LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kuipje boter bij AH voor 5.25 euro

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: kuipje boter bij AH voor 5.25 euro

Ongelezen bericht door Gast »

mensen blijven appels en peren vergelijken,Lidl of A.h, koekjes of ......
niemand gaat voor z'n plezier of voor de kwaliteit naar lidl, maar het spul lijkt een beeje op echt, dus vooruit maar, en geef het dan maar aan de visite. maar ga nu niet dat klompje reuzel v.d. lidl vergelijken met becel pro actief, pur schuim is ook géén slagroom.

Gast

ga je soms ook een rol w.c. papier gebruiken als behang

peet.

Ongelezen bericht door peet. »

Zijn jullie nu van mening dat het normaal is om 5.25 euro te betalen voor een kuipje margerine :?:

Nou ik niet en daar blijf ik bij,
ook al heb ik geld zat om die hele fabriek op te kopen :wink:

Nika

Ongelezen bericht door Nika »

Is dat zo Peet? Nou, geef het dan maar aan de hartstichting. :)
Nika.

Gast

Ach kom op nou, niet om misselijk te doen, maar van kwaliteit kan bij zaken als Lidl, Aldi of weet ikwat toch helemaal geen sprake zijn, men koopt hier gewoon rommel die een beetje lijkt op, niks meer, vers fruit kunje er al niet kopen omdat de mensen er de hele in staan te knijpen en te ruiken en het vervolgens weer gewoon terug laten vallen, hetzelfde bij het brood, en dan dat geduw en gtrek bij die aanbieding-rommel, ha ha ha ze trekken het gewoon uit elkaars handen, of graaien het uit de onbewwakte winkelwagen, nee kom mensen als je niet uit de vuilnisbak hoeft te eten dan kom je niet vrijwillig in deze rotzooi-schuren.

Tony

Gast

Dat is pas arrogant, natuurlijk komt niemand voor zijn plezier of vrijwillig in deze "winkels " juist daarom kun je nog wel aardig doen tegen deze mensen, adrie

Dianne1978

Ongelezen bericht door Dianne1978 »

"
Oke, wij letten wel op of leggen het terug, maar als je je kind naar de winkel stuurt met de boodschap "haal eens even een kuipje boter",
dan is het toch wel even schrikken als ze met een lege knip weer thuis komen.
Je denkt eerst dat de winkel een foutje heeft gemaakt met het prijzen of zo, maar nee.
Sorry hoor... maar schrijf dan gewoon op een briefje voor het kind WELKE boter hij/zij mee moet nemen.

Ik weet vaak al niet welke boter ik eens zal kopen (ik ben niet merktrouw) dus kan me best voor stellen dat een kind met grote ogen naar de schappen staat te staren en wellicht denkt: "crisis... welke boter zou papa/mama bedoelen. Nou laat ik dan maar de duurste nemen, dat is vast de beste."

De prijs van de cholesterolverlagende boter is inderdaad belachelijk hoog.

Maar mensen die niet naar de prijzen kijken en achteraf op hun neus kijken moeten niet zeuren. Had je maar uit je doppen moeten kijken, de kaartjes met prijzen staan er netjes onder. En zit dat er niet dan heb je nog altijd een mond gekregen om het te vragen.

MC Mano

Ongelezen bericht door MC Mano »

Roomboter is nog beter dan die slechte Becel!
(van nature vaste vorm)

Schrik niet maar van Becel wordt je dikker dan van Roomboter!

Waarom? Door de TRANS vetzuren.

Margerine's zijn SLECHT!
Het zijn toch plantaardige olie's?
Is plantaardige olie niet altijd vloeibaar?
Juist ja, er is zo mee gerotzooit dat het een vaste vorm krijgt.
Water toegevoegd en in het hele proces komen er ook nog eens Transvetzuren bij.

2e feitje is dat Becel een hele poos voor al haar producten de leus gebruikte: Aanbevolen door de hart stichting.
Wat dus niet waar was. Er was slechts 1 product dat aanbevolen was en NIET het hele assortiment. Deze rechtzaak hebben ze (BECEL) ook verloren en mogen het alleen nog zeggen voor dat product dat ook echt wordt aanbevolen door de hart stichting.

Nog even over AH,
Ik weet dat de appie hein adverteerd met de leus:
Blijvend in prijs verlaagd.
Kocht ik Senseo pads van DE en die koste tijdens de prijzenoorlog €1,59
En nu €1.69

Ik dacht dat ze de prijs BLIJFEND IN PRIJS VERLAAGD hadden????

gerrie1

Ongelezen bericht door gerrie1 »

niet alle pads zijn €1.59, er zijn ook soorten die €1.69 waren ,ze zijn allemaal nog de zelfde prijs.

MC Mano

Hoi Gerrie,

Ik heb het over de Regulair Koffie pads van DE bij de AH.

Die WAREN €1,59 in Den Helder tijdens de prijzen oorlog!
En zijn NU €1,69.

Conclussie NIET blijfend in prijs verlaagd!
Ze zijn langzaam de prijzen weer aan het ophogen!

Het is weer Edah thuismerk koffie tijd ;) lekkerder en koedkoper :P

Gast

Ik zou toch wel graag weten over wat voor koffie men het altijd heeft, er worden wel allerlei prijzen vergeleken, maar wat dan over kwaliteit?
ik neem zo maar even aan dat het niet gaat over Arabica koffie, maar over de goedkoopste soorten, hetzelde voor de ''boter'' kun je dat pakje karrevet v.d. lidl wel vergelijken met dat bakje cholestorol verlagend smeersel van Pro activ, voor ieder geld is een product te krijgen, een euro is iets heel anders dan een eurocent datzelfde is van toepassing op etenswaren, er is rookworst van 0.99 cent en er is rookworst van 2.99, demkt u nu echt dat het verschil alleen zit in de barcode of zou er ook een kwaliteits verschil zijn? kun je de appelmoes van 0.49 wel echt vergelijken met die van 0.99, of zitten we onzelf ook maar iets wijs te maken en is prijs toch belangrijker dan kwaliteit en smaak?

Gast

Kwaliteit? ik geloof niet dat dit nog iemand intersseert, als er melk op staat dan is het melk, in de ene winkel kost het 1 euro en in de andere 50 cent, en dus iedereen naar de 50 cent winkel, of het nu smaakt of niet of het een vergelijkbaar is met het ander, maakt niet uit, melk staat er op, dus melk is het.
Saillant detail daarbij is dan ook dat je zelf van de melk van 1 euro simpelweg door toevoeging van water zelf 4 flessen kunt maken van een gelijkwaardige kwaliteit v.d. 50 cent melk, met andere woorden de 50 cent melk is 200 procent duurder dan de goede en lekkere melk van 1 euro, maar ja, wie let er nog op kwaliteit als kwantiteit het motto is.

Gast

Beste Mano

mmmm heerlijk die edah koffie,alleen is ie toch iets te voordelig want er wordt toch echt te weinig opverdiend en als gevolg daarvan worden er over de 3000 mensen ontslagen!!

misschien dat je de koffie daar toch iets minder van gaat smaken!!!!

TIP
sla vast van die koffie in voor het concern straks failliet is en je de koffie nergens meer kan kopen!! :cry:

MC Mano

Nee hoor,

inslaan hoeft niet.
Er worden 3000 mensen ontslagen over 1500 filialen.
Dat zijn er (slechts) 2 per filiaal.
Failiet is laurens (Edah) nog lang niet!

Maar nu weer ff ONTOPIC!

Lidl en aldi boter, hebben de zelfde ingredienten als Becel of Bona.
Het productie proces is identiek!
Als jij liever betaalt voor de naam, dan moet jij dat weten.

Grote namen maken vaak misbruik van kindslaven en kinderarbeid!
Check http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/t ... 0030516.rm maar eens. Dan ga je wel anders denken over commercieel eten!

Ambachtelijke stukje http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/t ... 0040413.rm

Alle stukjes zijn te zien op http://www.kvw.tv

peet.

Ongelezen bericht door peet. »

hoe is het mogelijk

zo hebben we het over boter van 5.25 euro
en zo hebben we het over kinderarbeid.

TinekeS

Ongelezen bericht door TinekeS »

Tjeetje, wat een gezeik hier. Koop die boter dan niet, als je hem te duur vindt. Wat een achterlijk gezeur.

MC Mano

hoe is het mogelijk

zo hebben we het over boter van 5.25 euro
en zo hebben we het over kinderarbeid.
Tja mischien een beetje offtoppic maar was bedoeld om mensen wakker te schudden!
Tjeetje, wat een ge**** hier. Koop die boter dan niet, als je hem te duur vindt. Wat een achterlijk gezeur.
Ik zal die boter ook ZEKER nooit kopen!
JIJ zeurt dat je het achterlijk vind! Waarom lees je het toppic dan als je het gezeur vind?

Gast

Hallo hee! Kan die bek van A&H niet verder open?
Wat een stelletje laaielichters.
Het moet toch niet gekker worden.

Gast

(op de eerste post van deze topic)

ja, ik kon m'n ogen niet geloven, een dikke 5 euro voor een paktje boter. En dan zeggen ze dat door de euro geen prijzen verhoogd zijn.

Inge van Leuven

Ongelezen bericht door Inge van Leuven »

Dit gaat niet over gewone margarine of boter, maar die het chorestorol verlaagt. Deze is overal duurder en heeft niets te maken met welke andere boter dan ook. Andere botersoorten zijn goedkoper.

Daarbij hab ik weleens gehoord dat het echt helpt, maar dat weet ik niet zeker.

Gesloten