LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] weet iemand een advocaat in delft/den haag
-
Re: weet iemand een advocaat in delft/den haag
Het gaat mij er niet om wie jullie zijn en wat jullie doen. Ik waarschuw tegen malafide instellingen en personen. Ik ga geen discussie aan want er staat al genoeg onzin op dit forum.
Nogmaals het is een serieuse aangelegenheid en iedereen die dit forum leest, wordt door mensen die heel veel nonsens spuien hier op een dwaalspoor gezet.
Ook u beiden wens ik wijsheid toe.
Marloes.
Nogmaals het is een serieuse aangelegenheid en iedereen die dit forum leest, wordt door mensen die heel veel nonsens spuien hier op een dwaalspoor gezet.
Ook u beiden wens ik wijsheid toe.
Marloes.
Om die redenen gaan wij ook de discussie aan om die malafide personen te ontmoedigen !
Mo,
Daarom erger ik me hier vaak op het forum aan al die mensen die over elkaar heen vallen en of een graantje uit de ruif mee willen eten en preken voor eigen parochie. Zijn in mijn grove bewoordingen (w)ezels.
Daarom erger ik me hier vaak op het forum aan al die mensen die over elkaar heen vallen en of een graantje uit de ruif mee willen eten en preken voor eigen parochie. Zijn in mijn grove bewoordingen (w)ezels.
Om die redenen gaan wij dan ook de discussie aan zodat de malafide personen uiteindelijk met de staart tussen de benen afdruipen.
-
JH en gast33 nog een laatste opmerking mijnerzijds als jullie dat een discussie noemen dan zou ik weleens willen weten wat een echte discussie is.
Jullie komen bij mij een beetje over als puberalen die het forum aan de gang houden.
Ieder zijn/haar hobby.
Marloes.
Jullie komen bij mij een beetje over als puberalen die het forum aan de gang houden.
Ieder zijn/haar hobby.
Marloes.
Loes Brouwer,
Bovenstaande lijkt me geen waarschuwing maar eerder onrust stoken.Mooie woorden Mo bedankt voor de uitleg in dit verband vraag ik me af of Verenigingen zoals:
Pay-back, Schadeloosstelling en wat er al niet meer rondwandelt op dit forum wel aan bepaalde eisen voldoen.
We hebben het drama van PB meegemaakt een voorzitter ging er met het geld van de leden vandoor.
Dus lijkt mij dat de stichtingen zoals: SLV en EL wel aan alle juridische eisen zullen voldoen.
Het wordt steeds verwarrender en blijkbaar moet je gewoon zelfstandig , zonder rompslomp van wie of wat dan ook naar een advocaat stappen om je gelijk te halen.
Marloes.
Ach er is al onrust genoeg, de ene vereniging c.q. stichting gunt elkaar het licht in de ogen niet. Samenwerking is de enige oplossing, en zeker niet elkaar afvallen of bekritiseren.
-
...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 06:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat gezamenlijkheid indeze is van zeer groot belang!
Dat gezamenlijk belang en de druk die daarvan uitgaat kan bergen verzetten!
Mo
-
...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 06:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Ach je moet toch ergens op jagen Zeker als er geen wind meer is dan ben je gejaagd door de wind
-
Volgens mij kijken jullie te veel naar praatjesmakers. En zijn overtuigd van jullie kennis.
Hoe kom ik mijn zondag door jullie beseffen niet half wat er zich afspeelt in deze ellende.
Marloes.
Hoe kom ik mijn zondag door jullie beseffen niet half wat er zich afspeelt in deze ellende.
Marloes.
-
Mooi gesproken Loes.
Fijne zondagavond nog,
m.v.g. justice man
(p.s. als je niks meer weet om het zondags te doen, wellicht samen filmpje pakken dan?)
Fijne zondagavond nog,
m.v.g. justice man
(p.s. als je niks meer weet om het zondags te doen, wellicht samen filmpje pakken dan?)
mo en loes enz.,kijk nauw eens goed hoe de vereniging schadeloosstelling in elkaar zit en neem de laatst reacktie van topic vereniging schadeloosstelling mee. Dan voldoet de vereniging volledige aan de toekomstige verwachting van (MO)want dat is de vereniging dus één met toekomst visié.(MO) bedankt voor de uitleg.""klik ook eens inschrijfformulier in van de vereniging beschrijving hoe dat moet staat er bij""
vrgr.andre de croos
vrgr.andre de croos