Beetje vaag dat je nu met "punten" aan komt zetten zonder dat ik die gebruikte, nu is niet helemaal duidelijk waar je nu precies op reageert. Maar goed ik zal een poging wagen...
Om met punt 1 te beginnen. Het klanten aantal is inmiddels de 300.000 gepasseerd. Dat werkt zo met dit marketingconcept. Het begint traag en gaat steeds harder.
Dat gaat het dus juist niet. Dat kun je afleiden uit de groeipercentages! Er is in het begin sprake van extreem sterke groei, wat ook niet anders kan want van niets naar iets is altijd grote groei. Alleen zie je nu in Belgie dus al een AFNAME van de groei. Het gaat dus steeds LANGZAMER.
Grappig dat je percentages aanhaalt maar er niet bij zet wat dit zijn: belminuten, klanten, omzet?!
Excuses daarvoor, dat had ik inderdaad moeten vermelden. Ik ben er vanuitgegaan dat men zou snappen dat het hier gaat om de groei in het aantal klanten.
Bovendien zijn het oude cijfers en met ons concept zet de groei ineens enorm in.
Zoals ik al meldde (en je hebt dit nog niet tegengesproken, dus ik mag aannemen dat dit klopt) ben ik uitgegaan van Euphony. Dat concept is niet dermate veranderd of in Nederland anders dan in Belgie dat er ineens sprake is van iets totaal anders.
Oude cijfers? Dit zijn de cijfers over 2002. De nieuwste cijfers zouden van 2003 zijn dus dat is een jaartje verschil. Uiteraard zijn deze cijfers nergens te vinden (zie ook opmerkingen Econometrist). Euphony is in Belgie sinds mei 2000 actief en in Nederland sinds maart 2001. Dat jaartje verschil zal niet veel uitmaken. Het zal me dan ook niet verbazen als de Nederlandse groeicijfers over 2003 hetzelfde beeld laten zien als de Belgische cijfers over 2002.
Kom maar met een getallenreeks van het aantal klanten per maand over 2003 in Nederland. Dan reken ik wel voor je uit hoeveel groei dat is, want kennelijk begrijp je niet zo veel van groeipercentages.
Punt 2: je denkt direct dat het op jou slaat. Zo belangrijk ben je in deze 'discussie' niet hoor, sorry voor de teleurstelling
Als je nou zegt: Je gaat uit van A. Bovendien klopt het niet dat B.
Dan mag ik er toch vanuitgaan dat je daarmee op mijn bericht reageerde? Misschien moet je ook eens wat quoten, dat maakt reageren een stuk makkelijker.
Punt 3: Dat heb je gewoon mis, maar dat wil er bij jou niet in.
Ik neem aan dat dit gaat over de bonussen die je krijgt bij het bereiken van doelen door je downline? De bonussen lopen daarbij uiteen van 140 tot 200 euro. Lijkt mij dat dat meer opschiet dan 0,25% van een gemiddelde telefoonrekening van 40 euro per maand = 0,10 euro.
De interessante bonussen zitten dus absoluut in het werven van nieuwe verkopers, hoe meer hoe beter aangezien de kans dan groter wordt dat er serieuze pogingen worden gedaan echt wat te bereiken.
Punt 4: Ik weet niet of je het snapt hoor, maar als ik een goede training geef, verdient de trainee zeer snel
Nee, hij verdient heel snel als hij veel klanten en verkopers werft, niet als jij een goede training geeft, daar verdien alleen jij wat mee.
en verdien ik en mijn team er leuk aan. Dus die 40 Euro zie er meer als onkostenvergoeding om een goede training te geven.
Of als een piramide-uitkering van de 350 euro inschrijfkosten om sowieso trainingen te mogen geven...
Een goede training = een goed presterend team = een leuk actief inkomen en een zeer interessant passief inkomen.
Actief inkomen = veel klanten nodig
Passief inkomen = nog veel meer klanten nodig
Zoals al een paar keer voorgerekend: bijna onbereikbaar.
Punt 4: Fout, maar ook dat wil er niet bij je in.
Goh, nog eens punt 4, apart
Wat is er fout aan? Maak jij eens een berekening van het aantal klanten dat je nodig hebt om leuk te verdienen, graag hier plaatsen he.
Tja het is geen vak he! Vandaar dat jij er in zeer korte tijd zulke brilliante uitspraken over kunt doen.
Nee, ik ben iemand die zich vastbijt in een onderwerp, en er dan binnen zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk van wil weten. Zoals ik ook binnen een paar maanden bergen kennis over astronomie heb vergaard.
Je snapt het niet, je verdiept er je niet in
Neem me niet kwalijk zeg, mijn website ook nog niet gezien zeker? Je kan nou niet zeggen dat ik over 1 nacht ijs ben gegaan. Ik heb er echt veel over gelezen, heb een presentatie meegemaakt, en discussier hier ook al geruime tijd over het onderwerp. En nou ineens gaan beweren dat ik me er niet in verdiep? Volgens mij snap jij het niet helemaal.
Maar goed, je noemt jezelf student dus misschien leer je ooit nog wel eens dat je misschien eens naar de klas moet in plaats van alles uit de boeken te leren.
Ik noem me student omdat ik dat ben. Ik studeer economie en je moet toch een unieke naam hebben om hier iets neer te zetten he? Ik kan ook wel steeds als gast gaan zitten schrijven maar dan snapt helemaal niemand het meer. Maar wat dat nou te maken heeft met mijn vermeende gebrek aan kennis is mij volstrekt onduidelijk. Voor jou is een student iemand die enkel ende alleen boeken zit te lezen. Misschien moet je daar vooroordeel maar eens heroverwegen. In deze tijd van steeds meer beperkte studiefinanciering werkt iedereen erbij. Daarnaast hebben studenten ook familie en vrienden die werkzaam zijn in diverse branches.
Ondanks het feit dat ik het pertinent met je oneens ben, mag ik je denk ik wel.
Ik jou niet, al is het maar om de onzinnige en doelloze moddergooipraktijken die je hier om de haverklap tentoonstelt.