dat waren mijn woorden ook,Transavia vindt Egypte niet veilig genoeg voor de crew, het is hun kosten bedragend besluit.moederslink schreef:Exact, Moneyman, je hebt gelijk:Har06 schreef: Moneyman moet beter lezen, Transavia neemt een dubbele crew mee en vliegt terug zonder overnachting, dit is weer een directie besluit van Transavia, je hoeft overigens niet met Transavia te vliegen, kruip maar in een turkse kist a la Onur
gisteren stond er in de krant dat de tussenstop er uit is gehaald, na de protesten,
pas vandaag stond er in de krant dat er extra crew meevliegt en dat het personeel overigens ook niet in Egypte overnacht.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Transavia laat crew niet overn. ivm veiligheid klant wel!
Re: Transavia laat crew niet overn. ivm veiligheid klant wel!
Ik heb geen idee wat je probeert te zeggen.Har06 schreef:het is hun kosten bedragend besluit.
Maar waarom moest ik nou beter lezen van je?
van mij hoef je niets meer te lezen, Transavia investeert in zijn personeel door een dubbele crew mee te sturen, vergelijk het maar met een toer busMoneyman schreef:Ik heb geen idee wat je probeert te zeggen.Har06 schreef:het is hun kosten bedragend besluit.
Maar waarom moest ik nou beter lezen van je?