Beatles123 schreef:Kijk, het is ook maar hoe je iets leest. Ik heb 6 jaar benzine stank gehad en ik geeft 1 keer een ram op een deur en het gaat steeds daarover.
De buren hadden geen sleutel zogenaamd ( en het stonk weer naar benzine) en het is voor mij bedtijd wat gaan jullie dan doen???? wachten tot dat de deur vanzelf open gaat en de brommer uit zich zelf naar buiten wandelt.
Ik ga mezelf hier niet verdedigen. Ik zou zeggen doe een paar liter benzine in een emmer steek je kop erin en blijf een hele nacht hangen en kijk hoe jij de volgende dag voelt. Ik probeer een oplossing te vinden op dit forum maar ik krijg alleen maar opmerkingen, meningen en de groots mogelijke domme opmerkingen.
Ik post Schiedam ik krijg "oud nieuws als reactie". Ik probeer alleen maar iets duidelijk te maken. Maar helaas ik heb mij vergist. Zoals altijd zijn er nog steeds heel veel mensen die totaal niets snappen maar wel heel veel zogenaamd overal vanaf weten.
De gesprekken zijn al geweest de dialoog heeft ook al plaatsgevonden etc alles en ook maar alles is al gebeurd als je goed leest .Deze mensen vinden gewoon dat ze alles mogen doen in een schuur in een portiek flat en dan houdt het op. Gelukkig is de stank nu voorbij maar ik zou graag willen weten wie dit nou eens gaat aanpakken in Nederland?
@Beatles123, er zijn forummers geweest die alle begrip voor je getoond hebben.
Je schrijft : gelukkig is de stank nu voorbij, ....Hoe is dat opgelost dan?
Mensen kunnen elkaar , zeker in de steden , zeer veel overlast bezorgen en er is niet zo gek veel tegen aso.s te doen . Deze hebben toch overal sch**** aan, ook al is er politie of buurtbemiddeling en de WBV ingeschakeld .
Dat de WBV niet heeft ingegrepen vind ik wel schandalig. Het gaat om hun eigendom waarin mogelijk gevaarlijke situaties kunnen ontstaan door benzine.