GJvdZ schreef:
Iemand die anno 2014 nog steeds het emailadres gebruikt dat z'n provider voor m regelt verdient niet beter....
Want?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
GJvdZ schreef:
Iemand die anno 2014 nog steeds het emailadres gebruikt dat z'n provider voor m regelt verdient niet beter....
Ja, ben ik ook wel benieuwd naar waarom iemand dan "niet beter verdient".ciske schreef:GJvdZ schreef:
Want?
GJvdZ schrijft iets om iets te schrijven ???????[b]GJvdZ[/b] schreef:Iemand die anno 2014 nog steeds het emailadres gebruikt dat z'n provider voor m regelt verdient niet beter....Har06 schreef:De moedermij overweegt om Ziggo te kopen, de aandeelhouders van Ziggo moeten er nog een besluit over nemen, voorlopig blijft UPC UPC, daarna mag je de mailaccounts veranderen en aan 100 instanties familie vrienden kenissen etc etc doorgeven incl dit forum
Vreemd. Het is namelijk tien keer zo simpel om van verzekeraar te veranderen dan van tv/internet provider. Veranderen van verzekeraar is namelijk alleen een administratieve handeling, terwijl je bij een overstap vanuit ziggo meteen aan andere modem etc. vast zit.mart2345 schreef:. Het waren niet voor niets tot voor kort vooral verzekeringsmaatschappijen en banken die voetbalclubs met veel tegenstanders (met name Ajax en Feyenoord) sponsorden. Daar is de opzegdrempel vaak wat hoger.
Het gaat bij sponsoring natuurlijk niet alleen om de grote voetbalclubs, maar ook om kleinere clubs en verenigingen. Een heleboel verenigingen kunnen niet meer bestaan zonder sponsoring. Anders zou het lidmaatschap onbetaalbaar worden. Of je houdt nog maar enkele goedkope bezigheden over waar je dan nog aan mee zou kunnen doen.Josephien12 schreef:Mogen we dat nog a.u.b. zelf uitmaken of we blij zijn ja dan wel nee?Shine schreef:Wees blij dat er überhaupt nog bedrijven bereid zijn te sponsoren,
Ik zou niet weten waarom ik met mijn kabelabonnement de toegangsbewijzen voor ajaxsupporters zou moeten sponsoren. Betaal die gewoon lekker zelf, en niet via mijn centen.Shine schreef:, anders zou de voetbalclub niet meer bestaan of worden toegangskaarten onbetaalbaar.
En als clubs daardoor moeten ophouden dan is dat maar zo, zit er echt niet mee.
Nou, voetbalsupporters noem ik heel lang geen supporters meer en zeker geen kleuters, gezien alle vechtpartijen die de "fans" onderling maken (en de ravages die ze aanrichten)!Shine schreef: Volwassen peuters zijn sommige voetbal supporters.
Echt ik ben niet tegen voetbal,maar dat papa niet meer normaal naar wedstrijd kan,omdat er gevechten komen is te erg voor woorden.tenormin schreef:Nou, voetbalsupporters noem ik heel lang geen supporters meer en zeker geen kleuters, gezien alle vechtpartijen die de "fans" onderling maken (en de ravages die ze aanrichten)!Shine schreef: Volwassen peuters zijn sommige voetbal supporters.
Dat heeft meer te maken met overstap van de gebruikte techniek dan van de provider.terwijl je bij een overstap vanuit ziggo meteen aan andere modem etc. vast zit.
Dat klopt natuurlijk. Toch is overstappen van telefoon/tv/internetleverancier veel meer ingeburgerd dan je verzekering wijzigen. Mensen zijn er een beetje bang van en denken dat ze hun Ziggo abbonnement beter snappen dan hun verzekering. En mocht het misgaan: Even zonder TV is niet zo erg maar even geen verzekering vinden we heel erg eng. Nederland houdt van verzekeren. En dat weten de verzekeringsmaatschappijen ook natuurlijk. Het begint wel langzaam door clubjes als independer iets bij te draaien.kweenie schreef: Vreemd. Het is namelijk tien keer zo simpel om van verzekeraar te veranderen dan van tv/internet provider. Veranderen van verzekeraar is namelijk alleen een administratieve handeling, terwijl je bij een overstap vanuit ziggo meteen aan andere modem etc. vast zit.
Het grote verschil in deze is dat ik bij ziggo/upc elke maand een fors bedrag moet dokken t.b.v. het sponseren van een club, maar voor mijn philips tv en mijn opeltje hoef ik niet elke maand te betalen,Har06 schreef:ciske schreef:Maakt dat nou uit? als je uit Rotterdam komt kan ik het nog begrijpen.
daarom geen opel cs meer rijden ?
PSV philips, geen philips pruducten?? etc etc etc
denmar schreef:Het grote verschil in deze is dat ik bij ziggo/upc elke maand een fors bedrag moet dokken t.b.v. het sponseren van een club, maar voor mijn philips tv en mijn opeltje hoef ik niet elke maand te betalen,Har06 schreef:ciske schreef:Maakt dat nou uit? als je uit Rotterdam komt kan ik het nog begrijpen.
daarom geen opel cs meer rijden ?
PSV philips, geen philips pruducten?? etc etc etc
ze kunnen beter als co sponser gewoon de knvb sponseren, dit had heel wat slimmer geweest van ziggo,
zo stoot je geen supporters tegen het hoofd, nu op deze manier geven ze blijk van partijdigheid en dit is zeer ondoordacht.
Welke partijdigheid? je ziet spoken In Amsterdam heb je ook al de Ziggo dome moet je dat dan ook maar sluiten?zo stoot je geen supporters tegen het hoofd, nu op deze manier geven ze blijk van partijdigheid en dit is zeer ondoordacht
je hebt 16 clubs in de eredivisie en ajax krijgt 10 miljoen per jaar en de rest helemaal niks,ciske schreef:Welke partijdigheid? je ziet spoken In Amsterdam heb je ook al de Ziggo dome moet je dat dan ook maar sluiten?zo stoot je geen supporters tegen het hoofd, nu op deze manier geven ze blijk van partijdigheid en dit is zeer ondoordacht
Ik zie het stoken tegen supporters ook niet zo.
Heeft toen ook iedereen zijn/haar Abbo opgezegd?ciske schreef:Toen UPC sponsor van Heerenveen was , vond je dat niet erg?
Prima dat de lokale assurantieboer de lokale voetbalclub sponsort en dat de lokale groenteboer de C2 van de lokale club sponsort met een shirtje en een voetbaltas. Daar is helemaal niemand tegen en daar gaat het ook helemaal niet over.kweenie schreef: Het gaat bij sponsoring natuurlijk niet alleen om de grote voetbalclubs, maar ook om kleinere clubs en verenigingen. Een heleboel verenigingen kunnen niet meer bestaan zonder sponsoring. Anders zou het lidmaatschap onbetaalbaar worden. Of je houdt nog maar enkele goedkope bezigheden over waar je dan nog aan mee zou kunnen doen.
Onzin, zie mijn commentaar op de post van shine. PUNTShine schreef:@Kweenie, precies, je snapt 'm en mij.