LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo (UPC) gaat ajax sponsoren. Mee eens?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
ciske

Re: Ziggo (UPC) gaat ajax sponsoren. Mee eens?

Ongelezen bericht door ciske »

GJvdZ schreef:
Iemand die anno 2014 nog steeds het emailadres gebruikt dat z'n provider voor m regelt verdient niet beter....

Want?

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

ciske schreef:
GJvdZ schreef:
Iemand die anno 2014 nog steeds het emailadres gebruikt dat z'n provider voor m regelt verdient niet beter....

Want?
Ja, ben ik ook wel benieuwd naar waarom iemand dan "niet beter verdient".

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

[b]GJvdZ[/b] schreef:
Har06 schreef:De moedermij overweegt om Ziggo te kopen, de aandeelhouders van Ziggo moeten er nog een besluit over nemen, voorlopig blijft UPC UPC, daarna mag je de mailaccounts veranderen en aan 100 instanties familie vrienden kenissen etc etc doorgeven incl dit forum :D
GJvdZ schrijft iets om iets te schrijven ??????? :D

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

mart2345 schreef:. Het waren niet voor niets tot voor kort vooral verzekeringsmaatschappijen en banken die voetbalclubs met veel tegenstanders (met name Ajax en Feyenoord) sponsorden. Daar is de opzegdrempel vaak wat hoger.
Vreemd. Het is namelijk tien keer zo simpel om van verzekeraar te veranderen dan van tv/internet provider. Veranderen van verzekeraar is namelijk alleen een administratieve handeling, terwijl je bij een overstap vanuit ziggo meteen aan andere modem etc. vast zit.
Josephien12 schreef:
Shine schreef:Wees blij dat er überhaupt nog bedrijven bereid zijn te sponsoren,
Mogen we dat nog a.u.b. zelf uitmaken of we blij zijn ja dan wel nee?
Shine schreef:, anders zou de voetbalclub niet meer bestaan of worden toegangskaarten onbetaalbaar.
Ik zou niet weten waarom ik met mijn kabelabonnement de toegangsbewijzen voor ajaxsupporters zou moeten sponsoren. Betaal die gewoon lekker zelf, en niet via mijn centen.

En als clubs daardoor moeten ophouden dan is dat maar zo, zit er echt niet mee.
Het gaat bij sponsoring natuurlijk niet alleen om de grote voetbalclubs, maar ook om kleinere clubs en verenigingen. Een heleboel verenigingen kunnen niet meer bestaan zonder sponsoring. Anders zou het lidmaatschap onbetaalbaar worden. Of je houdt nog maar enkele goedkope bezigheden over waar je dan nog aan mee zou kunnen doen.

Shine

Ongelezen bericht door Shine »

@Kweenie, precies, je snapt 'm en mij. :-)

Klaarblijkelijk willen voetbal extremen liever dat uiteindelijk de Chinezen of Russen de zaken financieel over gaan nemen bij voetbalclubs.

Gaan al die Opel rijders nu ook hun auto per direct inruilen voor een ander merk auto?
Of alle Basic Fitters overstappen naar een andere fitness groep? Alle Rabobankers overstappen naar een andere bank?
Enneh alle HealthCity abonnees hun abonnement opzeggen en naar een andere fitness voorziening gaan?

En zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Volwassen peuters zijn sommige voetbal supporters.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Shine schreef: Volwassen peuters zijn sommige voetbal supporters.
Nou, voetbalsupporters noem ik heel lang geen supporters meer en zeker geen kleuters, gezien alle vechtpartijen die de "fans" onderling maken (en de ravages die ze aanrichten)!

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

tenormin schreef:
Shine schreef: Volwassen peuters zijn sommige voetbal supporters.
Nou, voetbalsupporters noem ik heel lang geen supporters meer en zeker geen kleuters, gezien alle vechtpartijen die de "fans" onderling maken (en de ravages die ze aanrichten)!
Echt ik ben niet tegen voetbal,maar dat papa niet meer normaal naar wedstrijd kan,omdat er gevechten komen is te erg voor woorden.

Neem bv alleen al 010 020 mij boeit geen snars wie er wint of verliest,het is ern spel..
Maar treinen slopen,ja ook de rdammers net zo erg!! Ik zeg dan oke voetbal zonder suporters,klaar.
Maar a datkost geld....

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

terwijl je bij een overstap vanuit ziggo meteen aan andere modem etc. vast zit.
Dat heeft meer te maken met overstap van de gebruikte techniek dan van de provider.
Als ik overstap van een Opel benzine naar een Fiat diesel moet ik ook naar een andere pomp.
Vanuit Ziggo stap je altijd over op xDSL of glas , andere kabelproviders zijn er namelijk niet.

Wat betreft die e-mail adressen. Gewoon een domein uitkiezen en registreren en je mail laten forwarden naar je provider mail. Hoef je nooit meer te wijzigen.

mart2345

Ongelezen bericht door mart2345 »

kweenie schreef: Vreemd. Het is namelijk tien keer zo simpel om van verzekeraar te veranderen dan van tv/internet provider. Veranderen van verzekeraar is namelijk alleen een administratieve handeling, terwijl je bij een overstap vanuit ziggo meteen aan andere modem etc. vast zit.
Dat klopt natuurlijk. Toch is overstappen van telefoon/tv/internetleverancier veel meer ingeburgerd dan je verzekering wijzigen. Mensen zijn er een beetje bang van en denken dat ze hun Ziggo abbonnement beter snappen dan hun verzekering. En mocht het misgaan: Even zonder TV is niet zo erg maar even geen verzekering vinden we heel erg eng. Nederland houdt van verzekeren. En dat weten de verzekeringsmaatschappijen ook natuurlijk. Het begint wel langzaam door clubjes als independer iets bij te draaien.

kweenie

Volgens mij zijn er heel veel mensen die ieder jaar hun zorgverzekering onder de loep nemen. Maar blijkbaar is veranderen bij andere verzekeringen dan een brug te ver? Mensen zijn toch rare wezens.

denmar

Ongelezen bericht door denmar »

Har06 schreef:
ciske schreef:Maakt dat nou uit? als je uit Rotterdam komt kan ik het nog begrijpen.

daarom geen opel cs meer rijden ?

PSV philips, geen philips pruducten?? etc etc etc
Het grote verschil in deze is dat ik bij ziggo/upc elke maand een fors bedrag moet dokken t.b.v. het sponseren van een club, maar voor mijn philips tv en mijn opeltje hoef ik niet elke maand te betalen,
ze kunnen beter als co sponser gewoon de knvb sponseren, dit had heel wat slimmer geweest van ziggo,
zo stoot je geen supporters tegen het hoofd, nu op deze manier geven ze blijk van partijdigheid en dit is zeer ondoordacht.

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

denmar schreef:
Har06 schreef:
ciske schreef:Maakt dat nou uit? als je uit Rotterdam komt kan ik het nog begrijpen.

daarom geen opel cs meer rijden ?

PSV philips, geen philips pruducten?? etc etc etc
Het grote verschil in deze is dat ik bij ziggo/upc elke maand een fors bedrag moet dokken t.b.v. het sponseren van een club, maar voor mijn philips tv en mijn opeltje hoef ik niet elke maand te betalen,
ze kunnen beter als co sponser gewoon de knvb sponseren, dit had heel wat slimmer geweest van ziggo,
zo stoot je geen supporters tegen het hoofd, nu op deze manier geven ze blijk van partijdigheid en dit is zeer ondoordacht.

Ik zie het niet als partijdigheid.

Een bedrijf sponsort iemand, wie in de belangstelling staat, niet meer en niet minder.

ciske

zo stoot je geen supporters tegen het hoofd, nu op deze manier geven ze blijk van partijdigheid en dit is zeer ondoordacht
Welke partijdigheid? je ziet spoken :-) In Amsterdam heb je ook al de Ziggo dome moet je dat dan ook maar sluiten?

Ik zie het stoken tegen supporters ook niet zo.

denmar

Ongelezen bericht door denmar »

ciske schreef:
zo stoot je geen supporters tegen het hoofd, nu op deze manier geven ze blijk van partijdigheid en dit is zeer ondoordacht
Welke partijdigheid? je ziet spoken :-) In Amsterdam heb je ook al de Ziggo dome moet je dat dan ook maar sluiten?

Ik zie het stoken tegen supporters ook niet zo.
je hebt 16 clubs in de eredivisie en ajax krijgt 10 miljoen per jaar en de rest helemaal niks,
en dan zie jij geen partijdigheid.
En wat heeft het ziggo dome hier nou mee te maken joh.
Laatst gewijzigd door Radar op 12 nov 2014 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Beledigende en offtopic bijdragen verwijderd

ciske

Over dom gesproken :-) Toen Heerenveen als sponsor UPC had , maakte het niks uit? Droom lekker verder.

kweenie

Dus een bedrijf mag wel sponsoren als je er incidenteel iets koopt, maar niet als je er maandelijks van afneemt? Het wordt steeds gekker. Ik ben benieuwd waar dan de grens ligt. Als je iedere week naar de Plus gaat, mogen die dan wel of niet sponsoren?

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

ciske schreef:Toen UPC sponsor van Heerenveen was , vond je dat niet erg?
Heeft toen ook iedereen zijn/haar Abbo opgezegd?
Laatst gewijzigd door Radar op 12 nov 2014 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic bijdrage verwijderd

Josephien12

Ongelezen bericht door Josephien12 »

kweenie schreef: Het gaat bij sponsoring natuurlijk niet alleen om de grote voetbalclubs, maar ook om kleinere clubs en verenigingen. Een heleboel verenigingen kunnen niet meer bestaan zonder sponsoring. Anders zou het lidmaatschap onbetaalbaar worden. Of je houdt nog maar enkele goedkope bezigheden over waar je dan nog aan mee zou kunnen doen.
Prima dat de lokale assurantieboer de lokale voetbalclub sponsort en dat de lokale groenteboer de C2 van de lokale club sponsort met een shirtje en een voetbaltas. Daar is helemaal niemand tegen en daar gaat het ook helemaal niet over.
Shine schreef:@Kweenie, precies, je snapt 'm en mij. :-)
Onzin, zie mijn commentaar op de post van shine. PUNT :lol:

kweenie

Dus de lokale ondernemer mag wel de lokale club sponsoren. Mag een regionale club dan ook door een regionaal bedrijf worden gesponsord? Of gaat dat te ver? En mag een landelijk bedrijf dan niet een landelijke club sponsoren?

Of even anders, een c2 team met 10 toeschouwers wordt bij wijze van spreken voor 100 gesponsord, maar als een club die wekelijks door een miljoen mensen wordt gezien mag niet voor 8 miljoen worden gesponsord?

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Ik doe alle Philips rommel de deur ivm hun sponsering aan PSV ( bah)

Gesloten