LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo praat moeder (95) ongeschikt abonnement aan

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bprosman
Berichten: 9932
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo praat moeder (95) ongeschikt abonnement aan

Ongelezen bericht door bprosman »

Dat moet je aan TS vragen , maar het is zijn/haar moeder en daar zou ik alles voor doen. Dus denk TS ook.
Ik ook , zou het persoonsalarm aan het Ziggo modem aangesloten hebben :wink:

dpdegraaf
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 feb 2016 09:13

Re: Ziggo praat moeder (95) ongeschikt abonnement aan

Ongelezen bericht door dpdegraaf »

Geachte mensen
Bedankt voor alle reacties.
KPN heeft actie ondernomen om zo snel mogelijk goedkeuring vanZiggo te krijgen voor de deportering van het telefoonnummer van mijn moeder.
Alles is nu weer in orde.Er hoeft niet meer te worden gereageerd.
met vriendelijke groeten

Gesloten