenden naar Qube Parking & Met en Co?

een ander vak kiezen want voor parkeerservice zijn jullie totaal ongeschikt.[/quote]

goed dat u dit nog extra meldt, ik ga binnenkort op vakantie en zal dit bedrijf vanwege deze thread mijden als de pest! :wink:

Tragos

Ongelezen bericht door Tragos »

Geachte lezers,

Ook ik heb een slechte ervaring achter de rug met Qube Valet Parking.

Zowel bij vertrek als bij aankomst op Schiphol verliepen de contacten met medewerkers van Qube (Valet) Parking zeer chaotisch. Van de op de website beschreven handelingen kwam niks terecht.

Na terugkomst bleek dat er 45 km te veel met mijn auto gereden was. Je vraagt je dan toch af "waar is mijn auto geweest"?

Meerdere keren heb ik een e-mail gestuurd met o.a. het verzoek het GPS-rapport toe te sturen (daar adverteren ze mee) en daarop wordt niet gereageerd.

Het feit dat ze op hun eigen website aangeven dat auto's geparkeerd worden op een parkeerterrein aan de Ecuadorlaan te Aalsmeer terwijl dit niet (meer) het geval is geeft te denken.

Mijn advies: DOE GEEN ZAKEN MET QUBE PARKING / QUBE VALET PARKING

Julie4444

Tragos schreef:Mijn advies: DOE GEEN ZAKEN MET QUBE PARKING / QUBE VALET PARKING
En google altijd een bedrijf voor je er mee in zee gaat. Dat zal je hiervoor in de toekomst behoeden, want dat Qube ruk is staat hier al langer te lezen. xD

romac0206

Ongelezen bericht door romac0206 »

Wat triest is, is het feit dat Groupon dit z.g. parking bedrijf nog steeds aanbied. Na mijn eigen slechte ervaring ben ik al weken met Groupon in conclaaf zodat ze de contacten met deze oplichters schrappen.
Zie voor nog meer horror verhalen op de parkeren_bij_vliegvelden site http://www.parkerenbijvliegvelden.nl/re ... e-parking/ waar zowaar zelfs positieve reacties staan maar of die waar zijn laat ik aan uw eigen oordeel over.

SnoepDropje

Ongelezen bericht door SnoepDropje »

Ik had via de website een mail gestuurd voor een zogenaamde special deal.
Nooit ontvangen en ook niks gereserveerd.
Ik kwam ook bij hun uit via Groupon.

estherans

Ongelezen bericht door estherans »

Julie4444 schreef:
Tragos schreef:Mijn advies: DOE GEEN ZAKEN MET QUBE PARKING / QUBE VALET PARKING
En google altijd een bedrijf voor je er mee in zee gaat. Dat zal je hiervoor in de toekomst behoeden, want dat Qube ruk is staat hier al langer te lezen. xD
Helemaal mee eens, ongeloofwaardig bedrijf. Ons dorp is helemaal klaar met dit bedrijf en de overlast die ze veroorzaken, en dan nog het feit dat ze daar gewoon maling aan hebben.

Ad Verkaad

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

Geen Tros, maar Omroep Max: http://groetenvanmax.omroepmax.nl/uitze ... juni-2015/

"Verder is er aandacht voor de ontmaskering van de parkeerdienst Qube Valet op Schiphol. Het bedrijf belooft uw auto keurig te parkeren op een geasfalteerde en bewaakte parkeerplek. Maar als we de proef op de som nemen, blijkt dat er schandalig misbruik wordt gemaakt van het goede vertrouwen van hun klanten."

Vanavond, 20:33 uur, Nederland 1

Zie ook het nieuws-item op nos.nl: http://nos.nl/artikel/2040178-geparkeer ... itjes.html

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ad Verkaad schreef:Geen Tros, maar Omroep Max: http://groetenvanmax.omroepmax.nl/uitze ... juni-2015/

"Verder is er aandacht voor de ontmaskering van de parkeerdienst Qube Valet op Schiphol. Het bedrijf belooft uw auto keurig te parkeren op een geasfalteerde en bewaakte parkeerplek. Maar als we de proef op de som nemen, blijkt dat er schandalig misbruik wordt gemaakt van het goede vertrouwen van hun klanten."

Vanavond, 20:33 uur, Nederland 1

Zie ook het nieuws-item op nos.nl: http://nos.nl/artikel/2040178-geparkeer ... itjes.html
Als mensen na deze uitzending - verbazend trouwens - nog met dergelijke bedrijfjes in zee gaan - zou ik als verzekeraar zeggen dat men zelf nalatig is geweest, en schade eigen schuld is - en ze het maar moeten zien te verhalen op dat 'enge mannetje'...
Wat een (piep) zeg :|

Julie4444

Ook wel leuk om te zien dat de brutale scheldende respectloze houding van meneer eigenaar niet veranderd is. Geloof dat zijn getier op dit forum inmiddels verdwenen was. Is wel jammer want niemand gaat in zee als ze zien dat het zo'n brutale tokkie is.

Lijkt erop dat soort soort zoekt en zijn personeel dus niet anders is. Wat een verassing. :roll:

antovoe

Ongelezen bericht door antovoe »

Via Groupdeal een bon gekocht voor het parkeren op P7 ( Qubeparking)
Naderhand kreeg ik van Groupdeal te horen dat zij afzagen van deze deal i.v.m. de slechte bereikbaarheid van het terrein, het geld kreeg ik teruggestort.
Meteen na de mail van Groupdeal een mail ontvangen van P7, het was een zakelijk geschil met Groupdeal, stond er in, het had niets met de service te maken. Zij boden mij aan voor hetzelfde bedrag als bij de Groupdeal aanbieding de auto bij hun te parkeren. Internet geraadpleegd alleen maar goede recensies gelezen en besloten op de aanbieding van P7 in te gaan en betaald.

Op 25 mei een ware zoektocht gehouden om de auto op de Ecuadorlaan 21-27 te kunnen parkeren, uiteindelijk aangekomen, maar de medewerker op het terrein vertelde ons dat P7 geen samenwerkingsovereenkomst had met het terrein, P7 was volgens hem een grote oplichtersbende en ik was al de 6e gedupeerde vandaag.
De tijd drong, wij moesten het vliegtuig halen, daarom de medewerker gevraagd of hij ons een suggestie kon geven, waar wij de auto betrouwbaar konden parkeren.
Uiteindelijk de auto geparkeerd in Rijssenhout, Autohotel.
Over dit bedrijf niets dan lof, snel afgehandeld, werden ook snel bij terugkomst weer opgehaald. Wel eng om de autosleutel af te geven, ik had niet voor niets P7 geboekt, omdat ik daar zelf kon parkeren en de autosleutel zelf houden.

Ondertussen heb ik [persoonsgegevens verwijderd], eigenaar van P7, Qubeparking en nog meer bedrijfjes een mail gestuurd, waarin ik hem verzocht mijn geld terug te storten.
Uiteraard zonder reactie van hem te ontvangen, er rest mij geen andere mogelijkheid om aangifte te doen van oplichting.

P7, Qubeparking een absolute afrader, trap hier nooit in !!
Laatst gewijzigd door Radar op 14 jun 2015 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Gesloten