| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Keukenadvies.com niet onafhankelijk!
-
Gast
Re: Keukenadvies.com niet onafhankelijk!
De gedupeerde van Vermolen willen blijkbaar nog meer gedupeerd worden. DMG heeft met Wooning gelukkig een alternatief voor deze mensen aangeboden. En daar willen ze blijkbaar geen gebruik van maken, want ze hebben meer vertrouwen in MVB. En straks maar zeuren dat Wooning het niet goed gedaan heeft, wedden!
-
Gast
Als het 'advies' van MvB net zoveel taalfouten bevat als zijn site, wens ik de dupeerden veel succes. ze zullen het nodig hebben.......
Bedenk dat er flink wat tijd kan verstrijken na een faillisement voordat de gedupeerde weet waar hij aan toe is.DMG heeft met Wooning gelukkig een alternatief voor deze mensen aangeboden. En daar willen ze blijkbaar geen gebruik van maken, want ze hebben meer vertrouwen in MVB
In deze periode , barstensvol onzekerheid, kan de gedupeerde met zijn vragen tenminste terecht bij MvB.
Tevens hoop ik dat verhalen van gedupeerden verzameld worden zodat er bekeken kan worden in hoeverre de eigenaar hoofdelijk aansprakelijk is of zelfs strafrechtelijk vervolgd kan worden. Bedenk dat deze man (=branchegenoot!!!) op de volgende straathoek al weer een nieuwe keukenwinkel heeft!
Ook helpt MvB een gedupeerde soms aan een "troetelkeuken."
Het lijkt mij overigens dat dit geen doel is, maar een middel tot positieve publiciteit van zowel engelen keukens als keukenadvies.
Het valt mij op dat sommige "hulpverleners" alleen opduiken als er zaken failliet gaan met of landelijke bekendheid of grote hoeveelheden klanten.
Afgelopen maanden zijn er meerdere keukenzaken failliet gegaan. Bij de kleintjes kom ik die hulpverleners eigenlijk nooit tegen.
Er zijn nog meer mensen actief die zich (regelmatig belangeloos) inzetten voor gedupeerden.
Desalniettemin worden regelmatig gedupeerden geholpen en daar kunnen we alleen maar blij mee zijn.
Mr.P.
Afgelopen maanden zijn er meerdere keukenzaken failliet gegaan. Bij de kleintjes kom ik die hulpverleners eigenlijk nooit tegen.
Er zijn nog meer mensen actief die zich (regelmatig belangeloos) inzetten voor gedupeerden.
Desalniettemin worden regelmatig gedupeerden geholpen en daar kunnen we alleen maar blij mee zijn.
Mr.P.
-
Gast
Almat keuken dus! De commercieel directeur (M. Knibbeler) weet nog niet eens wie zijn aandeelhouders zijn en de moedermaatschappij van Almat keukens is reeds uitgeschreven uit het handelsregister van KvK. Nee, je hebt helemaal geijk, gewoon bij V&D een Almat keuken kopen. Heel verstandig NOTGewoon een keuken kopen bij V&D
KS
-
Gastronoom
16again,
Deze kan je heel snel vertellen dat Wooning e.e.a. gaat oplossen.
Dan is de curator er ook meteen vanaf.
Die winkel van keuken 3000 die men liet zien is van de zoon van Vermolen. Je kan die jongen toch niet aansprakelijk stellen voor de fouten van zijn Pa? Dat zal even lekker worden!
Ik begrijp de emotie maar men moet wel juridisch het walletje bij het schuurtje laten.
Ook zonder cameraploeg bij een ( tot het tegendeel bewezen is )onschuldig startende ondernemer voor de deur zal de curator onderzoeken of er malversaties zijn gepleegd. Indien dat het geval is zal hij onderzoeken of er nog het e.e.a. te verhalen valt op de bestuurder. Tevens zal hij dan bepalen of de bestuurder kan worden aangeklaagd middels bestuurdersaansprakelijkheid. Alleen is dat geloof ik in Nederland nog nooit gelukt.
Wat dacht je van je vraag aan de curator stellen?Bedenk dat er flink wat tijd kan verstrijken na een faillisement voordat de gedupeerde weet waar hij aan toe is.
In deze periode , barstensvol onzekerheid, kan de gedupeerde met zijn vragen tenminste terecht bij MvB.
Deze kan je heel snel vertellen dat Wooning e.e.a. gaat oplossen.
Dan is de curator er ook meteen vanaf.
Dat was juist het schandalige aan de Kassa uitzending.Tevens hoop ik dat verhalen van gedupeerden verzameld worden zodat er bekeken kan worden in hoeverre de eigenaar hoofdelijk aansprakelijk is of zelfs strafrechtelijk vervolgd kan worden. Bedenk dat deze man (=branchegenoot!!!) op de volgende straathoek al weer een nieuwe keukenwinkel heeft!
Die winkel van keuken 3000 die men liet zien is van de zoon van Vermolen. Je kan die jongen toch niet aansprakelijk stellen voor de fouten van zijn Pa? Dat zal even lekker worden!
Ik begrijp de emotie maar men moet wel juridisch het walletje bij het schuurtje laten.
Ook zonder cameraploeg bij een ( tot het tegendeel bewezen is )onschuldig startende ondernemer voor de deur zal de curator onderzoeken of er malversaties zijn gepleegd. Indien dat het geval is zal hij onderzoeken of er nog het e.e.a. te verhalen valt op de bestuurder. Tevens zal hij dan bepalen of de bestuurder kan worden aangeklaagd middels bestuurdersaansprakelijkheid. Alleen is dat geloof ik in Nederland nog nooit gelukt.
Gastronoom
De curator kan alleen maar aan de consument bekend maken wat al beklonken is.
Zo duurde het bij Vermolen duurde ruim een week voordat Wooning erin stapte. Horn klanten hebben circa 2 maanden moeten wachten voordat de curator uitsluitsel gaf wat er met de lopende koopovereenkomsten ging gebeuren.
In 9 van de 10 gevallen waar de curator fraude vermoedt, wordt er totaal geen onderzoek gedaan en gaan de schuldigen dus vrijuit. Het ontbreekt de curator aan tijd om dit beter uit te zoeken.
Als een externe partij klachten bundelt gebeurt er wellicht wel iets.
Als je de kassa uitzending nogmaals bekijkt zie je dat exact dezelfde werknemers in het nieuwe bedrijf aanwezig waren. Allemaal onderling familie.
Door steeds het bedrijf op naam van een ander familielid te zetten kan deze familie nog even doorgaan.
De curator kan alleen maar aan de consument bekend maken wat al beklonken is.
Zo duurde het bij Vermolen duurde ruim een week voordat Wooning erin stapte. Horn klanten hebben circa 2 maanden moeten wachten voordat de curator uitsluitsel gaf wat er met de lopende koopovereenkomsten ging gebeuren.
In 9 van de 10 gevallen waar de curator fraude vermoedt, wordt er totaal geen onderzoek gedaan en gaan de schuldigen dus vrijuit. Het ontbreekt de curator aan tijd om dit beter uit te zoeken.
Als een externe partij klachten bundelt gebeurt er wellicht wel iets.
Als je de kassa uitzending nogmaals bekijkt zie je dat exact dezelfde werknemers in het nieuwe bedrijf aanwezig waren. Allemaal onderling familie.
Door steeds het bedrijf op naam van een ander familielid te zetten kan deze familie nog even doorgaan.
"onafhankelijke" reclame....
http://www.keukenadvies.com/cgi-bin/nie ... 350&show=0
http://www.keukenadvies.com/cgi-bin/nie ... 350&show=0
-
GAST660
Zo, ik had even 3 minuten niets te doen, dus even de site bekeken.
-
Gast
Je kunt reklame maken (ADVERTEREN) op de stie van Keukenadvies, de heer Mario van Boxtel. Dan ben je als keukenadvies in mijn ogen NIET onafhankelijk.Op zeer korte termijn maken wij plaats voor adverteerders op onze site. Acht u het wenslijk een advertentie te plaatsen bestaat deze mogelijkheid. Wij maken een advertentie pagina waar een ieder die met de keukenhandel te maken heeft onze bezoekers kennis kan laten maken met zijn of haar activiteiten. Uiteraard staat het ons vrij u te weigeren, indien wij van mening zijn dat uw werk niet past bij de gedachten van keukenadvies. U kunt denken aan een verhaal van uw kant met of zonder foto’s, een banner, en of doorverwijzing naar uw website middels een link. Vraag rustig naar onze tarieven. email ons [email protected].