Dank je wel voor het compliment.Keesjan mijn complimenten voor houw bijdragen steeds weer.
Wie zegt dat de overheid dat bedoeld heeft? Iets verkopen doe je voor geld. Dat hebben ze gehad. Verder hebben ze niks meer te zeggen over wat de koper ermee gaat doen.De overheid heeft gekozen voor vrije marktwerking met de bedoeling dat alles goedkoper wordt.
Overigens is het op een vrije markt ook niet zo dat andere bedrijven moeten zorgen dat concurrenten kunnen concurreren. Het is al helemaal niet zo dat een bedrijf de concurrentie moet helpen door eigen middelen beschikbaar te stellen. Nee, in een vrije markt kunnen bedrijven zich vestigen en moeten ze zelf concurreren. En het is daarbij heel simpel: wie het eerst komt, wie het eerst maalt en degene die in de ogen van de consument het beste product aanbiedt wint.
Waarom zou een bedrijf in hemelsnaam zijn bezit moeten delen?
De KPN heeft de pech gehad dat er een instantie bestaat die kennelijk van mening is dat wat van KPN is ook moet toebehoren aan een ander. Ik ben daar pertinent op tegen: die mensen zijn een stel vuile hypocrieten. Ze lopen altijd te zeuren over "eerlijk zullen we alles delen", maar zelf zouden ze dat nooit doen. Ze waren er ook niet toen KPN miljarden investeerden. En waar was de OPTA toen KPN voor 20 miljard het schip in ging bij de UMTS affaire? Een bedrijf koopt en verkoopt op eigen risico. Maar nogmaals: hoe kan jij verlangen dat een ander zijn bezit open stelt voor een ander? Zou jij het doen? No way. Ik proef bij al dat soort mensen jaloezie en afgunst.Waarvoor op het ene netwerk (KPN) wel iedereen op mag en het ander van UPC niet is mijn raadsel.
Wat is dit dan:Verder met TV heb je niks te kiezen omdat niet iedereen een schotel kan plaatsen .Op mijn flat mag het niet eens .
http://www.digitenne.nl/
Dat is wel degelijk een keuze.