LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN/UPC?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
ciske

Re: KPN/UPC?

Ongelezen bericht door ciske »

Femmiej schreef: Geen zin om veel verder uit te wijden, dan moet je m'n topic van een paar jaar geleden maar lezen maar .

Er staat van jou ook een topic over KPN< Tele2 en nog meer.

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 0#p1157560

Femmiej

Ongelezen bericht door Femmiej »

Idd dat schrijf ik toch ook..... Daarom heb ik geen zin meer om er helemaal over uit te wijden.
Als men wilt weten wat er bij mij met UPC allemaal fout is gegaan kunnen ze daar het topje van de ijsberg lezen als ze willen. :)

En even over Tele2 dan... Oké het werkte voor mij niet maar de klantenservice heb ik als zeeeer klantvriendelijk ervaren! Daar zou UPC nog wat van kunnen leren ;)

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Femmiej schreef:Idd dat schrijf ik toch ook..... Daarom heb ik geen zin meer om er helemaal over uit te wijden.
Als men wilt weten wat er bij mij met UPC allemaal fout is gegaan kunnen ze daar het topje van de ijsberg lezen als ze willen. :)

En even over Tele2 dan... Oké het werkte voor mij niet maar de klantenservice heb ik als zeeeer klantvriendelijk ervaren! Daar zou UPC nog wat van kunnen leren ;)
na het lezen van de link is het kwartje gevallen, Ik blijf bij UPC , Ts vertrekt naar KPN, hoe lang zou het contract doorlopen ? succes ermee

Femmiej

We'll see!
Bedankt har! :)

Femmiej

Ff een update dan maar... :)
Nu bijna 2 maanden klant bij KPN en bevalt me tot nu toe goed!

Oversluiten is zonder problemen verlopen.
Aansluiten ging ook goed.
Signaal is prima.
Gebruiksvriendelijkheid is top! Beter dan UPC.
Snelheid veel beter.
WiFi werkt uitstekend!
Klantenservice niet helemaal 100% maar altijd nog beter dan UPC (tot nu toe dan ;))
Opnames gaan nog niet helemaal 100% dat is dan weer jammer :(

Puntje bij paaltje, tot nu toe tevreden klant van KPN.

Bij UPC was de emmer door al het gezeik altijd bijna vol en liep die vaak over.
KPN heeft nog genoeg ruimte in de emmer en zal voorlopig niet overlopen.

We blijven voorlopig nog positief!

ciske

Mooi hoop dat je positief blijft. Overal is wel wat.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

snap niet dat je snelheid nu beter is dan bij UPC.

Har06

Femmiej schreef:Ff een update dan maar... :)
Opnames gaan nog niet helemaal 100% dat is dan weer jammer :(

Puntje bij paaltje, tot nu toe tevreden klant van KPN.

Bij UPC was de emmer door al het gezeik altijd bijna vol en liep die vaak over.
KPN heeft nog genoeg ruimte in de emmer en zal voorlopig niet overlopen
.

We blijven voorlopig nog positief!

Gezien het woordgebruik : gezzzzzzetc, loopt bij iedereen de emmer vol Femmiej, beleefd blijven lost 75 % van de problemen op :P

Femmiej

Snelheid van de software is zeker veeeel sneller dan bij UPC.
En daarbij WiFi ook, al is dat niet heel raar want bij UPC wordt keer op keer de verbinding verbroken en had ik zeer slecht bereik in huis. Dat is nu vele maler beter!

Har... Ik heb geen zin om weer over mijn ervaring met UPC uit te wijden, maar die hebben het idd goed verprutst. En ook bij UPC (net als nu bij KPN) blijf ik echt wel beleefd echter na tal van loze beloftes etc etc ben ik het wel zat ja! Niks gaat goed daar....
De borg van UPC zou de bij de eerst volgende factuurdatum verrekend worden, maar heb het nog steeds niet hoor! Morgen maar weer eens bellen met mijn grote vrienden die van alles zeggen wat 9 Vd 10 keer niet klopt.

Har06

Femmiej schreef:Snelheid van de software is zeker veeeel sneller dan bij UPC.
En daarbij WiFi ook, al is dat niet heel raar want bij UPC wordt keer op keer de verbinding verbroken en had ik zeer slecht bereik in huis. Dat is nu vele maler beter!

Har... Ik heb geen zin om weer over mijn ervaring met UPC uit te wijden, maar die hebben het idd goed verprutst. En ook bij UPC (net als nu bij KPN) blijf ik echt wel beleefd echter na tal van loze beloftes etc etc ben ik het wel zat ja! Niks gaat goed daar....
De borg van UPC zou de bij de eerst volgende factuurdatum verrekend worden, maar heb het nog steeds niet hoor! Morgen maar weer eens bellen met mijn grote vrienden die van alles zeggen wat 9 Vd 10 keer niet klopt.
Misschien heb je wel weer ongelijk, kan zijn dat achter je reaal name een rood vlaggetje staat :roll:

Femmiej

Waar heb ik ongelijk mee?

ciske

Met je snelheid, via de kabel is het altijd sneller :-) althans als het werkt!

Har06

ciske schreef:Met je snelheid, via de kabel is het altijd sneller :-) althans als het werkt!
als Ts genoteerd wordt als wan betaler komt er een signaal achter der naam, KPN wordt in grote getalen gedumpt door hun klanten,vreemd dat iemand de omgekeerde weg bewandelt, Ts succes ermee :lol:

ciske

http://www.totaaltv.nl/nieuws/18093/100 ... udens.html

Snelheid gaat wel binnenkort verhoogd worden bij KPN.

Femmiej

Wat heeft dat te maken met wat je vetgedrukt hebt har??
En sowieso sta ik niet als wanbetaler hoor, betaal netjes elke maand mijn rekeningen en heb op mijn hypotheek na, geen cent schuld bij wie dan ook! :)

En daar zal het net aan liggen Ciske, als het werkt..... UPC heeft bij mij nog nooit goed gewerkt.

Software Van UPC is behoorlijk traag, zeker in vergelijking met KPN en mijn inziens heeft dat niet te maken met snelheid van signaal.
WiFi bij UPC is helemaal geen doen, ja met een extra router is het een stukje beter maar vind dat UPC gewoon een goed modem moet leveren dan! Internet via kabel was prima trouwens hoor!
Hoppa 1 positief ding over UPC haha alleen heb je dan die kabel in je huis lopen terwijl je WiFi hebt :?

Nu bij KPN is mijn WiFi signaal prima en het bereik is vele maler beter, ook zonder extra router!

Borg wordt (zeggen ze) binnen 3 dagen verwerkt, maandag wordt ik teruggebeld om te kijken of het daadwerkelijk gebeurd is, we'll see!
Foutje van UPC har! :wink: nou ja, dat zeggen ze.............

Femmiej

Ennnn je raadt het al har!
UPC heeft natuurlijk niet terug gebeld...
Was wel te verwachten natuurlijk ;)

Zelf maar weer gebeld en schijnt goed in het systeem te staan.
Voor de gemaakte belkosten wordt nu €5,- op mijn rekening gestort binnen 14 dagen.
We zullen zien of dit daadwerkelijk nog gebeurd in 2014.

Gesloten