LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gedupeerde via leaseverlies?strijd met schadeloosstelling

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
croosjes

Re: gedupeerde via leaseverlies?strijd met schadeloosstelling

Ongelezen bericht door croosjes »

strijden met een advocaat is duur in groepsverband worden de kosten van een proces al iets minder maar rond de €600.- blijft het toch zo beetje en gedupeerde die dat kunnen betalen zijn er ook.De gedupeerde die het niet kunnen betalen wat gebeurt daar mee want misleiding of zorgplicht het moet zeker nog bewezen worden.meld u aan bij de vereniging schadeloosstelling heeft u recht op een advocaat bij genoeg aanmeldingen want verwacht geen wonderen op het laatste moment en denk ook niet een andere doet het wel voor mij.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

croosjes

misleiding,het recht via de rechter moet je kunnen krijgen als je daar recht op hebt.Het kopen van je recht is volgens mij een strafbare feit als je er geen recht op hebt.Deze recht waar je geen recht op hebt krijg je dan ook door een slimme advocaat,waar je als rijke persoon geen recht op hebt want je koopt het.Burgers die niet rijk zijn hebben het recht omdat ze misleid zijn(aandelenlease)maar kunnen dit recht niet kopen dus ze krijgen het recht niet.Dus gedupeerde je wordt dus twee keer misleid""misleid door aandelenlease en het recht waar je recht op hebt maar niet kunt krijgen(fin.gezien)""strijd daarom om het recht met vereniging schadeloosstelling vrgr.andre de croos

pentagonia

Ongelezen bericht door pentagonia »

Wie o wie verlost ons van deze warrige verhalen op de site? Ik kan geen topic meer open doen of meneer croosjes heeft er zijn luchtje overheen gesproeid. Meneer Croosjes, al die berichten van je maken het verhaal er niet beter op. Als je zoveel overtuigings kracht moet inbrengen is dit geen idee dat zichzelf verkoopt. Oftewel, misschien nog eens iets anders proberen, zonder verplichte protestmarsen in gesponsorde T-shirts en het bellen via sponsors. Als ik gezellig met de bus op pad wil, dan toch niet op deze wijze. Ik zou je willen vragen om je luchtje bij 1 topic te houden, zodat anderen niet overal lastig worden gevallen met die vereniging. Alvast bedankt.

NB: misschien ook iets voor de Tros om hier een beetje op te letten.

croosjes

pentagonia,Natuurlijk reageer ik op elke topic want ik ben gedupeerde van aandelelease.Het is voor mij niet meer nodig om de overtuigskracht te gebruiken want in andere doelstellingen om trend die gedupeerd zijn al overtuigd van het nut van het systeem van vereniging schadeloosstelling.Het probleem van de aandelen gedupeerde is namelijk dat ze voor niets willen geholpen worden en daar voldoet de vereniging aan. Maar ook nog hun verplichtingen ontduiken(regels van de vereniging""verantwoordelijkheid""),nee daar doet de vereniging schadeloosstelling niet aan mee.De uitdrukking samen zijn we sterk daar staat de vereniging volledig achter maar dan met zijn alle verantwoordelijk en niet alleen de vereniging.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL

pentagonia

Ongelezen bericht door pentagonia »

Helaas ga je voorbij aan het feit dat gedupeerden er veel aan doen op het ogenblik. Hierbij kwets je de mensen die op de bres staan met hun advocaat en naast de verliezen opnieuw de buidel trekken. Nog een stichting moet toegevoegde waarde hebben en die heb je mij, en vele anderen, nog niet duidelijk kunnen maken. Zegt misschien iets over de wijze van communiceren. De kracht zit in de herhaling, niet in het frustreren.

Jammer dat met dit bericht de topic weer naar boven schiet. Excuus daarvoor mede gedupeerden, want in jullie reacties lees ik ook de frustratie van het beleid van de stichting. Hierna geen reactie meer.

MVG Pentagonia.

croosjes

pentagonia,antw.op vraag één: Ik ga zeker niet het feit voorbij dat er actieve gedupeerde zijn want die zijn belangerijk voor iedereen.Antw.op vraag twee:Nogmaals het is geen stichting maar vereniging schadeloosstelling en onze doelstellingen is heel volgbaar:
(1)laat je overschakelen naar de sponsor
(2)advocaat in groepverband wanneer het nodig is.
(3)al winkellend een uiting geven aan dexia
(4)georganiseerde reizen in Nederland en Belgíe voor sponsoruiting
(5)en het kost allemaal niets alleen doorzettingvermogen om het te doen.
Ik zelf heb het idee,als bepaalde gedupeerde op dit forum op deze manier reageren dit doen omdat ze er voordelen bij hebben bij niet slagen van de vereniging.Ik zal jullie uit je droom halen dit lukt niet,vanwege dat het de vereniging ook niets kost(fin.)Al de ondernomen actie's zijn op kosten van de sponsor.Maar we wachten af wat de uitslagen zijn in voor en tegenspoed.De vereniging schadeloosstelling staat altijd open om te helpen volgens de regels van de vereniging.vrgr.andre de croos

croosjes

allemaal,strijd,strijd,strijd en nog eens strijd waar gaat dit heen?Is er nog overzicht in deze situatie's?Blijven we het uitpluizen het verleden doormiddel van ons zelf om te proberen iets te vinden wat niet klopt?.
Waarom beginnen we niet gelijk goed met een advocaat ook al is de schuld nog zo laag of is een advocaat te duur voor het proces.Gedupeerde kijk hier niet na wordt lid van vereniging schadeloosstelling want het wordt steeds moeilijker om het proces en het materiaal te begrijpen en wie kan dat beter dan een gedupeerde een advocaat.Meld je aan.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

croosjes

gedupeerde,waar gaat al die info.van jullie van 007 naar toe?en wie gebruikt deze gegevens?en waar dient dit voor?vragen jullie je dat nooit af?.De vereniging schadeloosstelling wel die heeft zo zijn idee er over.
vrgr.andre de croos

Gesloten