LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vh landegemhof

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Gast

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door Gast »

helaas, mevrouw is nog steeds bezig. Alle instanties zijn gecontacteerd, maar er wordt gewoon NIETS aan gedaan.

Ze zegt dat ze een rechtzaak aan het voorbereiden is tegen degenen die 'tegen' haar zijn.

Gast

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door Gast »

helaas, mevrouw is nog steeds bezig. Alle instanties zijn gecontacteerd, maar er wordt gewoon NIETS aan gedaan.
Triest om dit te horen :(
Ze zegt dat ze een rechtzaak aan het voorbereiden is tegen degenen die 'tegen' haar zijn.
Dat roept ze elke keer, dus daar zal ik me heel weinig van aantrekken.

kathy

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door kathy »

Update;

het heeft veel mensen aardig wat moeite en energie gekost, maar niet zonder resultaat.
op 27 april 2005 zijn deze 'dame' en haar man in Belgie veroordeeld tot een fikse boete, schadevergoedingen aan gedupeerdenen en mogen drie jaar geen huisdieren houden.
in nederland waren zij al eerder veroordeeld voor gelijkaardige kwalijke praktijken.

kathy

Mokwai
Berichten: 103
Lid geworden op: 30 apr 2005 09:39

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door Mokwai »

Je wordt toch gewoon kotsmisselijk van deze verhalen...
en dan de uitslag :!:
3 jaar geen huisdieren??? het zou verboden moeten worden om deze gasten ooit nog dieren te laten hebben...
als ze hier in nederland al een keer gepakt zijn, en nu in Belgie dan trekken ze toch gewoon weer door naar een ander land, en gaan ze weer verder onder een andere naam.

gastjen
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2005 23:18

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door gastjen »

Vervolg op jullie beschuldigingen: Nathalie Van Der Kamp en haar man Roelof Bakker hebben hun proces op 17 oktober '05 tegen al die beschuldigingen gewonnen.

Bep*
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 nov 2004 09:00

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door Bep* »

Moet men hier trots op zijn!?

Maar WAT hebben ze eigenlijk gewonnen? :roll:

IBWIB
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 jul 2004 03:40

Re: vh landegemhof

Ongelezen bericht door IBWIB »

Het koppel is wel degelijk gestraft, al is de straf veel te licht voor al het leed dat ze zoveel dieren en mensen hebben aangedaan. In eerste instantie hebben ze 6 maanden effectieve gevangenisstraf gekregen en een boete van 11.000 euro elk.
Ze hebben daartegen verzet aangetekend en vermoedelijk omdat ze geen rooie knop hebben, is hun boete verminderd naar 1000 euro en schadevergoeding te betalen aan derden in totaal iets van een 2000 euro.
Het is gene vette, maar ze zijn in ieder geval gewaarschuwd voor de toekomst, al weet ik dat ze zich daar niet veel van aantrekken. Maar ik geloof erin dat mensen die zo slecht zijn, vroeg of laat wel vanzelf tegen de lamp lopen. En geloof me, deze mensen zijn door en door slecht!!

Gesloten