LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bericht verstuurd aan de Tweede Kamer der Staten-Generaal

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Michiel Luidens

Re: Bericht verstuurd aan de Tweede Kamer der Staten-Generaal

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Trudy, tegen stommiteit is geen kruid gewassen.

Parnassus
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 jun 2004 13:46

Re: Bericht verstuurd aan de Tweede Kamer der Staten-Generaal

Ongelezen bericht door Parnassus »

Hopelijk haalt Nederland de 2e ronde en doet Advokaat wat jij zegt.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Bericht verstuurd aan de Tweede Kamer der Staten-Generaal

Ongelezen bericht door Piet »

Ik heb gisteravond ook even een e-mail gestuurd naar de Vaste Commissie van Financien i.v.m. de vergadering op 30 juni.

Ik kreeg gisteravond om tien voor twaalf ! al een antwoord van Agnes Kant.

Vanmorgen ben ik al gebeld door D66 en morgen zit weer in Den Haag bij Francine Giskes om haar te informeren over de stand van zaken m.b.t. het aandelenlease schandaal.

Als je mensen goed informeert zullen ze wat minder snel zeggen "eigen schuld, dikke bult"

Veel mensen weten nog steeds niet wat er eigenlijk is gebeurd en hoe de gedupeerden zijn misleid, opgelicht en belazerd.
Het AFM rapport is hier heel duidelijk in.

Vraag de mensen die zo'n negatieve mening hebben maar eens of ze het AFM rapport hebben gelezen.
Ik denk dat 9 van de 10 niet eens weten wat AFM betekend!!

Trek je niets aan van een paar negatievelingen op dit forum.

Blijf sterk, voel je sterk, heb vertrouwen, gooi die onzekerheid van je af en SAMEN STAAN WE STERK.

Blijf actief in de strijd tegen onrecht en de banken die ons dat onrecht hebben aangedaan.

Groeten,
Piet

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Bericht verstuurd aan de Tweede Kamer der Staten-Generaal

Ongelezen bericht door croosjes »

piet(payback),het is heel goed wat je doet aan info.naar de politiek enz.
toe en blijven jullie hiermee door gaan.Aan de andere kant is het,het tegen overgesteld wat payback wil en wat de politiek wil? en dat is jullie willen dat iedereen naar de rechter stapt en de politiek wil dat juist niet vanwege het vol lopen van het rechtssysteem(rechters teveel processen).Ik zeg dus niet dat jullie het verkeerd doen,maar de doelstellingen zijn gewoon anders.Politiek zegt restschuld kwijt en Payback wil inleg terug?

vrgr.andre de croos

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Bericht verstuurd aan de Tweede Kamer der Staten-Generaal

Ongelezen bericht door JL »

Natuurlijk moet je naar de rechter stappen als dat financieël tot de mogelijkheden behoort. Vertrouwen in de politiek is leuk als je nog in sprookjes gelooft.

johanmulder
Berichten: 199
Lid geworden op: 25 feb 2004 16:38

Re: Bericht verstuurd aan de Tweede Kamer der Staten-Generaal

Ongelezen bericht door johanmulder »

Beste Michiel Luidens,
Als je wat meer inzicht in de aandelenleaseaffaire zou hebben, en je zou geconfronteerd worden met bijv. oudere mensen, die hun spaargeld in zo'n product hebben gestoken, en die nu hun huis hebben verkocht omdat ze zich doodschaamden toen hen duidelijk werd dat ze voor het eerst van hun leven een financiele schuld hadden, dan moet je toch wel een harteloos kreng zijn om van financiele opportunisten te spreken.
Ik heb nu maar 1 categorie genoemd die met mij in contact treedt, maar ik kan er nog wel enkele noemen, die absoluut niet onder jouw kwalificering vallen.
Verder denk ik niet dat de regering ook maar een poot uitsteekt voor welke gedupeerde dan ook, dus die belastingcentjes van jou worden gewoon voor andere zaken over de balk gesmeten.
Overigens, hebben velen wel gerichte vragen gesteld over een product, waaronder ikzelf, maar zijn in gesprekken keihard voorgelogen.
Ik kan wel begrijpen dat mensen die de dans misschien net ontsprongen zijn, misschien hun aanmelding net uit de brievenbus teruggetrokken hebben, het een fijn gevoel vinden om hier wat zout in de wonden te strooien, maar het kan echt geen kwaad om je wat beter te informeren. Je kunt mij altijd bellen op 040-2445827
Johan Mulder..

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Bericht verstuurd aan de Tweede Kamer der Staten-Generaal

Ongelezen bericht door JH »

Negeren is de enige manier om figuren als Michiel L etc te bestrijden is door er geen aandacht aan te schenken. Hoe meer men reageert hoe heftiger de discussie wordt, hetgeen tevens ontaard in scheldpartijen en verwensingen over en weer.

Wees verstandig door te zwijgen en doe datgene waar men zich voor in wil zetten, ieder op zijn/haar manier.
Steeds maar in de verdediging gaan LIJKT erop dat er inderdaad iets anders aan de hand is. Laat je dus niet uit de tent lokken.

Gesloten