Microsoft gaat je niet verklappen hoe je dit uitzet. Het is hun filosofie dat zonder updates windows 10 niet meer goed werkt (en dat is terecht) en ze zullen je nooit vertellen hoe je windows moet slopen.Mark1992 schreef:Graag wil ik een verwijzing naar het uitzetten van de updates. Ik heb namelijk zelf contact opgenomen via Support met Microsoft, en ik kan u de antwoorden zelfs tonen die mij zijn gegeven door support. Hieronder een antwoord van Microsoft betreffende de updates. En serieus, ik wil er vanaf. Gelieve een handleiding/linkje waar het instaat. Ik zoek zelf alles uit, weer een aanname vanuit uw kant dat ik niet weet hoe het werkt?
De oplossing is echter heel simpel, maar ZEER af te raden. Je schakelt de airbags in je auto toch ook niet uit? Je kunt dit doen door de windows update service te stoppen en vervolgens op disabled (uitgeschakeld) te zetten. Je krijgt dan nooit meer automatische updates. Je bent dan heel dom bezig, maar zoals je ziet kan het wel. Het is minder dan 2 minuten werk.