LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Derrick

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Derrick »

Wat nou, de onderste steen moet boven. Doe toch normaal man. Jij bent zeker De Cock, met ***. Rot toch op met je Robin Hood ideeen. Laat Tineke lekker dat ding aan de man brengen. Zij die 'm willen kopen moeten dat vooral lekker blijven doen. En waarom???
Als ik een reclame zie van MacDonalds, dan zie ik een onwijs lekker broodje, perfect goudbruin, met knisperende blaadjes sla, sausje d'r op, mooi, dik, glanzend vlees en wat krijg ik als ik er een bestel? Precies. Daar wordt ik toch ook genaaid? :x

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Blijkbaar vindt Dennis het prettig om "genaaid" te worden.
Ga vooral zo door, de oplichters onder ons vinden dat helemaal niet erg.


"Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben".

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Zag net de TellSel commercial.
Zoals gewoonlijk weer erg lachwekkend.
Tineke de Nooij wijst er op dat men moet oppassen geen namaak te kopen.
Wat denkt ze wel niet. Er bestaat niet zoiets als namaak voor dit product. En een wereldpatent voor de Bio is er ook niet. Dat is een aperte leugen naast alle andere.
Het is gewoon een hanger met een gewone magneet die iedereen kan maken. En werken doet ie toch niet. Wanneer hou je nou eens op De Nooij met je belachelijke praatjes waar je jezelf mee probeert te verrijken??

De Nooij, Santanera en TellSel moeten desperate zijn. Ze barsten van de voorraden, heb ik via welingelichte bronnen vernomen, die ze nu proberen te verkopen door er een zogenaamd Sinterklaas cadeautje bij te doen. Ze zijn ver gezonken.

janfreak
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 okt 2004 00:03
Contacteer:

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door janfreak »

Helemaal mee eens, maar ik vrees dat er steeds nog een stel simpele zielen in ons land rondlopen die er steeds weer intrappen. Vroeger waren het de aardstralenkastjes, toen de armband waar Nico Haak reclame voor maakte, ook die zou alle klachten bezweren en ook nog eens zo'n stripfiguur als Jomanda.
Het is onvoorstelbaar dat in een ontwikkeld land als het onze dit niet terug te vinden is bij veel van haar bewoners. Als je daar op af zou gaan als buitenstaander dan zou je haast denken dat we nog in de Middeleeuwen leefden, toen vierde dergelijke onzin ook hoogtij.
En onze overheid doet net of haar neus bloedt ipv deze onzin eens goed aan de kaak te stellen. Vindt ze blijkbaar niet tot haar taak behoren om voor de gezondheid, zowel lichamelijk als geestelijk, van haar inwoners op de bres te staan.

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Ik snap er niks van, ik heb inmiddels mijn twaalfde Bio-Stabil besteld en het lijkt net of ze niet werken.... :shock:

janfreak
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 okt 2004 00:03
Contacteer:

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door janfreak »

Ik kan je wel uit de droom helpen, je beschikt over onvoldoende suggestief vermogen. Het is net als met placebo's, zolang je er maar in gelooft, ongeacht wat de samenstelling is, dan helpen ze.
Ondertussen heb ik al diverse malen, tevergeefs overigens, bij zowel Tineke, Bruno als Telsell achter het patentnummer van dit zogenaamd wereldwijd gepatenteerde hangertje te komen. Ook bij diverse octrooibureau's heeft men nog nimmer van dit therapeutische sieraad gehoord. Zou Bruno en consorten eigenlijk wel weten wat dit woord inhoudt?

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

is gewoon en lachfilm die reclame van dat kettinkje, ongelooflijk dat iemand er nog in trapt... nepper kan t niet met die tineke.
Er is iemand die nog harder lacht als ik, die vent die dat kettinkje in een fabriekje van de band laat rollen, en die heerlijk op een tropisch strand van jullie centen ligt te genieten!!!
Tis net als met een blinddoek in t circus, kan je daar nou wat door zien of niet? De helft zegt; natuurlijk niet, die vent is gewoon fantastisch met z'n optreden!
andere helft: nep natuurlijk, wat ie doet kan nooit echt zijn!
Ooit aan circusmedewerker gevraagd of ik daar ons mocht kijken naar die blinddoek.
Wat denk je?
Je kijkt er dwars doorheen!
Hij daar zei de een gelooft van niet, de ander van wel, wat maakt t dan uit, dan kijk ik er dwars doorheen.
m.a.w. de een gelooft in het kettinkje en de ander niet, maakt niet uit, het applaus (in dit geval geld!)komt van de mensen die er wel in geloven en die zijn er dus genoeg. Dus is het kettinkje echt? nee waarschijnlijk niet,t wordt zo goedkoop mogelijk gefabriceerd en maximale winst uitgehaald, want het verkoopt of t nou echt is of niet.

t.de.bot1

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door t.de.bot1 »

:twisted: mijn moedr van 87 jaar kocht zich het hangertje van onze tinnes.
wat gebeurt er moeder heeft een kunstheup ooit gekregen waar wat ijzer in verwerkt zit bouten enz.
na verloop van een paar weken kreeg moeder het zeer benauwd en moest uiteindelijk opgenomen worden in het ziekenhuis.
de hanger moest af en moeder knapte weer op.
thuis gekomen wederon de hanger om en het begon opnieuw benauwdheid en slecht in orde.
wij hebben toen de hanger afgedaan en zie daar ze knapte weer op en is dat nog steeds.
na vraag bij biostabiel leerde mij dat ze daar geen zin in hadden om daar op in te gaan de koper moest zelf maar de verantwoording nemen of je het wilde dragen ja of nee.
klachten moest ik bij de leverancier en fabrikant
neerleggen.
een waarschuwing op de bijsluiter vond men niet nodig wel voor pacemakers was een uitzondering gemaakt.
de rest was voor verantwoording van de koper.
nu vraag ik mij af of mensen op leeftijd zich wel bewust zijn van de gevaren van dergelijke stompzinnige middelen om pijntjes te verlichten.
ik denk het niet.
niet voor niets is hun doelgroep de oudere medemens met alle gevolgen van dien.
navraag bij een arts geeft aan dat men deze rommel niet mag dragen als men geholpen is aan in dit geval een nieuwe heup.
ook als je partner een pace maker heeft kan dit voor hem of haar gevaarlijk zijn.
conclisie deze troep van de markt halen en de makers en verkopers opsluiten met een hele grote hanger
groetjes Theo de Bot

janfreak
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 okt 2004 00:03
Contacteer:

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door janfreak »

Natuurlijk helpt het niet, mensen die beweren dat het wel helpt zijn of omgekocht of ze willen gewoon niet toegeven dat ze belazerd zijn.
Het is ook niet niks om tegen je vrienden en kennissen te moeten zeggen dat je er voor zo'n bedrag ingestonken bent. Ze hebben nu de heer Martina erbij gehaald om het een wetenschappelijk tintje te geven. Ik heb één keer het verhaal aangehoord wat hij stond te verkondigen tijdens een van Tineke's sessies en kon maar één conclusie trekken, wat die man beweert is op een paar open deuren na je reinste kolder.
Mensen in Japan zouden ziek worden vanwege het ontbreken van een elektromagnetisch veld. Het aardmagnetischveld zou daar grotendeels verdwenen zijn. Nu is in de eerste plaats het aardmagnetisch veld een statisch veld dat in de tijd gezien heel langzaam varieert en het is zeker niet verdwenen anders zou daar allang een mededeling door geofysici over gedaan zijn. Verder is het ook onmogelijk naar mijn mening dat plaatselijk het magneetveld zou verdwijnen terwijl het verder op de hele wereld aanwezig blijft. Wanneer het inderdaad zou is dat in Japan mensen ziek worden dan zal dat nog wel de nasleep zijn van de atoombommen die er op gegooid zijn. De straling die daarbij ontstond is verantwoordelijk voor vele slapende nawerkingen die tientallen jaren later nog aan het licht kunnen komen. Ik heb al diverse malen bij de ministeries aangeklopt met de vraag of ze niet eens op kunnen treden tegen deze charlatans, maar ze doen er mooi het zwijgen toe. Geen wonder, wat kun je verwachten van een ministerie waar men nog aardstralenkastjes in gebruik heeft die de belastingbetaler een fors bedrag gekost hebben. Dat mensen in de Middeleeuwen onwetend waren, vooruit, maar van mensen die over onze gezondheid moeten waken verwacht je toch meer professionaliteit.

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Attentie: Dragers van een pacemaker mogen absoluut geen BioSymbool of Biostabil dragen. (Vanwege de vrij zware magneet)
Bron : http://www.tineke.nl

Dat Tineke zwaar is dat weten we wel.
Echter de magneet is niet zwaar maar sterk magnetisch.
Ze verkopen een product waarvan ze echt niet weten hoe gevaarlijk het kan zijn. Helaas mag dat in Nederland.

Inmiddels heb ik van de Inspectie van de Volksgezondheid vernomen dat Santanera op zijn website geen verwijzing naar de Inspectie van de Volksgezondheid mag maken respectievelijk melden dat deze met zijn werkwijze akkoord zou gaan.Hij is daar op geattendeerd maar vertikt het van zijn website te verwijderen. Die moeten ze dus juridisch aanpakken. Nu maar zien of onze overheid meewerkt. Iedereen die dit leest moet het wereldkundig maken svp!!!!!

janfreak
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 okt 2004 00:03
Contacteer:

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door janfreak »

Ik wil er graag aan meewerken Santanera op de knieën te krijgen, maar ik kan om de een of andere reden zijn website niet meer vinden waarop hij al die onzin verkoopt. Waar kan ik vinden dat de Inspectie daar niet mee accoord gaat dat zij achter de BioStabil 2000 zou staan?
We kunnen het er allemaal over eens zijn, afgezien die domme mensen die je niet alleen een BioStabil kunt verkopen, maar ook nog hun eigen moeder, dat die hele BioStabil één grote luchtbel is, aangeprezen door een man die van toeten nog blazen weet, laat staan van natuur- en geneeskunde. :lol:

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Ik wil er graag aan meewerken Santanera op de knieën te krijgen, maar ik kan om de een of andere reden zijn website niet meer vinden waarop hij al die onzin verkoopt. Waar kan ik vinden dat de Inspectie daar niet mee accoord gaat dat zij achter de BioStabil 2000 zou staan?
Beste Jan Freak,

De website van de BioStabil heet :http://www.biostabil2000.nl
Als je kijkt bij 'bedankbrieven' lees je dat Santanera er de Inspectie van de Volksgezondheid bij haalt en ook nog beweert dat zij hem prijzen voor zijn werk.
Dit soort van vermeldingen mag bij wet niet meer. Die informatie heb ik van de Inspectie van de Volksgezondheid. Naar ik heb begrepen is Santanera daarop aangesproken. Hij heeft maanden geleden al beloofd het eea op zijn website aan te passen. Helaas is er van die belofte niets terecht gekomen.
Had ik eerlijkheidshalve ook niet verwacht.
De Inspectie is aan zet.
Het beste is dat iedereen die hier belang bij heeft een brief of mail aan de Inspectie stuurt in Groningen. Wellicht kunnen we daarmee de bureaucratie doorbreken.

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Wat raaskalt Tineke De Nooij toch weer in de nieuwe commercial van TelSell.

Ze waarschuwt voor namaak BioStabils en dat daarin de magneet verkeerd geplaatst zou zijn: negatief aan de plus zijde.
Wat maakt dat nou uit! De magneet draait toch altijd de goede kant op. Al staan er geen minnen of plussen op, dan nog maakt het niks uit.
Ik geloof er sowieso niet in dat die magneet reageert op spanningen in het lichaam.

Ook zegt ze nu: "baat het niet dan schaadt het niet"
Welnu het is net andersom: het baat niet maar het schaadt wel en met name in de portemonnee!

En dat er bekende Nederlanders zijn die er zo'n enorme baat bij zouden hebben. Echter namen noemt ze niet.
Nee Tineke, je komt nog altijd niet geloofwaardig over.
Als jouw portemonnee maar gevuld wordt!!!

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

"Het baat dus wel": de bankrekening van Tineke c.s.

janfreak
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 okt 2004 00:03
Contacteer:

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door janfreak »

Ze waarschuwt voor namaak BioStabils en dat daarin de magneet verkeerd geplaatst zou zijn: negatief aan de plus zijde.
Wat maakt dat nou uit! De magneet draait toch altijd de goede kant op. Al staan er geen minnen of plussen op, dan nog maakt het niks uit.
Ik geloof er sowieso niet in dat die magneet reageert op spanningen in het lichaam.
Nee, natuurlijk maakt het niks uit, het deksel is als je haar geloven mag van zilver of van goud, dat is allebei niet magnetisch en heeft dus totaal geen invloed op de werking van de magneet. En je hebt helemaal gelijk, in het lichaam kunnen niet zulke krachten ontstaan.
Op de websitehttp://www.happygirl.nl/archives/archive_2003-w45.php staat een leuk verhaal genaamd Magneetje testen, geschreven door iemand die zich bekocht voelt.
We kunnen gevoeglijk stellen dat ze een kwalijke rol speelt in het spelletje van Bruno Santanera, ik heb haar daar al eens op gewezen, maar ja, er is een oud gezegde, al bekend bij de Romeinen, Geld stinkt niet!
Laatst gewijzigd door janfreak op 19 dec 2004 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Volgens mij kijken we sinds kort ook naar een namaak Tineke.
De eerste uitvoering zwetste al dat het een lieve lust was, maar de nieuwe uitvoering zit zo glazig voor zich uit te kijken, dat ik me afvraag of we niet dubbel beetgenomen worden.
Ik denk dat ze een partijtje spierverslappers heeft overgenomen van een van die dames met die drie dubbele onderkinnen.
Tineke......1 tablet per dag nemen, meer niet.
:shock:

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Tineke de Nooij zegt in de commercial van TellSell dat er valse BioStabils in omloop zijn.

In het woordenboek zocht ik het op:

vals (bn.)1 onjuist, in strijd met de waarheid
2 afwijkend van wat het zou moeten zijn => dissonant
3 vol boosaardigheid => dubbelhartig, gluiperig, valshartig
4 niet zijnde wat het lijkt

Zou ze zichzelf niet bedoelen?

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Iemand met 9 vingers kan sowieso niet tot 10 tellen. Zolang haar eigen beurs maar goed wordt gevuld door de verkoop van deze nonsens. Ook ik moet de eerste nog tegenkomen, die echt baat heeft gehad met dit produkt.

Het is net als met die rolstoel-rijder die naar Lourdes ging bidden: hij werd besprenkeld met het magische water, en zie: nieuwe banden.......

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

DE BIOSYMBOL 2000 IS DE ENIGE WETENSCHAPPELIJKE MOGELIJKHEID OM DE SPANNING TE ONTLADEN VAN DE GEVAARLIJKE VERVUILING DIE AFKOMSTIG IS VAN DE ELEKTROMAGNETISCHE EN ELEKTROSTATISCHE VELDEN.
Bron : http://www.tineke.nl

Hoe verzin je het???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

Re: biostabil zwendel (tineke returns @yorin)

Ongelezen bericht door Gast »

Ik hoop dat BioStabil ook in staat zal zijn ons - Kijkend Nederland - te verlossen van de Kwalijkste Kwaal van de TV, namelijk Tineke de Nooij! Je kunt niet fatsoenlijk de tv aanzetten of dat mens verschijnt op de toch al getergde beeldbuis. Nu dus ook in het programma van Tros Radar. Schandalig om hier zoveel aandacht aan te besteden!

Zijn jullie gek 'keworden'*?

Von S.

* - Met dank aan Bruno Santanera

Gesloten