Dat is niet zo. je verzekerd je eigen en met eigen verantwoording die jij meldt vindt ik nogal breed! en in geval sportblessure ligt eraan wat als je bewust door een tegenspeler wordt neergehaald moet zijn wa verzekering vindt ik de schade betalenvroem schreef:en dat is precies de reden (cq mentaliteit) waarom/waardoor veel zaken onverzekerbaar of premies onbetaalbaar worden....Maar eigen verantwoording nee daar verzeker je eigen toch voor .
mh73
Punt 1: de zorgkosten van een behandeling kunnen voor sommigen behoorlijk oplopen. Vandaar dus mede de hoogte van de premies.
Kun je ook tegen over gestelde zeggen dus denk dat dat wel mee valt.
Punt 2: alle genoemde kosten vallen, ook nu nog, onder de basisverzekering en worden dus gewoon vergoed.
als kind onder 18 heeft geen eigenrisico en wat ik net al zij fysio krijg je niet 100% vergoed tenzij de ouders aanvullend zijn verzekerd
ze kunnen wel eigenbijdrage krijgen maar met aanvullend verz kun je dus in sommige gevallen weer indekken daartegen zie http://www.zorgverzekering.org/kinderen ... /#bijdrage
Mijn dochter moest een helmpje en ik ben aanvullend verzekerd werd in 2013 wel vergoed maar in 2014 niet meer zon helm kost toch meer dan 900euro