Re: Onterechte incasso via Syncasso
Geplaatst: 05 okt 2018 13:47
Gezien ik alle bedragen niet op de cent weet heb ik het afgerond
Ik heb zelf nooit iets te maken gehad met incassobureaus. Maar ik ken wel een paar mensen die dus wel en zij hebben dus te maken gehad met Syncasso en nog steeds. het ging hier bijvoorbeeld om een begin bedrag van 1200 euro wat uiteindelijk na zoveel kosten gemaakt te hebben en de persoon dus al 3000 betaald heeft nog een rekening open heeft staan van 700 (even makkelijk afgerond).
Syncasso heeft hierbij nooit enige hulp aangeboden qua klantvriendelijkheid of iets. Zij reageren laat op een email (4 tot 6 weken) of ze reageerden gewoon niet. Telefonisch werd je naar de muur gestuurd want zij konden zogenaamd niks (als je ze na 20minuten keer aan de lijn kreeg) Als je vroeg om je dossier informatie en wat er nog openstond, dan kon je zo een aantal weken wachten (met geluk) en dan kreeg je uiteindelijk een ctrl c+ ctr v kladblok document. Dan moet ik hierbij wel zeggen, dat er in verschillende brieven (en email uiteindelijk) verschillende bedragen tevoorschijn kwamen wat ging over hetzelfde dossier en de zelfde datum openstaand bedrag.
Om het even duidelijk te maken, dit is niet van 6 maanden. Dit is iets van een aantal jaren.
Dit is pas het topje van de berg wat hierboven staat. Zo zijn er ook bedragen die niet kloppen, bijvoorbeeld eigen risico van 360 waar ze 390 voor eisen (Hoe kan je 390 eisen als het om 360 gaat????) Voor de gene die denken "aah dat zal wel een typfout zijn" Dit soort fouten mogen niet geaccepteerd worden en mogelijk zijn.
Voor de gene die dus ook werkelijk opgelicht worden door syncasso. Verzamel alle papieren die je hebt, controleer alles en stap hiermee naar: Kamer voor gerechtsdeurwaarders
Ik weet veel van deze persoon zijn situatie omdat ik die persoon dus al een lange tijd financieel ondersteun en ik zo beetje alle brieven wel keer heb gezien en mailtjes en bij sommige telefoontjes.
Gezien ik alle bedragen niet op de cent weet heb ik het afgerond
Ik heb zelf nooit iets te maken gehad met incassobureaus. Maar ik ken wel een paar mensen die dus wel en zij hebben dus te maken gehad met Syncasso en nog steeds. het ging hier bijvoorbeeld om een begin bedrag van 1200 euro wat uiteindelijk na zoveel kosten gemaakt te hebben en de persoon dus al 3000 betaald heeft nog een rekening open heeft staan van 700 (even makkelijk afgerond).
Syncasso heeft hierbij nooit enige hulp aangeboden qua klantvriendelijkheid of iets. Zij reageren laat op een email (4 tot 6 weken) of ze reageerden gewoon niet. Telefonisch werd je naar de muur gestuurd want zij konden zogenaamd niks (als je ze na 20minuten keer aan de lijn kreeg) Als je vroeg om je dossier informatie en wat er nog openstond, dan kon je zo een aantal weken wachten (met geluk) en dan kreeg je uiteindelijk een ctrl c+ ctr v kladblok document. Dan moet ik hierbij wel zeggen, dat er in verschillende brieven (en email uiteindelijk) verschillende bedragen tevoorschijn kwamen wat ging over hetzelfde dossier en de zelfde datum openstaand bedrag.
Om het even duidelijk te maken, dit is niet van 6 maanden. Dit is iets van een aantal jaren.
Dit is pas het topje van de berg wat hierboven staat. Zo zijn er ook bedragen die niet kloppen, bijvoorbeeld eigen risico van 360 waar ze 390 voor eisen (Hoe kan je 390 eisen als het om 360 gaat????) Voor de gene die denken "aah dat zal wel een typfout zijn" Dit soort fouten mogen niet geaccepteerd worden en mogelijk zijn.
Voor de gene die dus ook werkelijk opgelicht worden door syncasso. Verzamel alle papieren die je hebt, controleer alles en stap hiermee naar: Kamer voor gerechtsdeurwaarders
Ik weet veel van deze persoon zijn situatie omdat ik die persoon dus al een lange tijd financieel ondersteun en ik zo beetje alle brieven wel keer heb gezien en mailtjes en bij sommige telefoontjes.
Gezien ik alle bedragen niet op de cent weet heb ik het afgerond