LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] plan partij van de arbeid

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: plan partij van de arbeid

Ongelezen bericht door Gast »

Je komt wel degelijk in de bijstand .
Om nog een beetje lang WW te houden moet je wel heel erg lang zonder onderbreking hebben gewerkt .
Dit is al door paars versobert.
Zeker niet tot je 65 ste (of je moet 64 zijn)
Bij de meeste is het na een jaar al afgelopen en als je nog steeds nog niks hebt gevonden dan wordt het de bijstand.

Omdat er nog steeds werkgevers zijn die oude werknemers lozen is dit gevaar groot.Nu kan je nog naar de VUT (of wat er op lijkt) maar dat is dadelijk gewoon afgelopen .

Gast

Deze regering steelt ook .Betaal al jaren premies voor de WAO maar dadelijk komt er haast niemand er meer in.
Vor de eigen zorgen ze wel met hun wachtgeld.

hoffie2

Ongelezen bericht door hoffie2 »

wautertje is zeker (13 weken :? ) met vakantie.... is zo lekker rustig zonder zijn domme opmerkingen

Gast

Je komt wel degelijk in de bijstand. Om nog een beetje lang WW te houden moet je wel heel erg lang zonder onderbreking hebben gewerkt. Dit is al door paars versobert. Zeker niet tot je 65 ste (of je moet 64 zijn)

Als je na je 50ste werkloos wordt (en je hebt tot dan toe altijd gewerkt) dan kom je zowat nooit meer in de bijstand. Je krijgt eerst de maximale duur WW, en daarna krijg je IAOW.

Wel moet je wekelijks een sollicitatie doen. Nou, ik ken iemand van 51 die zegt: ik heb nog nooit zo goed verdiend. Voor 1 brief per week krijg ik een leuke uitkering.

Kijk, als je dwars bent en weigert te solliciteren, dan wordt het anders. Maar houd je je netjes aan de regels dan kom je niet in de bijstand.

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Klopt gast.
Dat is alleen voor gevallen na 11 augustus 2003.
Verder moet nu ook iedereen (dus ook de gvallen van voor 11 augustus 2003) werk accepteren waarvoor hij is niet is opgeleid.
Uiteraard als zijn gezondheid het toe laat..
Meer hier

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

En ik bedoel natuurlijk
Dat is alleen voor gevallen voor 11 augustus 2003. :oops:

Gast

wel lekker rustig zonder mooie wouter op tv

heerlijk ff niet naar zijn leugens te hoeven luisteren

wel vreemd dat gezegt wordt van de VVD dat dat een groep is van ikke ikke ikke, terwijl juist de PVDA hier mee bezig is, of is het toeval dat nu er een klein woutertje is, er ineens kinderopvang komt voor de 2e kamer???????????????????????????

Gesloten