LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Transavia / Basiq air

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door Gast »

Donderop man

Gast

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door Gast »

Komt Q.M het weer verzieken en vervuilen Dat heb je met zo;n figuur. Overal zwerft hij en net als het leuk is komt hij het verpesten Ik wacht wel tot het vuil verdwenen is.

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Gewoon een inhoudelijk discussie voeren is voor heel veel mensen erg moeilijk. [Vooral 'gasten' zonder naam]. Jammer.
Ik blijf het echter proberen.
QM

Gast

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door Gast »

Voor mij is een discussie voeren niet moeilijk en best interessant.Maar als jij kom verziek je gewoon de boel.Zie andere forums.En dat is niet de bedoeling van een discussie.Vandaar dat ik geen naam zet als jij komt zieken.En dan nog zeggen dat er niet zo moeilijk gedaan moet worden over 1,85 voor een bekertje kraanwater vind ik het toppunt van arrogantie van jou kant.Misschien zit je zo wel inelkaar.Maar ik mag zeggen dat ik het idioot vind om voor dat bekertje 1,85 euro te betalen
En er worden al genoeg poten uit gedraaid vanwegen de euro. Dus ik neem gezellig eigen gesmeerde bolletjes mee en voor ons tweeen en wat fruit..Wie doet me wat!!!!.En we hadden het over de verre vluchten
Dus wat wil jij noueigenlijk ????Het is voor het eerst dat ik dit meemaakt. Ik ben benieuwd of ik nog meer pik nickers zie..Dus niet zeuren jij of zieken anders kan je beter gaan of je laat anderen in hun waarde ,en zeg je mening .Aan jou de keuze :o :o 8)

Gast

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zie een foutje het moet picnickers zijn inplaats van steel nickers
Dat was even oeps sorrie

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Er is een verschil in lezen wat er staat en lezen wat je wilt dat er staat. Verder ben ik blij dat ik een discussie anders definieer dan vele andere 'gasten', zoals bijvoorbeeld het gebruik van scheldwoorden.
Sla me maar om de oren met feitelijkheden danwel meningen. Dan zijn we het volgens mij ook nog voor het grootste gedeelte eens.
QM

Gast

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door Gast »

Het maakt niets meer uit quasi modo.Ik heb mijn bedoeling uit gelegd waar het om ging en om nog dieper te gaan heeft geen zin.Ik ga niet zeuren maar geef gewoon een mening over dat verdomde bekertje water waar je dat bedrag voor durft te vragen..Maar verschil van opvattingen is prima en kan daar goed mee leven.Geen probleem.Ik kom niet meer terug op dat watertje en hopelijk valt er nog wat te discusseren. Maar dan in gewone goede harmonie.Ik zeg nu tegen jou het allerbeste en voor deze keer mijn initiaal N d J

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Zo makkelijk is het dus!
Ben het geheel met je eens.
QM

dooby

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door dooby »

Hoe bedoel je dat quasi modo??? Wil je het me uitleggen hoe je wil zeggen .ondanks dat ik het veelal moeite met je had heb je ook wel nuttige kanten laten zien zo eerlijk wil ik dan ook wel zijn.En een pittige discussie ga ik niet uit de weg maar wel een eerlijke dan.Maar laat mij dan eerst wennen aan die vernieuwingen die er nu zijn.En in oktober gaan we met martin air en is het dan weer all in.Het heeft niets te maken voor een dubbeltje op de eerste rei (ik wil ook wel op de laatste rei) maar om dat ene principe.Maar genoeg er over en wie weet komen wij elkaar elders tegen in een verhiite discussie.Maar dat ga ik dan wel met jou aan. groetjes van: n d.j .

AK

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door AK »

Hallo Nel.

Hier ben ik weer. Ben even weg geweest naar een verjaardag. Ik zie dat onze grote forumvriend QM inmiddels ook is aangeschoven. Gezelli!

Nu, om nog even op je vraag terug te komen over die afmetingen van die vliegtuigstoelen. Om je eerlijk de waarheid te zeggen, weet ik dat niet precies, omdat ik daar eigenlijk nooit op let. Ik ben zelf maar 1.60 m, dus niet zò groot.

We hadden ooit een keer naar de Filipijnen met Eva-Air heel luxe gezeten, omdat we overboekt waren en dus alleen nog plaats was in het luxe gedeelte. Nou, dat vonden wij niet erg! Lekker luxe zal ik je zeggen! Van die grote leren (slaap) stoelen met allemaal een eigen bijzettafeltje. Echt poepie sejiek! En dat zonder bij betalen en ook alleen maar op de heen weg hoor! Dat was pas genieten zal ik je wel zeggen. Maarja, dat is normaal ook niet voor ons weggelegd. En ja, voor de rest vliegen wij altijd normaal of soms met de Royal Class bus naar Spanje.

Nu, als je nog wat te vragen hebt of jij hebt zelf nog wat te melden, lees ik het wel weer. Gr. AK

dooby

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door dooby »

Nu bofkonten dat was leuk voor jullie.Ik ben ook klein 165 vandaar over die stoelen.Verledenjaar had ik een stoel bij dutschbird waar van de riem zo kort was dat ik die niet vast kon doen.Mijn parner lachten zich een buld.Maar ik niet.Ik zei toen dat ik het verdomde om mijn riem vast temaken,want dat ging toch al niet Dus toen ze langs kwamen had ik mijn handtas op mijn schoot gezet.En ik zei tegen mijn man als we naar beneden storten blijf ik vanzelf wel klem zitten.En toen we eruit gingen zei een stralende stewart tot volgende keer.Waarop ik zei boos kijkend naar hem zei,ik dacht het van niet.Achteraf moest ik wel lachen op zijn reactie.Maar er was meer gebeurd waarom ik een andere maatschappij neem en er heel alert op ben met wie ze vliegen.Maar over diestoel zeiden ze dat die van transavia zachter waren .En later dacht ik nog wat een discussie over een stoel.Maar ze gingen er goed en serieus mee om via mailen. I heb ze bedankt en dacht achteraf wat een gedoe over een stoel.Ik werd er melig van maar was wel tevreden met hun uitleg. Heb later nog bij de deur mogen zitten dat vond ik toppie. Heel verhaal dus .Maar er was geen voetenbankje.Ik klim er zo wel op.A.K de groetjes van ons en nu ik er weer inga wordt ik al goed nerveus vanwege bijna neerstorting op weg naar samos en stranden op kos.Paniek onder ons en iedereen in de groep waren helenmaal van de kook en gelijk het thuis front bellen.Maar die wisten het al via t.v en radio. Maar ik stap er wel in met anst maar ik de het voor mijn man.Nu de groetjes en ik hoor nog wel
Nel de jong

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Mijn laatste opmerkingen gaan er met name om dat er forummers zijn die zich verschuilen achter een gastnaam zodat je niet kan zien wie nu welke mening heeft en op wie je hoe moet reageren. Neem gewoon een alias zodat men je kan aanspreken.
Je ziet vervolgens veel van die gasten een forum vervuilen door zaken zeer op de persoon te spelen door oa scheldwoorden te gebruiken. Ja, daar heb ik dan vervolgens medelijden mee.
Zie je graag op een ander forum voor een prettige discussie op basis van argumenten, feiten en meningen.
Hoplijk herken ik je dan gewoon middels een alias.
QM

dooby

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door dooby »

oke Quasi modo ik begrijp het en bedankt dat jij het mij uit legde.Ik weet ook niet wie al die gasten zijn,en vind ik soms erg vervelend.Maar soms heel soms kom ik uit als gast maar niet voor niets Maar mijn naam kan je heus wel en dat is dooby.Maar een goede pittige discussie is nooit weg en kan leuk en verhelderend zijn.
Bedankt in ieder geval voor jou moeite. Geniet van het week-end en nog veel plezier.En ik ga zo in een discussie met je.
Nel

AK

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door AK »

Nu QM, tot schelden hier op een forum verlaag ik mij niet en ik denk Nel ook niet. Ook hoef je denk ik, geen medelijden met de forumers te hebben. In ieder geval niet met mij! Ik red me eigen wel! Jij ziet alles veel te zwaar in! Moet je niet doen! Het leven kan zo leuk zijn, maar je moet het er wel zelf wat van maken. Ik had er er geloof ik op een ander topic ook al eens met je over gehad.

Maargoed, we dwalen helemaal van het onderwerp af en dat zal niet de bedoeling zijn, dus laat ik het hier maar bij!

Groetjes :lol: AK

dooby

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door dooby »

Q.M Ik verlaag me absoluut niet om te schelden .Maar jij bent soms ook niet te genieten en dat zal ik ook wel eens zjn.Maar schelden ho maar.Ik hoop niet dat je denkt dat ik het ben want dat is absoluut niet waar.Dat wil ik je even zeggen.Vandaar dat ik best een discussie aan kan met jou en het ook durf.Hopelijk geloof je mij.want het is soms verdraaid lastig -Groetjes nel.Ik ben soms ook knap lastig maar i wil wel eerlijk zijn

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Lees maar terug en trek je conclusies. Wie heeft mij bijvoorbeeld een h.u.f.t.e.r. genoemd? En ik heb alleen medelijden met mensen die schelden om hun argument kracht bij te zetten. Lezen wat er staat aub!
QM

AK

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door AK »

Ik heb het even terug gelezen, maar Nel jou naam stond er wel onder. Maar je bedoelde dat toch niet zo om te schelden, neem ik aan? Iedereen zegt weleens wat in zijn/haar drift, en in het heetst van de strijd, maar dit was toch niet menens Nel? Nouja, laten we verder netjes onder elkaar discuseren!

Had ik al gezegt, dat ik volgende week met de Martinair ga? Moet ik het weer over lezen!

Groetjuuuuussss, AK

Gast

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ga het even lezen dus ben er even niet .maar kijk wel even.Ben zelf genoeg uitgemaakt maar het zal mij een zorg zijn.er gebeuren el meer zaken en op forums maar ik ga nu zoeken hoe dat zit. Groetjes.Er waren al meerdere en ben getipt.daarover duszoeken wij het uit.
doei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nel

dooby

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door dooby »

Ik heb het gevonden a,k dat was op het tijdstip9.39 en dat was van mij met mijn naam er onder dat is waar.Hij kan ook echt soms het bloed onder de nagels uit halen.Maar daar staat mijn naam onder.Maar als ik nu overal de schuld van krijg kan ik beter weg gaan.Zo simpel is dat en ik ben wel voor meer uitgemaakt en zwijg dan en kom weer uit want soms maakt hij het ook er naar.Maar daarvoor excuus alsnog q.mEn gefeliciteeerd want het was wel een naam van mij dus niet naamloos En a.k bedankt daarvoor zo kon ik het opzoeken dus niet anoniem.Maar ik wil niet voor anderen opdraaien dus stop ik er liever mee.Dus heb een fijne reis en goed vliegweer.En zeg maar tegen martinair oktober komen er nog twee voor samos.De gr. nel

AK

Re: Transavia / Basiq air

Ongelezen bericht door AK »

Bedankt hoor Nel en jullie natuurlijk ook een fijne vakantie. Ik vind het jammer dat je nu van het forum weg gaat. Maarja, het is je eigen beslissing.

Ook moet ik je nog wel even zeggen dat je wel gelijk hebt over die QM. Die kan zò doordrammen hè! Dat ben ik met je eens. Nouja, misschien komen we elkaar op een ander topic wel weer eens tegen. Wie weet?

Dan hou ik nu ook mee op en zeg maar welterusten dan en morgen gezond weer op!

Mvg. AK 8)

Gesloten