De belastingdienst neem het juist heel nauw. Als je niet voor een toeslag in aanmerking komt, krijg je hem niet. En als de aanvraag met onjuiste gegevens gedaan is, waardoor je wel voorschotten krijgt, ben je nog verder van huis, want dan moet na verloop van tijd alles terugbetaald worden.reggie2 schreef:Gas wordt al duurder in juli. Maar TS, ik zou mij niet blind staren op de ( halve )toezegging van de BD, die nemen het niet zo nauw en liggen er echt niet wakker van als het niet doorgaat dat geld.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schuldsanering en verhuizen + vraag bijzondere huurtoeslag
Re: Schuldsanering en verhuizen + vraag bijzondere huurtoeslag
Dat de belastingdienst het nauw neemt , dat is duidelijk. Maar alsnog hebben ze er lak aan als TS in de **** zou komen.
De Ts komt alleen maar in de **** als zij onjuiste gegevens verstrekt.
Iedereen kan allerlei toeslagen aanvragen, waar hij of zij geen recht op heeft. Eigen verantwoordelijkheid. En ook die terugbetaling is dan eigen verantwoordelijkheid.
Iedereen kan allerlei toeslagen aanvragen, waar hij of zij geen recht op heeft. Eigen verantwoordelijkheid. En ook die terugbetaling is dan eigen verantwoordelijkheid.
Van mij mag je gelijk hebben hoor,
al heb je het niet.
TS moet gewoon met die belastingdienst opletten. Gedoe zit ze denk ik niet op te wachten.
TS moet gewoon met die belastingdienst opletten. Gedoe zit ze denk ik niet op te wachten.