LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SWIFFER WETJET EN JE HUISDIER ZOU DOOD KUNNEN GAAN?

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Gast

Re: SWIFFER WETJET EN JE HUISDIER ZOU DOOD KUNNEN GAAN?

Ongelezen bericht door Gast »

en hoe weet je dan zo zeker dat zij niet uit kun nek kletsen?

willy:Omdat ze het hele verhaal vrij simpel weten te weerleggen. al is het maar dat er nergens naar een naam verwezen wordt.

de dierenarts zegt dat brokkenvoer veel beter is
want hij weet het hele barf principe vrij simpel te weerleggen.

yeah right !

god.. wat is die willy intellectueel begaafd, zeg.. daar krijg je kippenvel van..
huisvrouwen logica dus..... tjonge jonge

willy59

Ongelezen bericht door willy59 »

Ik heb nog nooit zo'n stelletje sufkutten meegemaakt.
Willen ergens over praten maar halen van alles erbij.
Als een topic ergens overgaat blijf dan "to the point" ga dan niet zo stom lullen.
Dat heet bij de les blijven
En frustraties afreageren moet je ergens anders doen
Ik moet zeggen dat p&g mij geen donder interesseert.
Maar denk niet dat het bij andere bedrijven er anders aan toe gaat.

Einde discussie

willy

Gast

einde discussie?
dat maken WIJ nog wel uit!

stomme doos.

Gast

Dat heet bij de les blijven

angelique en bij de les blijven,

hahahahahahahahahahaah

white spirits

Ongelezen bericht door white spirits »

Ik weet zeker dat de gast het volledig bij het rechte eind heeft ook wat het voer betreft. Niet zelf eten hoor Willy anders haal je de 60 niet eens.Willy heeft zeker aandelen van deze firma.
Henk,

Gast

mmmm Henk , je hebt helemaal gelijk.
ware het niet dat ik vind dat mensen zoals willy.. het zeker wel moeten gaan eten.en alle bezwaren die ze zal aandragen zal ik dan heel eenvoudig zonder enige moeite gaan weerleggen...

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Ik heb deze discussie gevolgd en deze is zo'n beetje verdeeld geworden tussen mensen die problemen hebben met P&G en mensen die gewoon stellen dat het mailtje niet meer is dan een HOAX oftewel een nepwaarschuwing.

Mijn inziens hebben deze laatste gelijk, dit mailtje is net zoiets als een fakewaarschuwing voor een virus.
Het eindigd namelijk op de zelfde manier: vertel dit zoveel mogelijk verder.

Hoe doe je dat als je de informatie in de vorm van een mailtje ontvangt? Juist je stuurt het naar iedereen in je adresboek en de volgende doet precies hetzelfde. Resultaat? Gigantisch veel internetverkeer wat niet nodig is.

Gast

ik vind dit zo leuk :) :)
paniek om een doekje maar door gaan met brokken geven!!!!!
:lol: :lol:

Gast

yep!!!!
dat is ook heeeeeel grappig!! :lol:

resp00173029

Ongelezen bericht door resp00173029 »

:oops:

Wat een commotie over Swiffer, ten eerste ben ik blij, dat iemand meld dat het gevaarlijk kan zijn, je hoeft het niet te geloven, maar voorzichtig zijn met zulke artikelen, is volgens mij wel een must. Dus ik vind dat dit terdege uitgezocht moet worden. Wat mij wel stoort is de vraag over leeftijd, ik ben namelijk wel over de zestig en draag mijn dienehart op de juiste plaats.

Gast

ik ben met je eens dat voorzichtigheid weldegelijk geboden is.
en dat met ALLE schoonmaakmiddeltjes

kyona

Ongelezen bericht door kyona »

Willy ik denk dat je een egoistisch mens bent die waarschijnlijk werkt voor de swiffer firma.Het is wel gif net als de febreze en de dierproeven van eukanuba.Laten ze het dan uittesten op arrogante mensen die alles ontkennen en geen dierenliefhebber zijn!!!!!! :!:

Gast

Hebben jullie ook een Airco in de autotje ? Nee

Neem dan geen doekje/auto/ enz mee en ga gewoon met Hondje een eindje wandelen. :!:

lidi

Ongelezen bericht door lidi »

Zo daar ben ik weer.Ik heb dit forum opgezet.En vraag kwam dus van mij: Swiffer.
Precies puma de meesten sturen de mail zo door.Nou ik dus niet ,ik ben er mee naar jullie gekomen.Ik heb e.e.a. door gelezen maar volgens mij staan hier de grapjurken tegen de anti brokkeneters te kletsen.Prima,houdt de boel gaande maar wat ik nou zo graag had gewild was dat iemand met verstand van zaken nou eens haarfijn had uitgelegd waarom het nou wel of niet goed is.Gewoon van de firma zelf.JE kunt mij niet wijsmaken dat ze hier nog niet van gehoord hebben.
Maar er wordt helemaal niet gereageerd.
Hopen ze nou dat dat woordje HOAX blijft hangen???
Waar rook is is vuur en ik zou zeggen kom maar op met de brandspuit.
Dit is dus mijn tweede oproep over dit onderwerp.
vr.gr.lidi

Sacha Gaus

Ongelezen bericht door Sacha Gaus »

Tik voor de aardigheid bij Google eens de woorden HOAX en Swiffer in... Kom je er achter dat dit een HOAX is waar de fabrikant van Swiffer zich in Amerika al tijden tegen probeert te verdedigen.

Voor de goede orde: een aardige vertaling van HOAX is 'broodje aap-verhaal'. Niet waar dus. Bron is onbekend, het gaat altijd over een buuman, een vriendin van een zus, een 'betrouwbare bron'.

Groet,

Sacha Gaus

Gast

Beste Sacha,

is het wellicht ook een hoax dat proctor &Gamble
de fabrikant van zowel swiffer en Eukanuba,
etoxiquine en BHA en BHT in hun kunstmatige steriele droogvoer proppen opdat de argeloze mensen alleen maar in de veronderstelling verkeren dat hun hond voorzien van deugdelijke voeding maar dat in werkelijkheid de levensverwachting en levenskwaliteit van een hond op een ernstige wijze wordt ondermijnd.
m.a.w als P&G huisdieren vergiftigen met huisdierenvoedsel.
is het dan zo'n grote stap om aan te nemen dat een schoonmaakartikel dan ook wel bedreigens zal zijn voor de gezondheid van een huisdier..

mmm.. dacht het niet

hoax of geen hoax
ben blij met elke negatieve publiciteit rond P&G
dat is tevens misschien de insteek geweest van het veroorzaken van deze hoax.
maar het doel heiligt alle middelen.

Gast

Cool zeg, huisdierfundamentalisten!!

Hoera, nog meer haat in de wereld onder het motto van (dieren)liefde. :cry: :cry: :cry:

De swiffer is zo'n vreselijk overduidelijke hoax, genoeg info en links zijn al gepost. Heb echter nog geen enkele aanwijzing gezien dat het wel waar zou zijn, alleen angst en 'voor de zekerheid' en vermoedens, ook de 'officiele verklaring van de huisartsen' is errug onvidbaar.

Blijf nou toch gewoon on topic, en haal geen andere dingen erbij. Maak dan gewoon een nieuwe topic over febreze of brokken of andere onzin die PG uithaalt.

Als je samen een vuist wil maken tegen de malafide praktijken van PG zorg dan wel dat je zelf geloofwaardig blijft. Jullie kennen toch wel het verhaal van het jongetje dat steeds maar "wolf" bleef roepen?
Als je over een simpele hoax zo'n probleem kan maken, zonder rationeel te beargumenteren, wie gelooft je dan nog wanneer je een echt schandaal te pakken hebt? Je snijdt jezelf in de vingers.

Inge van Leuven

Ongelezen bericht door Inge van Leuven »

Ik heb deze discussie gevolgd. Het lijkt op een antireclame, die ook heel lang geleden, toen er veel goedgeloveige mensen nog waren, een prikfabrikant failliet heeft gemaakt. Toen werd er verteld dat deze prik de flessen konden laten ontploffen. Terwijl achteraf het onzin was, maar ondertussen was het bedrijf failliet.

Zolang niet bewezen is dat Zwiffer gevaarlijk is voor de hond, is het voor het bedrijf heel gemeen om deze laster te verkondigen. Zo'n bedrijf kan ook failliet gaan, voordat het uitgezocht is.

Gast

laten we daar voor gaan
P&G failliet.

ik hoef niet te wachten op een schandaal.
eukanuba=een schandaal
een grove schande.
en dat ze daarbij ook nog head en shoulders en swiffer en Febreze en etc etc produceren doet niets aan de ernst van de situatie af.

ik vind het trouwens wel grappig zo'n hoax.
swifferwet jet waarschuwing staat op diverse sitesvan hollandse dierenklinieken.

even voor de goede orde. ik geloof niet dat swiffer gevaarlijk is voor huisdieren.
ik geloof daarintegen wel dat het vrij wervelend is voor het gevoelige neusje van een hondje als mijn mandje dagelijks wort besprayed met febreze ( ik vind zelf die lucht ook niet om te harden)

maar ik WEET dat de brokken van diezelfgde firma schadelijk zijn en de gezondheid van een hond ondermijnen.

en daarom..... vind ik elke hoax tegen P&Gprachtig en hoop ik dat het veel effect heeft.

ben ook erg nieuwsgierig wie hier achter zit.

iemand die veel wrok koestert.. dat is zeker :wink:

Gast

de exota affaire..

dankzij die meest irritante vervelende eigenwijze rode rakkerige marcel van dam.
zum kotzen die vent

Gesloten