Ik ook , zou het persoonsalarm aan het Ziggo modem aangesloten hebbenDat moet je aan TS vragen , maar het is zijn/haar moeder en daar zou ik alles voor doen. Dus denk TS ook.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo praat moeder (95) ongeschikt abonnement aan
Re: Ziggo praat moeder (95) ongeschikt abonnement aan
Re: Ziggo praat moeder (95) ongeschikt abonnement aan
Geachte mensen
Bedankt voor alle reacties.
KPN heeft actie ondernomen om zo snel mogelijk goedkeuring vanZiggo te krijgen voor de deportering van het telefoonnummer van mijn moeder.
Alles is nu weer in orde.Er hoeft niet meer te worden gereageerd.
met vriendelijke groeten
Bedankt voor alle reacties.
KPN heeft actie ondernomen om zo snel mogelijk goedkeuring vanZiggo te krijgen voor de deportering van het telefoonnummer van mijn moeder.
Alles is nu weer in orde.Er hoeft niet meer te worden gereageerd.
met vriendelijke groeten
