Pagina 3 van 3
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Geplaatst: 01 mei 2015 08:44
door bprosman
Panasonic besteed zijn service al jaren uit aan E-Care. Sterker nog ze (Panasonic) hebben destijds hun service afdeling verkocht aan E-Care.
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Geplaatst: 01 mei 2015 10:27
door prem
Ik zou zeggen, koop voortaan je weerstations elders. De dames achter de kassa zijn niet getrained voor service afhandeling. Of kijk gewoon naar het 7 uur journaal dan weet je ook wat voor weer het wordt.
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Geplaatst: 01 mei 2015 14:14
door Loek3000x
Ze zijn JUIST getrained voor de service afhandeling, namelijk na 1 maand doorverwijzen naar de servicecenter
En jouw oplossing is natuurlijk complete onzin, alsof je mag uit gaan dat de voorspellingen kloppen... En uit het raam kijken en daaruit jouw voorspelling laten afhangen? Ga jij dan ook met een nat gemaakte vinger naar buiten om te meten van welke windrichting de wind komt en hoe hard deze is?
Maar alle gekheid op een stokje: Ik heb dit ding niet eens gekocht voor het weer te kunnen inschatten. Op deze zit een ontvanger voor de atoomklok en een buitensensor en daar was het mij allemaal om te doen, daarbij voorspelt hij de weersomstandigheden opmerkelijk goed.
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Geplaatst: 01 mei 2015 18:12
door jerwarm
bprosman schreef:Panasonic besteed zijn service al jaren uit aan E-Care. Sterker nog ze (Panasonic) hebben destijds hun service afdeling verkocht aan E-Care.
wat je zegt dat klopt, echter heb ik toch echt contact gehad via verkoper met Panasonic over mijn probleem.
dat een ander bedrijf dat komt oplossen wat voor hun werkt dat vind ik niet erg, als het maar geregeld wordt.
De service is nog steeds geregeld via Panasonic en dat is waar het om gaat.
als je echt naar de lettertjes kijkt dan heb je gelijk, maar ik vind een bedrijf wat onder de vlag van .... service uitvoert [en dat goed doet!] vergelijkbaar als dat de fabrikant het zelf zou doen.
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Geplaatst: 01 mei 2015 21:50
door Radar
Diverse reacties verwijderd. Reden: off-topic en/of irrelevant.
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Geplaatst: 02 mei 2015 11:05
door jerwarm
weer terug naar de Aldi: ooit daar een autoradio gekocht van MTlogics die daarna ik tot 2 maal toe daarna in de winkel 1 op 1 ben wezen omruilen voor een nieuwe.
kunnen jullie wel raden hoe snel die radio kapot ging aangezien hij nog steeds in de schappen lag!
garantie op het apparaat, daar begonnen ze niet eens aan, ik mocht meteen een nieuwe pakken.
volgens mij is die marge op een product daar zo groot dat het ze niet eens interesseert.
een radio voor 60€ incl Btw is dan excl Btw zo'n 45€, haal daar nog overheadkosten/personeelkosten etc vanaf dan kopen ze dat apparaat in bij de leverancier voor minder dan 30€.
geen wonder dat het zo snel naar de ........ gaat.
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Geplaatst: 02 mei 2015 12:06
door prem
Dertig is toch wel te hoog geschat denk ik.
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Geplaatst: 02 mei 2015 13:38
door Loek3000x
Hoe dan ook, zaak is nu opgelost, ik ga alles opsturen en hun zorgen voor de afwikkeling, ik ga ervan uit dat dit goed gaat, zoniet dan zal ik daarvan gewoon hier verslag van uitbrengen en hopelijk dan 'normale' to the point en on-topic reacties.
Topics gaan wel vaker verloren aan woorden die niet meer over het euvel gaan, jammer is dat, maar inderdaad topic amount moet 'up' he
Re: Aldi stoot verantwoordelijk af
Geplaatst: 02 mei 2015 22:50
door Radar
Op verzoek gesloten.