LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het dexiakaartspel

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Het dexiakaartspel

Ongelezen bericht door Idaho »

Yep Gvd, that's the man

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Het dexiakaartspel

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

ik vind het plaatje van O.D wel leuk en herken me er ook wel in (in de top 10 van de meest gedupeerden :cry: maar
wat de link naar LL betreft verdient Westmeier, oprichter van LL, de eer, voor foto zie
http://www.westmeijer.com/uw_adviseur.php

Gvd
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:08

Re: Het dexiakaartspel

Ongelezen bericht door Gvd »

O.D.

J.G.P. Westmeijer verdient wat mij betreft een eigen kaart, zal 'em binnenkort toevoegen.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Het dexiakaartspel

Ongelezen bericht door Dubio »

We moeten Jürgen Weber, opr(l)ichter van Pay-Back ook niet vergeten.

Gvd
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:08

Re: Het dexiakaartspel

Ongelezen bericht door Gvd »

Dubio,

Gaan we het nu voor het eerst met elkaar eens zijn? wat mij betreft mag hij een zwarte kaart, stuur maar even een foto of een link naar zijn foto

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Het dexiakaartspel

Ongelezen bericht door Dubio »

Die hebben ze denk ik nog wel bij Pay-Back.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Het dexiakaartspel

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Gvd,

Sara Etty mag ook niet ontbreken in het kaartspel.
Als niet gedupeerde heeft ze heel veel mensen op dit forum geholpen met haar adviezen op juridisch gebied.

Dhr. L. Blok is de stille kracht op de achtergrond.
Vanaf het begin was hij actief op het forum, maar helaas bedreigt en weggepest.
Hij heeft zijn eigen site en levert nog steeds veel informatie aan.

Beiden lezen nog regelmatig dit forum en zijn nog steeds onder ons.

Foto's zijn er niet maar met een symbolisch plaatje moet het lukken om ze in het kaartspel te krijgen.

Dit geldt ook voor bruxxxx , ik kan die naam niet uit mijn strot krijgen.
Een foto is te veel eer.
Het skelet met de zeis past bij hem.

Die gek van van Dijk van ex SS hoort vlak achter de dood van hierboven te lopen.
Deze maffia baas hoort ook in het rijtje van criminelen thuis die ons hebben belazerd.

Nu nog op zoek naar passende afbeeldingen om ze in het kaartspel te zetten.

Gvd, we laten het kaartspel niet doodbloeden, dit in tegenstelling tot dexia en omstreken, zij mogen wel doodbloeden!

Groeten,
Piet
Laatst gewijzigd door Piet op 19 jul 2004 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Gvd
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:08

Re: Het dexiakaartspel

Ongelezen bericht door Gvd »

Piet, ze komen er allemaal in, ik heb nog zwarte kaarten genoeg, Bruxxxx zal de dans ook niet ontspringen maar dat moet de klap op de vuurpijl worden. Via via heeft hij waarschijnlijk al van het kaartspel gehoord, laat hem maar zweten want het wordt iets speciaals.

Ik blijf het herhalen, wat echt helpt is een link naar de plaatje of een email met een foto want dat kost me de meeste tijd

Gvd
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:08

Re: Het dexiakaartspel

Ongelezen bericht door Gvd »

Sara toegevoegd als harten tien (met een griffel)

Hans2
Berichten: 617
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Het dexiakaartspel

Ongelezen bericht door Hans2 »

Een van de strijders van het eerste uur hier op het forum, de man die het onrecht wat hij tegen was gekomen en wat ook hem was overkomen aan de kaak te stelde. De man die op zoek ging naar alle misstanden in het aandelenleaseschandaal.
Deze man mag toch ook niet ontbreken.
Hij was ook aanwezig in de trosradaruitzendingen om zijn verhaal te doen.
Na die uitzending heb meegelezen en heb meegemaakt hoe deze strijder van het eerste uur werd afgemaakt.

Niet meer onder eigen naam op het forum, wel altijd aanwezig bij de demonstraties, daarnaast een harde werker op het forum van Pay Back.
Na het verlaten van het forum terug met een fantastische Homepage
L.Blok.

http://home.hccnet.nl/l.blok/

Op een van de foto,s staat de heer Blok zelf, ik weet niet of hij uit privacy overwegingen op het kaart speel wil.Een verwijzing naar zijn home page is ook voldoende.(Harte 7)?

En dan hebben wij nog de moneymaker en het brein achter Leaseverlies en de Stichting Eegalease William Schonewille
Misschien toch ook wel een klaver 4 figuur, je moet maar geluk hebben met zo,n advokaat, die tegelijk advokaat van de duivel kan spelen.

http://www.iex.nl/columns/columns_artik ... colid=6751

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Het dexiakaartspel

Ongelezen bericht door JH »

Geplaatst op 19 Jul 2004 16:23 door Piet


--------------------------------------------------------------------------------

Hallo Gvd,

Sara Etty mag ook niet ontbreken in het kaartspel.
Als niet gedupeerde heeft ze heel veel mensen op dit forum geholpen met haar adviezen op juridisch gebied.

Dhr. L. Blok is de stille kracht op de achtergrond.
Vanaf het begin was hij actief op het forum, maar helaas bedreigt en weggepest.
Hij heeft zijn eigen site en levert nog steeds veel informatie aan.


Hans2 Dit heeft Piet al voorgedragen. Je moet eerst lezen dan schrijven :wink: Je hebt nu toch wel je lesje geleerd mag ik hopen ???
Of wil je ook een kaart in het kaartspel ?????

Hans2
Berichten: 617
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Het dexiakaartspel

Ongelezen bericht door Hans2 »

J.H. Ach even een mooie gelegenheid om te wijzen op de webside van J.Blok, ik schaar mij achter die mensen die de heer Blok willen voordragen.
Ron uit Den Haag heeft ooit nog een foto gemaakt met zijn digitale toestel tijden een demonstratie in Amsterdam, met Ron uit den Haag(die het altijd had over het tuig van Dexiacriminelen) de heer Blok in het midden ,en mijn eigen persoon.
Tja ik lees mij suf om up to date blijven, ik ben niet zo,n kaartspeler, pesten is zo,n beetje het enige spel wat ik kan, in dienst ooit leren klaverjassen, maar dat was in de vorige eeuw.
Degeen die ik ook nogmaals voordraag is Vendrig van Groen links en Heemskerk van de Partij van de Arbeid.

Een kaart verdienen ook Prof Brunner en Mr. Roelvink

Daarnaast een aantal zwarte kaarten voor de raad van bestuur van Dexia Nederland
Laatst gewijzigd door Hans2 op 19 jul 2004 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Hans2
Berichten: 617
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Het dexiakaartspel

Ongelezen bericht door Hans2 »

Was ik nog iemand vergeten.
Nogmaals onze toneelspeler uit België Die de hoofdrol uit het boek Lijmen en het Been hier naspeelt, degeen die ook gelooft in Sinterklaas,Dirk Bruneel:

Welkom op de website van het feestcomité van de Sint

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: Het dexiakaartspel

Ongelezen bericht door kwast »

Als Bruneel al van die (slechte) kaartenwebsite heeft gehoord, zal hij er echt niet van wakker liggen welke kaart hij krijgt toegewezen. Als je dat denkt, :cry:

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Het dexiakaartspel

Ongelezen bericht door Pieter »

Wellicht volgende personen/bedrijven als toevoeging;

De zwarte kaarten serie;
Aanbieders;
Aegon
Fortis
Nationale Nederlanden
Levob
Spaarbeleg
e.a.
Tussenpersonen;
Wagner & Partners
PMA Consultancy
e.a.
(foto bruneel en JW van dijk zijn onderweg)

Voor de rode serie;
Juniorlease
Adviesverlies
C&G
GeSp
Stichting GOW&P

Kamer leden;
Vendrik en heemskerk

Mvg Pieter

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: Het dexiakaartspel

Ongelezen bericht door kwast »

Consumentenbond en SLV?

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Het dexiakaartspel

Ongelezen bericht door JH »

bruneel is gewetenloos en gevoelloos en krijgt ooit wel eens ,persoonlijk en zakelijk, met rente terug wat hij heeft aangericht. Een kaart in het kaartspel is veel te veel eer voor hem ! :oops: 8)

Gvd
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:08

Re: Het dexiakaartspel

Ongelezen bericht door Gvd »

De rollen zijn even omgedraaid, ik heb weer een voorraadje met plaatjes en ideeen waarvan sommige echt heel leuk zijn en ik loop nu achter met het maken van kaarten.

Ik zal proberen mijn voorraad zo snel mogelijk om te zetten in kaarten maar laat dit geen reden zijn om te stoppen met het sturen van ideeen want het kaartspel komt er! (tenminste als er voldoende input is en wat dat betreft gaat het de goede kant op)

Terecht werd ik op het volgende gewezen en dat is de groepsindeling dan wel de kaartindeling.

De rode zijn de good guys en de zwarte de bad guys. Maar binnen rood kan je nog een onderscheid maken tussen gedupeerden (ruiten) en degene die niet gedupeerd zijn maar wel aan onze kant staan (harten). Dit zou betekenen dat Croosjes naar harten moet gaan verhuizen.

Bij zwart zou ook zo iets kunnen, d.w.z. bijvoorbeeld schoppen voor de slechtste bad guys, en klaveren voor de slapende authoriteiten (dsi, afm, Zalm) dus misschien dat ik hier ook wat omzettingen moet maken

Dan nog een administratieve rompslomp: de mailbox [email protected] is bijna vol (niet alleen met ideeen maar ook met de gebruikelijke ongevraagde zooi die je toegestuurd krijgt) dus als je mail undeliverable terugkomt stuur dan je email naar [email protected], dit is ook mijn account die ik heb moeten aanleggen om de juiste URL te krijgen.

Gvd
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:08

Re: Het dexiakaartspel

Ongelezen bericht door Gvd »

William Schonewille toegevoegd als ruiten boer, klopt het dat hij ook een WvD had? Ik dacht zoiets gelezen te hebben, zo niet dan moet hij de harten boer krijgen.

Oosting is verhuisd van ruiten naar harten want hij is zelf geen gedupeerde

Dhr. L. Blok toegevoegd als ruiten heer

Croosjes, je gaat verhuizen naar ruiten, heb je nog een voorkeur want ruiten 2 is al vergeven

Zalm en de 3 professoren zullen verhuizen naar klaveren, dan is schoppen in zijn geheel vrij voor de bad guys en dat is de volgende reeks waaraan ik ga werken (schoppen aas als laatste)

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Het dexiakaartspel

Ongelezen bericht door CB »

Graag zou ik ook een plaatsje ingeruimd willen zien voor Maarten Banco. Hij heeft in zijn discussies ook voor de nodige informatie gezorgd.

Gesloten