Oostappen schreef:Beste Kaatje (en overige gasten),
als Oostappen Vakantieparken zal ik (Sander) hier ook op reageren om het misschien iets genuanceerder te maken. Laat ik vooropstellen dat overlast altijd heel erg vervelend is en dat wij dit altijd tot een minimum willen beperken. Tijdens het Defqon festival weekend proberen wij de accommodaties alleen te verhuren aan festivalgangers. Gasten die direct een boeking maken via onze boekingscentrale of Internet worden hiervan op de hoogte gesteld. Op de website van Riviera Beach is ook een aparte Defqon pagina geplaatst en is er een special button op de homepage geplaatst. Helaas is uw boeking (via Booking.com) niet meegenomen in de communicatie over het festival. Gasten die tijdens het weekend op Rivera Beach verblijven en niet naar het festival gaan proberen wij niet bij de festivalgangers te plaatsen (om zo overlast te verminderen en de controle op de festivalgangers te houden). Tijdens het festival hebben wij extra controle en beveiliging op het park om zo de overlast te beperken, echter lukt dat niet altijd. Gasten die na verblijf een melding indienden dat zij last hebben gehad van het festival ontvingen een waardebon voor een vervangend verblijf. Deze waardebon is ter waarde van 200 euro.
Uw verblijf van 1 nacht ter waarde van 87 euro wilden we hiermee compenseren. In totaal hebben wij over het Defqon weekend 10 gasten/gezinnen moeten compenseren. Negen daarvan accepteerden de compensatie.
Sander
Hospitality medewerker
Beste Sander,
Bedankt voor je reactie op mijn Topic. Ik word hier heel blij van, want nu blijkt dat communicatie bij Oostappen om te huilen is.
- Je geeft aan dat er door Oostappen wel info is gezet op jullie website over Defqon en erover is gecommuniceerd . Ik heb een mail van jullie juridische afdeling waarin zij zeggen dat zij juridisch gezien geen info over evenementen hoeven te geven. Ook niet op jullie website. Dat strookt niet met elkaar. Als jullie die info wel hadden vermeld, had dat ook gewoon gezegd kunnen worden en had ik kunnen zeggen: 'ja, inderdaad, eigen schuld, ik heb niet goed gekeken, dom dom dom.' Ook bij de twee telefonische contacten met jullie park en op de boekingsbevestiging: geen mededelingen. Ik heb uiteraard van te voren de website van Oostappen bekeken voordat ik bij Booking.com de boeking heb geplaatst.
- Je geeft aan dat er door Oostappen 10 gezinnen moesten worden gecompenseerd. Ik heb een mail van jullie juridische afdeling waarin zij zeggen dat er geen meldingen waren van andere gasten. Euh ... wel dus!?!?!?!? En 9 andere gezinnen!!! Want ik neem aan dat ik die 10e ben ...
- Op mijn slechte recensie op Zoover is door Oostappen een reactie richting Zoover gestuurd met de mededeling dat ik alleen maar een hoge compensatie wil en dat ik dat op die manier wil afdwingen. Die heb ik vandaag (9 augustus) ontvangen. Iedereen weet al en vooral Oostappen dat ik nergens recht op heb. Die reactie naar Zoover toe is niet gepast en heeft niets met mijn recensie te maken. Alleen maar om een slechte recensie weg te poetsen. In diezelfde reactie staat ook dat de waardebon in alle vakanties geldig is. Ook dit is foute informatie richting Zoover. De bon is helemaal niet geldig in alle vakanties, maar alleen in de herfstvakantie. Zoover heeft van mij een mail terug gekregen met onderbouwing van mijn lage cijfers.
Hieruit blijkt maar weer dat je gewoon van de domme wordt gehouden.
Maar, het is wat mij betreft een afgedane zaak. Wij gaan een ander weekend boeken en we weten al precies waar we naartoe gaan. 100% garantie op een gezellig weekend.
Met vriendelijke groet,
Kaatje