LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advocaat Dexia heeft gelijk

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
docent
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 mei 2004 01:55

Re: Advocaat Dexia heeft gelijk

Ongelezen bericht door docent »

ik weet het niet meer, zie de lol er wel van in. het is al laat..... maar ik ben hem niet!

C. Lindeboom
Berichten: 93
Lid geworden op: 29 mar 2004 15:57

Re: Advocaat Dexia heeft gelijk

Ongelezen bericht door C. Lindeboom »

Had het even niet door Hollander sorry dat bedoelde ik ja.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Advocaat Dexia heeft gelijk

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Misschien de volgende keer toch maar iets zinnigs doen i.p.v. het wijze van de mensen op hun eventuele taalfouten (en ze zelf ook geregeld maken)?

m.v.g. justice man

anyone

Re: Advocaat Dexia heeft gelijk

Ongelezen bericht door anyone »

niets
Laatst gewijzigd door anyone op 05 jun 2004 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Advocaat Dexia heeft gelijk

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Anyone, waarom docent dat gedaan zou hebben is mij ook een raadsel.
Wellicht was het gewoon een vergissing.
Ik kan in ieder geval zeggen dat ik nooit onder de naam docent heb geschreven.
Dat kan in mijn ogen alleen maar betekenen: dat hij zich vergist heeft, want zelfs als hij wilde laten voorkomen dat ik bepaalde uitspraken zou hebben gedaan, dan kan hij dat toch niet (zeer moeilijk) daar bovenaan staat gepost door: docent!

Hoop hiermee de twijfel te hebben weggenomen dat docent en justice man één en dezelfde persoon zou zijn!

m.v.g. justice man

docent
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 mei 2004 01:55

Re: Advocaat Dexia heeft gelijk

Ongelezen bericht door docent »

Beste Jm,
ongetwijfeld heb ik iets verkeerds gedaan bij het plaatsen van een boodschap. Mijn excuses voor de overlast. Ik weet alleen niet wat! Misschien kan iemand mij dit uitleggen, zodat ik in het vervolg deze fout niet meer kan maken.

Overigens vind ik het helemaal niet zo erg vergeleken te worden met je. Ongeacht je achtergrond en motivaties kom je met stellingen, suggesties e.d. die prikkelend en informatief zijn. Dat je hier en daar tegen een zere scheen aanschopt, is alleen maar te prijzen. We hebben al genoeg meelopers.

Voorts heb ik me helaas laten verleiden tot een zinloze discussie, waarbij ik het doel van mijn bezoek aan dit forum (nl. kennis opdoen over de stand van zaken, ideeen uitwisselen, elkaar aanmoedigen, etc.) uit het oog verloor. Zal niet meer gebeuren, hoop ik.........

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Advocaat Dexia heeft gelijk

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste mensen, iedere bijdrage is zinvol, leer en verbeter jezelf.

Ton

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Advocaat Dexia heeft gelijk

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ha die Ton, lang niet "gezien"op het Forum.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Advocaat Dexia heeft gelijk

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Excuses aanvaard docent.
Laten we er zand over gooien en ons weer (zoals je terecht opmerkt) bezig houden met het echte probleem en kijken naar oplossingen.
Of nieuwe gronden waarop we Dexia kunnen aanpakken.

Verder bedankt voor je compliment, ik doe me best, wil liever dit drama vandaag achter me laten dan morgen!

m.v.g. justice man

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Advocaat Dexia heeft gelijk

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Janneke,

Ben inderdaad niet zo vaak meer op het forum, lees nog wel mee hoor, maar ik word ook goed bezig gehouden door jullie, het is echt niet zo dat ik stil zit, vrijdag gaan we weer naar onze advocaten, dit maal met een groep van 40 mensen, alles vraagt aandacht en we gaan stevig door, een derde groep is alweer aan het groeien, de vragen van gedupeerden nemen nog dagelijks toe, dus ook al hoor je niet veel het rommelt lekker verder.

Groeten, Ton

Gesloten