LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mensen, het wordt betalen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

Cornelis, ik had het niet beter kunnen verwoorden, maar wat je schreef
is juist. Laten we deze malloten als Luidens duidelijk maken dat we hier
op het forum over gedupeerden hebben, die behoorlijk in de stront
zitten.

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

Michiel Luidens, ik wacht nog steeds op je reactie. Komt hij vandaag niet
dan stel ik hem morgen weer.

Parnassus
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 jun 2004 13:46

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door Parnassus »

Aan welke ziekte jij lijd weet ik niet maar het is te hopen dat je sneluit je lijden word verlost,is beter voor je zelf maar vooral voor je nabestaanden want je zult maar met zo iemand als jou moeten leven
Als je iemand terecht wilt wijzen kun je dat ook anders verwoorden.

Finito
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:50

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door Finito »

Moraal respect fatsoen het zijn vergeten woorden op dit forum :cry:

Parnassus
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 jun 2004 13:46

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door Parnassus »

Mensen zijn erg verbitterd en dat is heel begrijpelijk met al die ellende maar om elkaar zulke verwensingen naar het hoofd te slingeren daar pas ik voor.

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

Finito, wie bedoel je.

Michiel Luidens

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Het fatsoen is volledig zoek bij de payback aanhang Parnassus, ze denken zich alles te kunnen permiteren.

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

Michiel Luidens. De pot verwijt de ketel tot hij zwart ziet.

Parnassus
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 jun 2004 13:46

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door Parnassus »

Ach Michiel als we elkaar nu allemaal weer eens in onze waarden laten, dan wordt het allemaal weer wat prettiger. Maak je niet al te druk over Pay-back want het gaat je leven beheersen.

Er zijn leukere dingen in het leven.

Ga lekker dromen maar niet over Pay-back. :lol:

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door aert0001 »

Goh mensen, wat maakt jullie toch zo boos?
Als er een probleem is doe er dan wat aan, je kunt op zoveel manieren je energie beter gebruiken dan katten, kom op actie, doe iets, ga niet zitten mekkerren.

Ton

Finito
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:50

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door Finito »

Geplaatst op 21 Jun 2004 00:00 door fenneken oo3
--------------------------------------------------------------------------------
Finito, wie bedoel je.
Het gaat me om iedereen die zich aangesproken voelt. Iedereen die anoniem beschuldigingen en verwensingen uit, iedereen die anderen zich bedreigd laat voelen, iedereen die een taalgebruik hanteert dat niet door de beugel kan, kortom niet alleen om jou fenneken. Bij jou verbaas ik me overigens over de willekeur waarmee je deze en gene aanvalt en verdedigt. De een mag niets zeggen met sterretjes maar de afschuwelijke openingszin van Cornelis, daar ga je kritiekloos aan voorbij. Heeft het er mee te maken dat het wel mag als de rest van de posting strookt met jouw mening? Is dan alles geoorloofd?
Natuurlijk mag men zich daar hier druk over maken! Over Dexia, over Croosjes, over Willems, over Payback! Over alles. Maar binnen de grenzen van fatsoen!

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door cornelis »

Beste parnassus

Natuurlijk kan ik het anders verwoorden, maar dat doe ik niet.

Finito
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:50

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door Finito »

In aansluiting op mijn betoog hierboven, best Cornelis, weten hoe het ook kan en dat bewust niet doen, is nóg erger. Dat getuigt van nul tot generlei inzicht hebben in de menselijke omgangsvormen en - normen.

Parnassus
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 jun 2004 13:46

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door Parnassus »

Wat jij zelf wilt Cornelis :? slaap ze.

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

Finito, ik probeer zo eerlijk mogelijk te reageren op postings middels
dit forum, maar waar ik een hekel aan heb is dat velen iets plaatsen in
de anonimiteit, om stemming te maken. Ik zelf schrijf op het forum
met een enveloppe zodat iedereen mij kan mailen prive. Een ieder die
mij mailt krijgt antwoord en dat is wat jij ook bedoeld strijden met open
vizier.

Finito
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:50

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door Finito »

Dat is te waarderen! Het is ook de meest eerlijke weg, zolang het mogelijk is. Ik kies ervoor niemand een mail te sturen en zelf deze ook niet te ontvangen. Weloverwogen! Ik strijd dus niet met open vizier helaas, maar hanteer wel een taalgebruik dat voor iedereen te pruimen moet zijn. Helaas zijn er die aan dat laatste voorbijgaan.
Ben jij Bart of Fenneken :? :?:
Wat niet door de beugel kan : DEXIA, het toewensen van ziektes en de dood, het onbeargumenteerd beschuldigen van mensen. Hieronder nog wat voorbeelden (met dank aan Hollander die deze in een andere topic al verzameld had.
Quote:
Een frotale aanrijding met Bruneel is ook een optie


Quote:
Bruneel is dus echt z'n Belgische kaffer die we eens op zijn bek moeten rammen .... hij geen rustig leven in Dilbeke in Belgie.


Quote:
ik fantaseer voortdurend om mijn tussenpersoon die mij dit contract een bloederig bezoekje te brengen en dan bedoel ik ook zeer bloederig


Quote:
en er een einde aan maak dat ik zeker een aantal medewerkers van de Aegon meeneem
(zelfmoordterroristen actief op dit forum?

Quote:
is er niet iemand te vinden die met een 747 tegen het dexia gebouw aan wil vliegen.

Quote:
Aan welke ziekte jij lijd weet ik niet maar het is te hopen dat je sneluit je lijden word verlost,is beter voor je zelf maar vooral voor je nabestaanden want je zult maar met zo iemand als jou moeten leven
Laatst gewijzigd door Finito op 21 jun 2004 01:24, 4 keer totaal gewijzigd.

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door cornelis »

Finito

Grenzen van fatsoen: moet je even gaan informeren bij dexia wat de grenzen van fatsoen zijn dat zul je er al snel achter komen dat mijn openings zin nog wel meevalt,alleen het woord dexia ,en de manier waarop dexia met ons omgaat overschrijden alle grenzen van fatsoen
Contracten werden verkocht aan minderjarigen.aan mensen met een uitkering, aan mensen met lage inkomens die nu een maandlast hebben die niet te dragen is ,die mensen hadden nooit door dexia aan een contract geholpen mogen worden zodra dexia die mensen zonder morren en zonder rechtszaak en zo snel mogelijk schadeloos stellen dan gaan we het wel weer over fatsoen hebben,want hoe dexia zich nu opsteld kunnen we het woord fatsoen wel uit het woordenboek schrappen
Maar dat dexia meer om geld geeft dan om fatsoen bleek al op de manier waarop contracten werden aangesmeerd mooien beloften en leugens mensen met lage inkomens onbetaalbare contracten aansmeren simpelweg om dat er geen inkomens toets is gedaan maar om zoveel mogelijk te verkopen werd niets en niemand ontzien,en daar is nu nog niets aan verandert want ze gaan nog steeds onmenselijk te keer [zie het dexia aanbod maar] chantage is bij de wet verboden maar dexia mag de wet straffeloos overtreden,en dat dexia maar haar gang kan gaan met deze harde praktijken wijst er volgens mij op dat er lieden bij betrokken zijn die dexia straffeloos haar gang laten gaan daarom is het goed dat er een parlementair onderzoek word gedaan wat o.a groenlinks en de s.p voorstellen mischien gaan er dan wel koppen rollen op hoog niveau, mischien zels wel bij enkele rechters die ook goede bekenden van dexia blijken te zijn net als die z.g proffessors
die dexia had ingehuurd om te onderzoeken of het huurkoop is later bleek dat die gastjes ook vriedjes van dexia bleken te zijn,en het zal uitkomen dat dexia meer onverwachte vriendjes heeft,want payback mag dan wel worden afgekraakt door sommigen, maar dat is niets anders dan angst omdat payback op de goede weg is opzoek naar de waarheid, en geloof het maar die vinden ze.

weltrusten

Finito
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:50

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door Finito »

Ik zal mijn posting boven die van jou aanpassen. Je hebt gelijk Dexia c.s. mag daar zeker niet ontbreken!. Verder blijf ik bij het standpunt dat er grenzen zijn waarbinnen je je mening kunt ventileren. Dan bedoel ik niet mijn normen van fatsoen, maar wel de min of meer algemeen geldende regels. Vergeten in de posting hierboven zijn de uitspraken van de 'heren' Willems en Van Egmond, die kunnen wat mij betreft ook niet door de beugel.
Eveneens een heel goede nacht toegewenst!

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door cornelis »

Finito

Je hebt gelijk, ik heb me tekst ook aangepast dit gaat te ver vooral na het lezen van die andere teksten waaronder die boeing 747 dat zijn toch gevallen die kan en mag je niet uiten sorry.

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: Mensen, het wordt betalen

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

Michiel Luidens, je hebt mijn vraag van gisteren nog niet beantwoordt.

Gesloten