Pagina 3 van 3
Re: Chaos na zenderwisseling Ziggo
Geplaatst: 02 apr 2015 15:01
door moederslink
Har06 schreef:de overschakeling is prima verlopen, hulde aan UPC/Ziggo, wij krijgen er ook nog ongevraagd extra zenders bij
Ook bij mij zonder een probleem verlopen! Alle HD zenders staan nu voorgeprogrammeerd achter elkaar en vooraan , ik heb er nul komma niks van gemerkt + ook nog extra zenders! Ik ben er blij mee , maar ik realiseer me dat het niet overal zo vlekkeloos is gelopen of loopt....
Re: Chaos na zenderwisseling Ziggo
Geplaatst: 02 apr 2015 17:36
door ciske
moederslink schreef:Har06 schreef:de overschakeling is prima verlopen, hulde aan UPC/Ziggo, wij krijgen er ook nog ongevraagd extra zenders bij
Ook bij mij zonder een probleem verlopen! Alle HD zenders staan nu voorgeprogrammeerd achter elkaar en vooraan , ik heb er nul komma niks van gemerkt + ook nog extra zenders! Ik ben er blij mee , maar ik realiseer me dat het niet overal zo vlekkeloos is gelopen of loopt....
Hier ook , alleen SBS 9 is van kanaal verandert.
Re: Chaos na zenderwisseling Ziggo
Geplaatst: 02 apr 2015 18:52
door berndbracht
ciske schreef:moederslink schreef:Har06 schreef:de overschakeling is prima verlopen, hulde aan UPC/Ziggo, wij krijgen er ook nog ongevraagd extra zenders bij
Ook bij mij zonder een probleem verlopen! Alle HD zenders staan nu voorgeprogrammeerd achter elkaar en vooraan , ik heb er nul komma niks van gemerkt + ook nog extra zenders! Ik ben er blij mee , maar ik realiseer me dat het niet overal zo vlekkeloos is gelopen of loopt....
Hier ook , alleen SBS 9 is van kanaal verandert.
Ook hier, maar TLC is gisteren weer veranderd.
Re: Chaos na zenderwisseling Ziggo
Geplaatst: 10 apr 2015 10:03
door homealone51
Nadat we van ziggo een stappenplan hebben gekregen om onze decoder opnieuw in te stellen,wat we gedaan hebben ,zijn er iedere dag zenders verdwenen en springen zenders onder het kijken weg,wat ook een nadeel is met een dvd opnemen,houd je zwart beeld over,vanmorgen contact met ziggo opgenomen en vertelt dat we geen digitaal tv kunnen kijken of en opnemen,antwoord was dat de decoder voorheen perfect nu te oud was voor het nieuwe signaal en dat we opo een wachtlijst kwamen voor een nieuwe,wat schetst onze verbazing die moeten we dan of kopen of huren en dat terwijl we nu al 2 weken niet tv normaal kunnen kijken en de aankomende weken ook niet daar er geen decoders worden uitgegeven,en we worden van gratis decoder gedwongen om te gaan betalen terwijl via oude ziggo freqentie perfect beeld hadden en nu niet meer na de fusie,verplicht kosten maken en geen tv kunnen kijken nu schandalig voor woorden,de medewerker wimpelde alles af van uw decoder voldoet nu niet meer en is nu stuk,belachgelijk voor woorden,wat nu.......??????????
Re: Chaos na zenderwisseling Ziggo
Geplaatst: 10 apr 2015 12:20
door bprosman
Wat voor type ontvanger is het ?
Re: Chaos na zenderwisseling Ziggo
Geplaatst: 10 apr 2015 16:03
door homealone51
TYPE SAMSUNG DCB 9401R
Re: Chaos na zenderwisseling Ziggo
Geplaatst: 10 apr 2015 16:39
door bprosman
TYPE SAMSUNG DCB 9401R
Jeetje, dat is ook een stuk antiek ook. Hier heeft het niet zoveel te maken met de zenderwisseling maar meer met de "upgrade" van de kanalen van QAM64 naar QAM256 (HD) daar kan die ontvanger niet zo goed mee om gaan.
Dus ik als ook Ziggo klant moet wachten op HD kanalen tot de laatste Ziggo gebruiker bereid is iets te investeren in zijn ontvanger ?
Die Samsung is al minstens 10 jaar oud.
//Edit, excuses... 9 jaar.
Re: Chaos na zenderwisseling Ziggo
Geplaatst: 10 apr 2015 18:15
door homealone51
Als dit antiek is waarom deed hij het perfect bij ziggo en nu niet meer..............?
Re: Chaos na zenderwisseling Ziggo
Geplaatst: 10 apr 2015 21:43
door bprosman
Als dit antiek is waarom deed hij het perfect bij ziggo en nu niet meer..............?
Je zit nu nog steeds bij Ziggo
. Omdat er tijdens de omzetting ook meteen meer zenders op HD gezet zijn en QAM256 is dat apparaat niet zo heel goed in.
Voor 99 Euro heb je een nieuwe, als je dan weer 9 jaar vooruit kunt dat is 0,92 Euro / maand.