LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Doe NIET mee aan deze actie!

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.

Gast

Re: Doe NIET mee aan deze actie!

Ongelezen bericht door Gast »

iets gaat er niet goed. weet ook niet wat.

Gast

OOOOOOOOO
ik krijg ok allemaal van die stupide mails van mijn vrienden en kennissen
moet ik daar nu wel og niet gaan tanken? weet het niet meer....

Gast

Alweer een reden om niet mee te doen met zo'n actie via e-mail....

http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=17617
Oja, dit heeft ook zo lekker veel met DIT
onderwerp te maken :?
Wanneer er niet inhoudelijk gereageerd kan worden, doe het dan ook niet...... :twisted:

Gast

Gast
Gast

Geplaatst op 30 May 2004 19:47 door Gast
Last van lange tenen?

Je zult én moet gewoon iets te zei*ken hebben anders is jouw dag blijkbaar niet goed.

Ja, het heeft niets met benzineprijzen te maken en ja, het heeft wél iets met de strekking van dit onderwerp te maken.

Maar ja dat wil jij gewoon niet aannemen. Prima, lekker houden zo.
Ik laat me niet meer verleiden tot een reactie op dat zwakzinnige gedoe van jou.

Gast

Last van lange tenen?

Je zult én moet gewoon iets te zei*ken hebben anders is jouw dag blijkbaar niet goed.

Ja, het heeft niets met benzineprijzen te maken en ja, het heeft wél iets met de strekking van dit onderwerp te maken.

Maar ja dat wil jij gewoon niet aannemen. Prima, lekker houden zo.
Ik laat me niet meer verleiden tot een reactie op dat zwakzinnige gedoe van jou.
Zwakzinnig doe je alleen maar zelf.
Maar dat zal waarschijnlijk komen omdat je zwakzinnig bent.... :twisted:

Wanneer jullie eens gewoon de reden van het mailtje zouden lezen, misschien dat je dan achter het belang van het mailtje zou komen.
Maar dat zal wel te moeilijk zijn voor sommige, het lezen dan.

Gasje

Ongelezen bericht door Gasje »

Lange tenen of niet het blijft gewoon gezwets in de ruimte wat jullie doen. Aktie heeft geen zin omdat in dit geval de koper of verkoper de prijs niet bepalen maar de markt prijs. Veel vraag ( niet genoeg produktie OPEG ) hogere prijs net als met appels en peren.
Jammer zolang wij beweeren dat we mobiel moeten blijven blijft prijs hoog. Ik geloof dat ik maar weer " mens erger je niet ga spelen " kost weinig energie om iemand er af te gooien. Paard en wagen zijn er nog maar is ons te min of toch maar de fiets pakken. Als ik m'n uitkeering van de bank haal ga ik zelfs met de fiets jij ook. Je maakt me niet wijs dat de meesten hier gewoon werken!!!!!! Of is half nederland zo dom om hierop te reageeren ( beetje overdreven ) De benen wagen is nog gezond ook. Tot gooise of wil je ook een spelletje doen ??????

Gast

Die spelletjes met jou worden soms wel eens teveel .Kom op gooien maar gasje daar ben je zo goed in.Ik kan het ook spelen.Ik heb nog niet gewonnen maar dat maakt niet uit altijd opgewekt zijn ook al heb je pech.Groetjes van iemand die het spel van jou door hebt.Ok ik ga er weer van tussen.Speel maar lekker door.succes. N

Gast

Ik doe wel mee aan de aktie!!!!!!!!Moos en nel

Gast

Kijk toch nog verstandige mensen!!!
Top Moos en Nel!!! :wink:

Gasje

Ongelezen bericht door Gasje »

Hallo maar ik Tank ook niet bij de verkeerden. Ben ik dan geen top ??????

Gast

Pffffffffff, ga jij maar lekker mens-erg-je-nieten!!!

Leek

Ongelezen bericht door Leek »

Maar beste forummers toch!
Wat een stress allemaal.

Het kan toch zo simpel zijn:
Gewoon niet meedoen aan het verspreiden van e-mailberichten die heel veel op een kettingbrief lijken.

Dát is de strekking van dit onderwerp, niet de inhoud van die kettingbrief.

That's all.......Dus: Doe niet mee aan die actie om het bericht per e-mail te verspreiden.

Sherlock

Ongelezen bericht door Sherlock »

Meedoen aan zo'n actie heeft inderdaad geen zin.
De bedenker van dat bericht bevestigd dat zelf in z'n bericht.

Ik twijfel sterk aan de bedoeling van dat bericht en denk ook aan een kettingbrief.
Deze zijn er in alle soorten en maten, maar hebben meestal dezelfde overeenkomst, namelijk:

De inhoud wordt aantrekkelijk gemaakt door onderwerpen te kiezen waarvan men weet dat deze stelling bij veel mensen leeft.
Door mensen aan te spreken op hun "verantwoordelijkheidsgevoel" en "saamhorigheid" hoopt men dat veel mensen uiteindelijk de brief doorsturen aan anderen.
Het gaat de makers helemaal niet om de inhoud, maar om de sport, om te zien hoe snel zo'n bericht zich verspreidt.

Zo zou men ook een brief kunnen maken van bijv. hondenpoepoverlast. Dit onderwerp staat in de top 10 van de ergernissen van Nederland.
Dus is zo'n item erg interessant als kettingbrief.

Gast

Ik ben het volledig met sherlock eens.
Tenminste iemand die weet waar het onderwerp over gaat en waar de schoen wringt.

Ik begrijp niet waarom anderen dat nou niet (willen) inzien.
Maar goed, dat is ook een keuze.

gr.
Leek

Leek

Ongelezen bericht door Leek »

Sorry, vergeten m'n "gebruikersnaam" erbij te zetten.
Nieuwe poging....

Gast

Ik snap niet dat heel nederland loopt te klagen over de benzineprijzen en wanneer iemand er iets aan wil gaan doen de mensen opeens "blij" zijn dat de prijzen zo hoog zijn en niet mee willen helpen om de prijzen naar beneden te krijgen....... :?

Gast

En ik snap niet dat mensen NIET snappen dat dit onderwerp over iets totaal anders gaat.

Dit heeft niks te maken met wel of niet blij zijn betr. brandstofprijzen.

Maar ja, zo gaat dat met zoveel van die gasten hier. Lezen eerste stukje en gaan gelijk reageren.

Bij Hans A. kosten de leesbrillen toch echt niet veel meer tegenwoordig....

Gast

Dan zou ik er maar heeeeeeeeeeel snel 1tje aan gaan schaffen, wanneer ik jou was.
Of kan je zelfs dat kleine beetje geld niet meer missen, doordat je al je geld al in de benzine voor je auto hebt gestopt? :twisted:

Gast

Geplaatst op 03 Jun 2004 10:06 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Dan zou ik er maar heeeeeeeeeeel snel 1tje aan gaan schaffen, wanneer ik jou was.
Of kan je zelfs dat kleine beetje geld niet meer missen, doordat je al je geld al in de benzine voor je auto hebt gestopt?
Aha! Ik zie dat Gast 10:06 ook een leesbril nodig heeft.
Ook Gast 10:06 leest niet goed en begrijpt daarom niet waar het hier over gaat.

Ik leg het niet meer uit, lees eerst maar eens van begin af aan.[/b]

Gesloten