Vandaag is mijn echtgenote gebeld door activa finance dat er van 15 maart 2017 een afspraak gemaakt om over te gaan tot het deelnemen aan een loterij en er nu een vordering openstaat van een klant.
Het gaat om een bedrag van € 209,95. De datum waarop deze zou zijn aangegaan is [u]onmogelijk[/u]. Bovendien doen wij niet aan dergelijke zaken mee en zullen wij nooit op ingaan.
Hoe kan het zijn dat zij mijn naam weten en míjn mailadres, de naam van mijn echtgenote en háár bankrekeningnummer?
Op haar verzoek stuurde men onderstaande mail. Zij was héééééél boos en behoorlijk overstuur. Nou als zij boos is...............
Geachte heer/mevrouw S,
Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestigen wij hierbij dat wij het volgende met u overeen zijn gekomen:
U krijgt voor de laatste keer de mogelijkheid van OnlineLuck om de totaalsom van € 209,95 te betalen op 14.12.2018. Om onze klanttevredenheid te waarborgen willen wij er dan voor zorgen dat u de extra kosten zoals rente en incassokosten niet meer hoeft te betalen. Na ontvangst van uw betaling zullen wij er zorg voor dragen dat uw dossier wordt gesloten.
De betaling verricht u direct naar het hoofdkantoor in Duitsland. De betaling dient gedaan te worden op;
IBAN: DE60324500000030031637
BIC: WELADED1KLE
t.n.v. 'Activa Finance B.V.' o.v.v. het factuurnummer 2541/2017.
Na de betaling ontvangt u een bevestiging en wordt uw dossier gesloten.
Als u de betaling heeft gedaan verzoeken wij u om een betaalbewijs te mailen naar
[email protected] onder vermelding van uw naam zodat wij uw dossier kunnen afhandelen. Indien u de betaling heeft gedaan via iDEAL hoeft u geen betaalbewijs te sturen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
--
Met vriendelijke groet,
Femke Hartmans / Backoffice[/i][/i][/i][/i][/i]