Femmiej schreef: Geen zin om veel verder uit te wijden, dan moet je m'n topic van een paar jaar geleden maar lezen maar .
Er staat van jou ook een topic over KPN< Tele2 en nog meer.
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 0#p1157560
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Femmiej schreef: Geen zin om veel verder uit te wijden, dan moet je m'n topic van een paar jaar geleden maar lezen maar .
na het lezen van de link is het kwartje gevallen, Ik blijf bij UPC , Ts vertrekt naar KPN, hoe lang zou het contract doorlopen ? succes ermeeFemmiej schreef:Idd dat schrijf ik toch ook..... Daarom heb ik geen zin meer om er helemaal over uit te wijden.
Als men wilt weten wat er bij mij met UPC allemaal fout is gegaan kunnen ze daar het topje van de ijsberg lezen als ze willen.
En even over Tele2 dan... Oké het werkte voor mij niet maar de klantenservice heb ik als zeeeer klantvriendelijk ervaren! Daar zou UPC nog wat van kunnen leren
Femmiej schreef:Ff een update dan maar...
Opnames gaan nog niet helemaal 100% dat is dan weer jammer
Puntje bij paaltje, tot nu toe tevreden klant van KPN.
Bij UPC was de emmer door al het gezeik altijd bijna vol en liep die vaak over.
KPN heeft nog genoeg ruimte in de emmer en zal voorlopig niet overlopen.
We blijven voorlopig nog positief!
Misschien heb je wel weer ongelijk, kan zijn dat achter je reaal name een rood vlaggetje staatFemmiej schreef:Snelheid van de software is zeker veeeel sneller dan bij UPC.
En daarbij WiFi ook, al is dat niet heel raar want bij UPC wordt keer op keer de verbinding verbroken en had ik zeer slecht bereik in huis. Dat is nu vele maler beter!
Har... Ik heb geen zin om weer over mijn ervaring met UPC uit te wijden, maar die hebben het idd goed verprutst. En ook bij UPC (net als nu bij KPN) blijf ik echt wel beleefd echter na tal van loze beloftes etc etc ben ik het wel zat ja! Niks gaat goed daar....
De borg van UPC zou de bij de eerst volgende factuurdatum verrekend worden, maar heb het nog steeds niet hoor! Morgen maar weer eens bellen met mijn grote vrienden die van alles zeggen wat 9 Vd 10 keer niet klopt.
als Ts genoteerd wordt als wan betaler komt er een signaal achter der naam, KPN wordt in grote getalen gedumpt door hun klanten,vreemd dat iemand de omgekeerde weg bewandelt, Ts succes ermeeciske schreef:Met je snelheid, via de kabel is het altijd snelleralthans als het werkt!