LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongevraagde dienst sms

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
petraahh

Re: Ongevraagde dienst sms

Ongelezen bericht door petraahh »

yes, eindelijk meer mensen met hetzelfde probleem, sms3545.nl, voor mij pure oplichterij, wat zij doen is toch gewoon bruut geld jatten van iedereen?! het wordt zo onder je neus vandaan genomen en je kunt er niks aan doen!! ondertussen heb ik kassa gemailt, radar gemailt, de onbutsman gemailt, ik werd naar smsxs.nl gestuurd, daar kon ik mij niet inloggen dus heb gemailt, ik heb naar de zo mooi genoemde "helpdesk" van sms3545.nl gemailt. Ondertussen heb ik mij 2 x afgemeld voor moppen, 1x voor atro en 1x voor leuke versiertrucen. Ondertussen is mijn beltegoed voor de helft aan hen opgegaan en krijg nu berichten van Telford dat er weer leuk een aantal betaalde smsjes op mij staan te wachten en dat ik toch echt wel opnieuw moet opwaarderen. Ik zou heel graag zo'n nummer willen bellen als er net werdt verteld, maar dat gaat geloof ik niet zonder beltegoed...(kan ik begrijpen) maar het vervelendste vind ik dat ze (3545) dit bij zo ontzettend veel mensen doen, ze zouden toch iets tegen dat hele bedrijf kunnen doen. Want ik heb geen flauw idee hoe zij aan mijn nummer noch aan mijn toestemming komen. Er zal vast een papiertje klaarliggen. Maar met zoveel klachten moet er toch iets tegen deze oplichterij te doen zijn??

petraahh

Ongelezen bericht door petraahh »

IEDEREEN MET KLACHTEN OVER 3545 STUUR EEN MAILTJE NAAR DE OMBUDSMAN (www.stichtingdeombudsman.nl) des te meer klachten des te groter de kans dat zij er iets aan gaan doen, dus jongens, laat eens wat horen aan die mensen daar!

coolcom

Ongelezen bericht door coolcom »

FF aanvullinkje,

Het lijkt me handiger om te gaan naar http://www.spamklacht.nl dat is een site van de Opta die daar voor geschikt is en je spamklachten kwijtkan, dit alles na in werkingtreding van de nieuwe telecomwet.

Succes allemaal!

Hachiben

Ongelezen bericht door Hachiben »

Ik hoef niet veel te zeggen, heb al genoeg over gezegd.

Ik heb onvoldoende verstand van civiel recht. Ik weet niet hoe groot de kans is voor ons om samen een rechtzaak aan te spannen tegen de firma Purple Friday.

Onlangs heb ik een standaard brief van stichting Ombudsman gekregen, daarin blijkt al dat zij bekend zijn met dit fenomeen.

Mocht er hier iemand met voldoende juridische kennis en dat we als we zelf een rechtzaak gaan aanspannen, dat we daar kans maken, ben ik bereid mee te betalen. Ik denk dat als er genoeg mensen aansluiten, dat we wellicht iets kunnen ondernemen. Natuurlijk moeten we wel een goede kans van slagen hebben.

Ik wacht wel af op meerdere reacties.

Groet,
Hachiben

coolcom

Ongelezen bericht door coolcom »

Ha hie H.

Wat een ellende allemaal met die smsjes zeg. Anyweg kijk ook eens op http://sms.goedbegin.com onder "gedragscodes" wellicht interessant om de gedragscodes van Nederland er eens op na te slaan, want daar staan onder andere dit in:

17. Wanneer er met een eindgebruiker/consument een dispuut ontstaat over een aanmelding voor een abonnementsdienst, en de dienstverlener niet in staat blijkt de desbetreffende aanmeldregistratie binnen drie werkdagen te kunnen aantonen/overleggen, wordt de klant geacht geen toestemming gegeven te hebben voor deze abonnementsdienst en zal de klant door de dienstverlener
schadeloos gesteld worden*.* Van schadeloosstelling zal in dat geval sprake zijn indien de aanmelding heeft plaats gehad nadat de dienstverleners onderling zijn overeengekomen de aanmeldregistratie te bewaren (zie artikel 14).

Staan nog meer toepasselijke dingen in wellicht hebben jullie er wat aan.

Good luck!!!

Hachiben

Ongelezen bericht door Hachiben »

Coolcom,

Het lijkt wel simpel, maar toen ik bij de helpdesk aanklaagde, kreeg ik een stom database registratie berichtje, met de tijd en datum wanneer ik zogenaamd aangemeld had moeten hebben. Ik heb geen informatie meer om aan te tonen dat ik niet heb aangemeld, omdat die informatie al meer dan 6 maanden oud zijn. Ik heb standaard geen specificaties van mijn bel/sms-gedrag.

Ik blijf van mening dat we (of een instantie met veel macht) dit soort bedrijven keihard moeten aanpakken.

Gesloten