| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lekker gegeten in restaurant !
-
Gast
Re: Lekker gegeten in restaurant !
WEL BETALEN,je hebt er toch heerlijk gegeten ??????????
-
dc
Dat van de politie slaat natuurlijk nergens op. Het restaurant maakt een fout en denk je dan dat de politie voor het karretje te spannen is. Moeten ze maar beter opletten. Gewoon een gevalletje pech en risico van het vak!Als u in een supermarkt 55 euro te weinig had betaald ,Dan had de pollitie bij u aan de deur gestaan Diefstal heet dit.
Natuurlijk moet u het resterende bedrag betalen tenzij u kunt aantonen dat het niet klopt maar dat kunt u in uw geval niet.
Ik zou maar betalen want de uitbater zal het er niet bij laten zitten .
zou ik ook niet doen Op mijn kosten uw buik voleten en vervolgens niet willen betalen ,Sorry schandalig
En jij hoeft als consument helemaal niets aan te tonen als je de zaak al hebt verlaten en de rekening hebt betaald.
Het is een ander verhaal als je met een groep mensen flink zit te dineren en je krijgt een rekening voorgeschoteld van 25 euro.
Caroline, alleen jij kunt bepalen of je de 55 euro alsnog wilt betalen. Ik zeg eerlijk dat ik niet zou weten wat ik zou doen.....hangt ook een beetje af van het soort zaak. Bij een v.d. Valk zou ik het lekker laten zitten
-
Booster
INXSL
Het mag niet het is niet rechtsgeldig en de fout ligt bij de uitbater. Je moet niet betalen tenzij je het zelf wilt. De uitbater had zelf moeten opletten.
INXSL je zeurt en bent duidelijk een soort heilig boontje.
Het mag niet het is niet rechtsgeldig en de fout ligt bij de uitbater. Je moet niet betalen tenzij je het zelf wilt. De uitbater had zelf moeten opletten.
INXSL je zeurt en bent duidelijk een soort heilig boontje.
-
Gast
[/quote]M`n laatse reactie
Een ieder die eerlijk is is gek en de rest niet
Tuuttuutdetuut
-
Gast
TuuttuutdetuutM`n laatse reactie
(zo moest ie)
-
gast500
Nou wij hebben het meegemaakt met een Kerstarrangement.
Kerstdiner en een overnachting.
Bij het eten hebben wij besteld mineraalwater en twee glazen wijn.
Bij vertrek moesten wij het drinken en eventueel gebruik uit minibar afrekenen. Logisch, maar er stond een hele fles wijn van E.30,-- op de rekening ipv. twee glazen wijn.
Ik zei dat klopt niet, maar het was druk en konden dat nu niet uitzoeken en mij werd verzocht toch af te rekenen daar wij anders niet konden vertrekken ( uitchecken) .Ze zouden het later nakijken en mij daar over terug bellen.
Oke heb betaald en werd na een dag gebeld maar de smoes ja door de drukte was de bon nergens meer te vinden en we kregen niets terug.
Nou ik vond dat geen service. Ik kom daar dus nooit meer.

Kerstdiner en een overnachting.
Bij het eten hebben wij besteld mineraalwater en twee glazen wijn.
Bij vertrek moesten wij het drinken en eventueel gebruik uit minibar afrekenen. Logisch, maar er stond een hele fles wijn van E.30,-- op de rekening ipv. twee glazen wijn.
Ik zei dat klopt niet, maar het was druk en konden dat nu niet uitzoeken en mij werd verzocht toch af te rekenen daar wij anders niet konden vertrekken ( uitchecken) .Ze zouden het later nakijken en mij daar over terug bellen.
Oke heb betaald en werd na een dag gebeld maar de smoes ja door de drukte was de bon nergens meer te vinden en we kregen niets terug.
Nou ik vond dat geen service. Ik kom daar dus nooit meer.
-
gast500
We hebben toch geen fles gekregen.
Twee glazen en wel een fles moeten betalen.
Zo zit het.
Twee glazen en wel een fles moeten betalen.
Zo zit het.
-
Gast
gewoon betalen,geen woorden over vuil maken ,de wereld is al slecht genoeg.
ik heb zelf ook zoiets meegemaakt maar andersom.
ik betaalde (gulden tijd) met een briefje van 100.
de vrouw gaf (achteraf ) terug van 50.
omdat ik net tussen door een kennis zag ,groette ik die en keek niet goed wat ik terug kreeg.
even later ging ik naar de slager en betaalde daar met een briefje van 25.
de slager gaf mij terug van jawel 100.
ik zag dat,maar zag gelijk dat ik dus eerder te weinig terug kreeg!
ik vertelde de slager dat hij te veel terug gaf,maar ik net te weinig terug had gekregen!
weet u wat er gebeurde(ik wilde het niet!!) de slager zei gedeelde smart is halve smart!! en gaf mij de helft weer terug van die 100(minus het bedrag van zijn producten)
kijk hier van schieten(althans mij ) de tranen in de ogen.
die slager kan niet meer stuk,ik heb in de familie iedereen de slager aanbevolen.
moraal van dit waar gebeurde verhaal,als de wereld overal zo zou zijn ,komt er nooit meer oorlog.
ik heb zelf ook zoiets meegemaakt maar andersom.
ik betaalde (gulden tijd) met een briefje van 100.
de vrouw gaf (achteraf ) terug van 50.
omdat ik net tussen door een kennis zag ,groette ik die en keek niet goed wat ik terug kreeg.
even later ging ik naar de slager en betaalde daar met een briefje van 25.
de slager gaf mij terug van jawel 100.
ik zag dat,maar zag gelijk dat ik dus eerder te weinig terug kreeg!
ik vertelde de slager dat hij te veel terug gaf,maar ik net te weinig terug had gekregen!
weet u wat er gebeurde(ik wilde het niet!!) de slager zei gedeelde smart is halve smart!! en gaf mij de helft weer terug van die 100(minus het bedrag van zijn producten)
kijk hier van schieten(althans mij ) de tranen in de ogen.
die slager kan niet meer stuk,ik heb in de familie iedereen de slager aanbevolen.
moraal van dit waar gebeurde verhaal,als de wereld overal zo zou zijn ,komt er nooit meer oorlog.
-
gast500
Zie je wel Pechvogel zijn er toch nog goeie mensen op deze aarde.
-
resp00112469
Lucifer, ga jezelf afbranden, dan hebben wij er geen last meer van!