LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] commisie oosting

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: commisie oosting

Ongelezen bericht door aert0001 »

Of je kunt mee doen met een van de groeps-dagvaardingen, neem gewoon even contact op, de prijs valt reuze mee, en de afhandeling is top.

Ton

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: commisie oosting

Ongelezen bericht door Idaho »

Piet,

Ik heb de indruk dat jij je stoort aan mijn vorige posting, ik probeerde Karel zijn vraag te beantwoorden, that's all.
Dat jullie een redelijke bijdrage vragen voor de dingen die jullie doen is mijn inziens niet fout. (heel ander verhaal dan die brievenschrijver voor € 35,=)
Maar je kunt niet verwachten dat IEDEREEN zich bij jullie aansluit, zoals al eerder vermeld, er leiden meer wegen naar Rome.

RDG
Berichten: 37
Lid geworden op: 10 okt 2003 09:00

Re: commisie oosting

Ongelezen bericht door RDG »

Ik hoop hiermede mensen voor verdere financiële nadelige gevolgen enigszins te kunnen behouden, en de mogelijkheid tot de rechter (ook in een later stadium) open te houden.
Zou 007 zich hiermee verraden of is het een voorbeeld van zijn slecht Nederlands.

Ik vind het geen edel streven om mensen voor verdere financiële gevolgen te BEHOUDEN

Hoe dan ook, hij wekt bij mij geen vertrouwen. Ik denk dat een ieder die 34,95 aan kosten beter zelf kan "behouden".

RDG[/quote]

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: commisie oosting

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Idaho,

Sorry als ik deze indruk wek.
Dit is zeker niet de bedoeling.
Ik lees altijd met interesse jouw goede stukjes en heb me er nooit aan gestoord, integendeel.
Zij zijn een verademing vergeleken met veel andere stukjes.
Natuurlijk hoeft niet iedereen zich bij ons aan te sluiten.
Ik krijg veel telefoontjes, brieven en e-mails van niet leden.
Uiteraard help ik iedereen zo goed mogelijk.
Soms adviseer ik ook om wel te betalen, dit hangt helemaal van de persoonlijke situatie af.

Uiteraard zijn er meerdere wegen die naar Rome leiden, alleen is het moeilijk om al die mogelijkheden kort weer te geven.

Ik ben begonnen met jouw naam erboven te zetten maar het werd eigenlijk een algemeen stuk voor iedereen.
Ik zal de kop iets aanpassen.

Bedankt voor je reactie en ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt en de rechter ons in het gelijk stelt.

Groeten,
Piet

gast058

Re: commisie oosting

Ongelezen bericht door gast058 »

JM, hoop dat je gauw veel over het leven gaat leren. En tot inkeer komt. Je moest je schamen. Foei!

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: commisie oosting

Ongelezen bericht door Idaho »

Oke Piet, no hard feelings en veel succes met jullie Stichting!

wijzijnactief
Berichten: 159
Lid geworden op: 22 mar 2004 21:59

Re: commisie oosting

Ongelezen bericht door wijzijnactief »

Beste JM,
Naar aanleiding van al je berichten kon ik het toch niet laten te reageren. De wijze waarop je nu weer een aantal mensen die zich belangeloos inzetten schoffeert is echt ongeloofelijk. Ik begrijp niet dat je dit in je hoofd kunt halen. Je mening ventileren is prima, maar en passant mensen gigantisch schofferen dat gaat me net iets te ver.
Meerdere mensen zijn inhoudelijk de discussie met je aangegaan over het nut van je brieven. Voordat je andere mensen schoffeert, zou ik je willen vragen of je al die inhoudelijke vragen kunt beantwoorden.
Hier zijn er een paar van mij:
1. Hoe ver strekt jouw juridische kennis? Welke opleidingen heb je genoten, dat je jezelf al deze kennis toedicht.
2. Kun je me garanderen dat je met jouw brieven mensen kunt behoeden voor verdere financiele problemen?
3. Ben je WA verzekerd en heb je een rechtsbijstandverzekering ingeval iemand tegen je gaat procederen, wanneer jouw brieven niet het gewenste effect ressorteren?
4. Denk je echt dat je mensen meer kunt bieden dan een daartoe opgeleide advocaat?
5. Welke contacten heb je reeds gelegd om mensen verder in de procedure te helpen?
6. Naast de brieven, wat doe je verder dan dat?
7. Kun jij me vertellen hoe je aan de wijsheid komt dat de heer Koremans niets heeft bereikt door zijn bezoeken aan de AFM, CGA, CDA, PvdA, Groenlinks en SP en minister de Geus van Sociale Zaken?

Wanneer je me nu antwoord geeft op deze vragen, dan neemt misschien iemand op dit forum je nog eens serieus.
Je bent n fijne vent, met n hoop doorzettingsvermogen, maar houd nu maar eens op met mensen te schofferen,
Alvast bedankt voor je moeite voor het beantwoorden van deze vragen,
Vriendelijke groet!

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: commisie oosting

Ongelezen bericht door gast33 »

007 noem ik niet voor niets gekscherend WvD.

WvD geeft helaas geen antwoorden op dergelijke vragen.
Althans niet als ik ze stel. wellicht reageert Wvd wel op wjzijnactief.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: commisie oosting

Ongelezen bericht door Idaho »

Schaakmat zo lijkt het.......

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: commisie oosting

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Einde oefening?
QM

Gesloten