LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

Quote:

Ik zie daar toch duidelijk met naam,adres en woonplaats staan!


Yeah right. Je gelooft zeker ook dat jij de uitverkorene bent van de loterijen en de miljoenen mag komen ophalen als jouw adres erboven staat? I rest my case.
ja, keesjan, zo moet je alle correspondentie van uPC zien-alsof het een of andere loterij is die lukraak maar brieven verstuurd. wat dat betreft zie sterke overeenkomsten tussen de facturen die upc uit stuurt en de aanbiedingen.

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Keesjan »

Ik zie wel degelijk verschil tussen reclame en facturen. Reclame behandel ik met argwaan. Ik ga er vanuit dat het niet of niet helemaal klopt en dat ik er nauwelijks voordeel uit zal halen. Facturen bekijk ik specifiek: klopt het wat er staat. Klopt een factuur niet, dan trek ik aan de bel. Klopt reclame niet? Dat ben ik wel gewend en dan gooi ik het gewoon weg.

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

tja KeesJan maar die reclame van je werkgever klopt geen bal van..... zeg dat nou eens tegen je baasjes bij UPC

voor 75 euro per uur moet dat toch lukken

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

volgens mij heb je de reclame campagne van upc van afgelopen week niet begrepen. die klopte toch niet en daarom trekken we aan de bel. de facturen van upc willen ook nog wel eens niet kloppen en daarom trekken we aan de bel.

Whitehouse

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Whitehouse »

Ik kon niet upgraden naar Classic, ik heb al Classic. En als mij een brief wordt gestuurd dat ik bij een classic abonnement recht heb op een "TV via de PC" pakket dan lees ik dat dus goed.

Ik zie wel degelijk verschil tussen reclame en facturen. Reclame behandel ik met argwaan. Ik ga er vanuit dat het niet of niet helemaal klopt en dat ik er nauwelijks voordeel uit zal halen. Facturen bekijk ik specifiek: klopt het wat er staat. Klopt een factuur niet, dan trek ik aan de bel. Klopt reclame niet? Dat ben ik wel gewend en dan gooi ik het gewoon weg.
Die mening is gaat voor jou dus ook op voor de brief van 2 juli en dus geef je ook toe dat de brief misleidend is geweest.

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Keesjan »

Die mening is gaat voor jou dus ook op voor de brief van 2 juli en dus geef je ook toe dat de brief misleidend is geweest.
Iets wat niet of niet helemaal klopt impliceert geen misleiding. Het is pas misleiding als je niet zou kunnen opmaken dat het niet klopt. Ik heb hier zowel officiële brieven als de bewuste verkeerde brief liggen. Ik merkte meteen op dat de brief over de TV-kaart reclame was. Zodra je dat weet, weet je meteen dat het geen officiële status heeft en dat het dus aangedikte reclamepraat is:

* Op de envelop staat een computer afgebeeld met "Maak van je PC een TV!". Het is hier duidelijk dat het om reclame gaat en niet om een officiële brief.

* De brief in de envelop lijkt niet eens op een officiële brief. Plaatjes, heel fancy allemaal en in de vorm van een internetbrowser. Nou, als je dat niet van een factuur of officiële brief kan onderscheiden dan verdien je het om misleid te worden.

* Tja, en de actievoorwaarden hebben jullie zeker ook niet gelezen? En OP=OP en je moet overstappen.

Het zou pas misleiding zijn als alle bovengenoemde punten niet aanwezig waren, de brief officieel eruit zag net als een factuur en er een tekst stond in de trant van: "Omdat u al 5 jaren abonnee bent krijgt u van ons een gratis TV-kaart waarmee..."

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

Goed gezien Jankees.

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

Ik raad alle UPC klanten en niet klanten aan om alle correspondentie van UPC met een korreltje zout te nemen. De blunders die ze in hun openstaande posten overzichten maken maken ze ook in hun reclame uitingen. Het is weer duidelijk dat UPC vaak niet correcte informatie verstrekt.

But, tell me something new!!

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn posting heeft aardig wat aangericht :oops:

Het is inderdaad duidelijk dat UPC een fout heeft gemaakt. En helaas is uit deze fout op te maken dat ze er veel voor over hebben om nieuwe klanten te trekken ....maar de oude klanten die ze al hebben ...daar word zoals gewoonlijk geen aandacht meer aan geschonken. Ik citeer nogmaals:

"Dus het is weer hetzelfde liedje ...als je al topklant bent bij UPC (ik heb namelijk Telefonie, Chellow Clasic, UPC Digital) kom je NOOIT in aanmerking voor een voordeeltje. "

Als ze deze fout echt goed op hadden willen lossen, hadden ze de reeds bestaande UPC Clasic klanten die informatie over deze persoonsgerichte reclame vroegen ook gewoon het TV Kaartje kunnen geven .....dan werd er nu eindlijk eens positief over ze gepraat ipv dat ze nu weer de koude douche krijgen.

Ik hoop dat ze op korte termijn eens leren hoe ze met hun afnemers/klanten om moeten gaan --> dat zijn namelijk wel de mensen waardoor UPC kan blijven bestaan ...en die behandel je niet als voetveeg.
Dus UPC --> doe eens wat aan de lange wachttijden, maak de klanten service weer gratis enz. enz.


Patrick

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb de oplossing voor je.

Opzeggen, ALLES!!!!

:idea:

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Keesjan »

"Dus het is weer hetzelfde liedje ...als je al topklant bent bij UPC (ik heb namelijk Telefonie, Chellow Clasic, UPC Digital) kom je NOOIT in aanmerking voor een voordeeltje. "
Dat is vervelend, maar bij heel veel bedrijven gaat het zo. Welkomscadeautjes is marketing en bedoeld voor nieuwe klanten.
Dus UPC --> doe eens wat aan de lange wachttijden, maak de klanten service weer gratis enz. enz.
Nee, laat ze de storingsdienst weer gratis maken. Voor vragen waarvan antwoorden al op de website te vinden zijn, stomme vragen en dingen die klanten zelf veroorzaakt hebben (virussen en spyware) mogen ze van mij dubbel dokken.

Whahaha

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Whahaha »

Het is ook nooit goed heh !

Alsof de UPC het enige bedrijf is waar je als vaste klant GEEN recht hebt op acties voor nieuwe klanten.

Ieder dingetje wat klanten niet aanstaat wordt als reden gezien om weer eens te mekkeren !

Als ze maar gratis dingen kunnen krijgen dan bellen ze meteen, maar wanneer er al meerdere herinneringen verstuurd zijn, bellen ze als het te laat is..

Lach me hier kapot om jullie, ga eens iets zinnigs doen dan je druk maken over zo'n foutje .... Zal ook schelen voor je gemoedstoestand...

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

inderdaad als je als klant een "foutje" maakt richting upc valt er niks meer te herstellen en zal het vaak geld kosten of krijg je een minder product. als upc een foutje maakt is het een foutje en zijn het maar mensen. donder toch op. behandel upc zoals je door upc behandeld wordt. UPC is gewoon ***!

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

Lach me hier kapot om jullie, ga eens iets zinnigs doen dan je druk maken over zo'n foutje .... Zal ook schelen voor je gemoedstoestand...
....Wat doe jij hier dan? Lijkt me niet goed voor jouw bloeddruk ook als ik je commentaar zo lees.... bij UPC vergaat het lachen je wel ....

Whahaha

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Whahaha »

....Wat doe jij hier dan? Lijkt me niet goed voor jouw bloeddruk ook als ik je commentaar zo lees.... bij UPC vergaat het lachen je wel ....
Uhh ... Nee hoor ! ik ben al een tijdje Chello Telefonie en TV klant bij UPC, en nooit problemen gehad, betaal gewoon automatisch om geouwehoer met kruizende rekeningen e.d. te voorkomen (ben niet zo'n held met accepts).....

Met mijn bloeddruk zal minder mis zijn als de gemiddelde radar-gast

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb ook altijd netjes op tijd betaald maar UPC heeft niet altijd netjes geleverd. Wat een vervelend organisatie is dat.

Gast

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Gast »

Uhh ... Nee hoor ! ik ben al een tijdje Chello Telefonie en TV klant bij UPC, en nooit problemen gehad, betaal gewoon automatisch om geouwehoer met kruizende rekeningen e.d. te voorkomen (ben niet zo'n held met accepts).....

Met mijn bloeddruk zal minder mis zijn als de gemiddelde radar-gast
HALELUJA!!! Een tevreden gebruiker! Ik gun het je van harte hoor, maar er zijn nu eenmaal wel mensen die ook alles netjes betalen maar door UPC niet juist behandeld worden, zie ook fora...
Ik heb ook niets te klagen over mijn verbinding, maandelijkse kosten etc. maar ik verwacht wel dat UPC haar klanten correct behandeld... :wink:

The Rose

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door The Rose »

Ik snap al die commotie niet. UPC heeft altijd schreeuwende advertenties in krant en op tv ; Ik zit gelukkig niet bij deze provider ;
Naar ik veronderstel moet je minimaal een abonnement voor een jaar afsluiten. Een tv-pc-kaart kost ca € 50,--. Dit is dan € 4,-- per maand.
Als je na een jaar ervanaf wilt , waarschijnlijk moeilijk ivm slechte administratie ! Advies ; zoek een andere provider en koop een kaart in de winkel, PS ik heb een gewone tv in de buurt van de PC ; werkt perfekt.

codyan

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door codyan »

stap bij upc weg en neem een adsl abonnement, je kunt te kust en te keur in div. soorten en prijzen

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: TV via je PC van UPC (zogenaamde gratis aanbieding)

Ongelezen bericht door Keesjan »

Reclame vertelt nooit de precieze waarheid. Veel mensen hier lijken van die types die ook geloven dat ze dingen "gratis" krijgen omdat de reclame in veel spotjes het van de dagen schreeuwt. Naïviteit wordt in het dagelijks leven zwaar gestraft. Wat zullen die mensen vaak genaaid worden. Je hebt hersenen gekregen. Gebruik ze dan ook.

Gesloten