LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] It's zijn service!

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.

Zal u nog wat bij de It's gaan kopen?

Ja
6
29%
Weet niet ligt aan de prijs
2
10%
Nooit
13
62%
Geen mening
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 21

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

tst

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

Bij IT's ooit een ladyshave gekocht van 20 gulden. Binnen het jaar was ie kapot, dus ik terug. Hij zou worden opgestuurd en het zou 6 weken duren. Na zo'n 8 weken kreeg ik een belletje en kon ik 'm weer ophalen.
Toen ik buiten de winkel was, heb ik de verpakking losgehaald om te kijken of er iets aan gedaan was. Wat schetst mijn verbazing: er zat een briefje in met de mededeling dat het apparaat niet gemaakt kon worden. Hij was dus nog gewoon defect!!!!!!!
Ik weer terug naar de winkel en confronteerde de medewerker ermee. Hij vloekte erg hard (iedereen keek) en toen kreeg ik een nieuwe. Hadden ze me ook vanaf het begin kunnen geven.
Winkelketens met medewerkers die vloeken heb ik geen respect voor.
Geen IT's meer voor mij. Trouwens IT's is bijna failliet!

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

het lijkt mij dat HARRIE VAN HOOGDALEM de grootste schlemiel is hier op het forum!!!!!!


WAT EEN SUKKEL!!!!!!

harrie80

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door harrie80 »

Hallow!

Wat een taalgebruik!
Moet dat nu?

Mag ik mijn menig dan niet geven ?
Moet ik dan meteen verrotgescholden worden ?

Blijkbaar wel......

Als het zo moet dan houd ik er wel mee op. :(

De groeten :cry:

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

Denk je nu echt dat de service van eender welk bedirjf beter wordt van dit forum? Er staat dusdanig veel vervuiling op dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
Zo Hariie80, je voegt de daad bij het woord?

Kunnen wij hier tenminste weer gewoon reageren. :lol:

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

Bij voorbaat mijn excuses dat ik ook off-topic ga, maar ik vind het nu eenmaal geweldig wanneer mensen het Nederlands hoog in het vaandel hebben. Harrie is de held van onze taal. Ik ben hem dan ook graag van dienst door even één bericht van hem te citeren en de enkele foutjes die daarin zitten met hem door te nemen, zodat hij zich nog verder kan verbeteren en voortaan perfect Nederlands kan schrijven zodat niemand meer om zijn mening heen kan.
Geplaatst op 17 May 2004 10:01 door Harrie80
Ik heb alleen maar goed ervaringen bij it's. Beter als bij andere bedrijven zoals Harense Smid, BCC en Mediamrkt. Daar ben je alleen een nummer tje en bij it's krijg ik altijd perfecte service. Gewoon blijven kopen dus!

Laatst was mijn tv kapot. Deze is 3 jaar oud en werd toch zo gratis gemaakt!

Ik denk ook dat de mensen die hier klagen, dat grotendeels aan zichzelf hebben te danken dat er klachten zijn. Meestal wil men voor een kwartje op de eerste rij zitten. Terecht dat een bedrijf daar niet altijd aan meewerkt.

It's: TOP en zo door blijven gaan!

Harrie


Geplaatst op 17 May 2004 10:01 door Harrie80
Ik heb alleen maar goed (goede) ervaringen bij it's (It's). Beter als (dan) bij andere bedrijven zoals (de) Harense Smid, BCC en Mediamrkt (Mediamarkt). Daar ben je alleen een nummertje en bij it's(It's) krijg ik altijd perfecte service. Gewoon blijven kopen dus!

Laatst was mijn tv kapot. Deze is(was) 3 jaar oud en werd toch zo (zomaar) gratis gemaakt!

Ik denk ook dat de mensen die hier klagen, dat (het) grotendeels aan zichzelf hebben te danken(wijten) dat er klachten zijn. Meestal wil men voor een kwartje op de eerste rij (voor een dubbeltje op de eerste rang) zitten. Terecht dat een bedrijf daar niet altijd aan meewerkt.

It's: TOP en zo door blijven gaan! (Harrie: FLOP en stop!)

Harrie

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 24 May 2004 12:14 door harrie80


--------------------------------------------------------------------------------

Het is toch wel het minste wat je mag verwachten dat je je moedertaal fatsoenlijk spreekt en schrijft.

Het lijkt mij dat als dat niet kan je je energie beter kan gebruiken om je Nederlands bij te schaven
Koekje van eigen deeg, Harrie80!!! :lol: :lol:

gr. Gast (reactie 14 mei 2004 12;49)

Ned Schneebly
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 mei 2004 10:52

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Ned Schneebly »

Harrie wordt wel op zijn nummertje gezet zo. :roll:

Ik ben het echter wel gedeeltelijk met Harrie eens wat betreft zijn opmerking dat je dingen eerst moet proberen op te lossen met de winkelketen. Als dat niet lukt is dit forum een mooi alternatief, lijkt me.

De hele discussie over taalgebruik lijkt mij niet iets voor op een radarforum. Toch?

Ned

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben het echter wel gedeeltelijk met Harrie eens wat betreft zijn opmerking dat je dingen eerst moet proberen op te lossen met de winkelketen
Ja Ned, helemaal mee eens dat je eerst de dingen moet oplossen met de winkel zelf, echter als je de reacties hier goed leest dan hebben die mensen ook eerst contact gehad met de winkel (verkoper of klantenservice, etc.).
Hun reacties geven juist die ervaring weer.
De een vindt het positief en de ander negatief.

Maar daarmee is nog niet gezegd dat 1 positieve ervaring doorslaggevend moet zijn voor alle ervaringen.

Ned Schneebly
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 mei 2004 10:52

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Ned Schneebly »

Daar ben ik het helemaal mee eens!
De een heeft positieve ervaringen, de ander negatieve. Lijkt me ook logisch. Als iedereen hetzelfde denkt over dingen, wordt het ook maar een saaie boel. Ik heb overwegend positieve ervaringen met It's, een ander negatievere. Dat zal denk ik bij iedere winkel zo zijn.

Lijkt mij dus vooral erg nutteloos om, zoals Sebastian en Harrie hier doen, om daarover zo enorme ophef te maken. De oplossing lijkt mij simpel: Harrie koopt lekker zijn nieuwe apparaatjes bij It's, terwijl Sebastian deze bij Modern, BCC, Mediamarkt of wie dan ook koopt. Komen ze elkaar onderwge ook niet tegen dus kunnen ze elkaar ook niet in de haren vliegen.

Waar maken we ons eigen nu helemaal druk over? :roll: Straks gaan we i.p.v. voetbalrellen, winkelketenrellen krijgen in Nederland!

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

Ja Ned, de supermarkten hebben daar het voorbeeld al in gegeven.
Nu de consumenten nog.....

Trouwens wel spannend winkelhooligans tegen te komen met een peleton ME achter hun aan.

Waar zullen ze beginnen? In Hellevoetsluis bij de It's of Mediamarkt?
:lol:

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 25 May 2004 13:58 door harrie80


--------------------------------------------------------------------------------

Als ik zo kijk naar de taalfouten in het eerste bericht, twijfel ik er zeer sterk aan of degelen die dat bericht schreef, wel in staat is om een adres goed te schrijven. Lijkt mij dus niet zo vreemd dat pakketjes niet aankomen dan......
En zie hier, onze taalexpert Harrie80 zet zijn taalcorrecties voort op een andere topic.
Wat trouwens "degelen" in bovenstaande quote betekent in dat verband, begrijp ik ook niet helemaal.

Ned Schneebly
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 mei 2004 10:52

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Ned Schneebly »

Tonight Live na het acht uur journaal:

MEDIAMARKT VS. IT'S
BCC VS. MIKRO ELEKTRO

aansluitend samenvattingen van Modern - Harense smid


Gedegradeerd is megapool

gheheheheheh

AnderGastje

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door AnderGastje »

Gast,

Zo is het wel goed he

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 25 May 2004 15:22 door AnderGastje


--------------------------------------------------------------------------------

Gast,

Zo is het wel goed he
Uhh, U bedoelt????

AnderGastje

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door AnderGastje »

Harrie is nu genoeg gepest. Dit topic gaat over It's, niet over Harrie. Toch?

It's, tsja wat zal ik er over zeggen.
It's like the weather, sometimes the sun shines, sometimes it rains.

Over het algemeer is It's wel oké. Ik ken veel slechtere bedrijven zoals Mediamarkt.

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 25 May 2004 15:29 door AnderGastje


--------------------------------------------------------------------------------

Harrie is nu genoeg gepest. Dit topic gaat over It's, niet over Harrie. Toch?
Dat ligt niet aan ons, maar aan Harrie80 himself....enne...er is geen sprake van pesten, maar een koekje van eigen deeg....

subbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:10

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door subbie »

Ik krijg zo een e-mailtje dat er een melding dat er een nieuw bericht is geplaatst en opeens zie ik pagina 4 erbij staan!

Maar even terzake: Tuurlijk It's kan soms een goede service geven( ook al heb ik dat niet gehad en meer niet) En natuurlijk geloof ik Harrie dat hij een goede service heeft gehad, en ik denk (hoop) dat Harrie er ook bij mij zo over denkt, Elk bedrijf maakt fouten maar moet de consument daar dan onderlijden? Bij mij is in 1 keer veel fouten gemaakt al zeg ik het zelf

1. Product was 2 weken oud en moest 4 weken weg (dit is al TE lang)

2 Het product was naar de verkeerde Importeur gestuurd

3 Ze geven de schuld aan elkaar (dus hoofdkantoor/winkel dus slechte samen werking)

4 Ze zeiden dat ik het product kan afhalen na 12 uur (pas om 4 uur)

5 Ze deden heel erg onredelijk (Het was zogenaamd MIJN schuld!)

Dit kortom zijn er al erg veel in 1 keer!

Ik zou dan ook nooit meer bij It's kopen

Ik zou willen vragen niet van dit Onderwerp af te wijken dus alleen jouw ervaring over It's en niet over l-u-llige schrijffouten! Over Harrie's fouten kloppen ik denk dat harrie is uitgel-u-lt

En nog iets Harrie geeft alleen zijn eigen mening en je hoefd hem echt niet verrot te schelden

Harrie hoe oud ben jij um even denken aan je opmerkingen over typfouten lijk je 70 want oude mannen/vrouwen hebben niks te doen dus gaan maar zeuren om lullige dingen maar dit is wel het laatste woord wat ik laat afwijken van het onderwerp dus het onderwerp is It's zijn service en niet Hoe schrijf ik woorden in het Nederlands!
Laatst gewijzigd door subbie op 25 mei 2004 16:16, 3 keer totaal gewijzigd.

AnderGastje

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door AnderGastje »

Subbie.

Taalfouten doen er niet toe. Als je iets over it's kwijt wil, moet dat kunnen toch. Deze hele discussie gaat zo helemaal nergens meer over en wordt er niet duidelijker op.

Als een aparaat na 2 weken defetc is, moet dat, mits het geen hygienisch apparaat is, toch gewoon meteen omgeruild worden. Lijkt mij simpel. Enige reden wanneer dat niet gaat, lijkt mij als het apparaat niet op voorraad is, maar dan moet er een andere oplossing komen.

Mijn ervaringen met its zijn goed. geen klachten. Misschien heb jij gewoon het verkeerde filiaal getroffen.

AG

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

Je hebt volkomen gelijk subbie, maar net zoals jij wil ik ook nog een laatste opmerking over Harrie80 plaatsen.

Het is puur harrie80's eigen schuld geweest dat er zoveel (voor hem negatief) op gereageerd is.
Als je iemand op de vingers tikt vanwege z'n taalfouten dan moet je zelf daar ook tegen kunnen als je zelf ook op fouten betrapt wordt.

Daarnaast vind ik dat hij ook anderen op de vingers heeft getikt vanwege het soort taalgebruik, maar vervolgens daarna in een andere topic het zelf heeft over een E*KEL en daar zelfs met tekens van z'n toetsenborde een mannelijk geslachtsdeel tekent.

Hier "mooi weer"spelen en in een andere topic "de beest"uithangen.
Lijkt mij dat ik zo iemand niet serieus moet nemen.

Dat wilde ik nog even als laatste kwijt over harrie80.

Terug on topic!

Ik vind It's geen zaak waar je (elektronica) moet kopen. Ga liever naar een plaatselijke winkel met een eigen techn. dienst en waar ik als klant nog een naam heb en geen factuurnummer.
Oké, is iets duurder, maar ik krijg wel heeeel goede service. Ook na de aankoop.
It's is m.i. meer gericht op bulkverkoop.

Gesloten