En wat is hun reactie hierop?Simmetje64 schreef: Overigens meen ik dat er eerder een uitspraak van de kantonrechter in Amsterdam is geweest, onder nummer NJF 2011/480 te vinden op ww.rechtspraak.nl , met als datum uitspraak op 2 mei 2011.
Hierin wordt gesteld dat een topticketshop en andere wederverkopers geen toegang tot een evenement verkopen, maar weder verkoper zijn van de tickets die toegang geven tot het evenement en daardoor u zich heeft te houden aan de wet verkoop op afstand en het recht van annuleren geldt, mits je binnen 7 dagen je beroept op deze wet. Gezien het feit dat ik de annulering dezelfde dag al heb gedaan geldt bovenstaande naar mijn mening.
Advies is blijft bij dit punt, ze oplichters noemen e.d. slaat nergens op, ze kunnen zelf bij de rechtbank schade claimen die ze oplopen door uw beschuldigingen dat ze oplichters zijn.
Als u bij het punt blijft dat u kunt ontbinden conform de uitspraak van NJF 2011/480 maakt u wel kans om te winnen. Let wel ontbinden kan enkel als het evenement niet de volgende dag was bijvoorbeeld.