LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Per ongeluk verkeerde chipkaart doorgeknipt, nu opzegprobleem
Re: Per ongeluk verkeerde chipkaart doorgeknipt, nu opzegprobleem
Klop, doe ik ook, maar alleen als ik een storende tikfout zie.
Moneyman
, Komkommertijd
en 16again
vinden dit leuk
-
Ook ik doe dit wel en dan bv vanwege een niet goed lopende zin of ik ben te rap geweest met een antwoord en wil dat verduidelijken of er , bij nader inzien , nog iets aan toevoegen of juist iets toch maar weglaten .
Komkommertijd
vindt dit leuk
Juist, zoals Moneyman aangeeft worden de berichten gequote omdat veel berichten gewist worden en het topic daardoor onleesbaar wordt.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Je doelt op dit zinnetje:scontra schreef: ↑06 jan 2019 11:02De aanhef van het topic is inmiddels door de redactie gewijzigd en leest u nog even de eerste zin van Ts !!sylvesterb schreef: ↑05 jan 2019 18:41Waar zijn dan die buitensporige beledigingen aan het adres van de NS medewerkers?
Zo buitensporig vind ik dit niet. TS heeft een mening over de klantenservice van de NS en hij neemt ze dat niet zelf kwalijk maar ook de organisatie/bedrijf NS. Zie ook niet echt een buitensporige belediging, het is een gewone belediging en hij onderbouwd deze met een verhaal waarom hij ze een belachelijk zooitje vind.Wat een compleet belachelijk zooitje is deze klantenservice van de NS en de NS zelf daardoor natuurlijk ook.
-
NS was ook bij studenten niet geliefde organisatie...
Voor gratis Studenten OV kaart moet je bij NS automaat activeren maar in niet NS regio moet je dan een kaartje betalen om naar die NS automaat toe te gaan!
Zelfde met stoppen..... terwijl er mensen zijn die bus of andere vervoerder gebruiken.
Alles kon online, behalve activeren en stoppen.
Als Studenten, toch niet de domste met tenminste een VWO Diploma er al moeite mee hadden, begrijp ik deze best , het word tijd dat kaarten alleen activeren en stoppen met werkende kaarten in NS automaten komt te vervallen!
Voor gratis Studenten OV kaart moet je bij NS automaat activeren maar in niet NS regio moet je dan een kaartje betalen om naar die NS automaat toe te gaan!
Zelfde met stoppen..... terwijl er mensen zijn die bus of andere vervoerder gebruiken.
Alles kon online, behalve activeren en stoppen.
Als Studenten, toch niet de domste met tenminste een VWO Diploma er al moeite mee hadden, begrijp ik deze best , het word tijd dat kaarten alleen activeren en stoppen met werkende kaarten in NS automaten komt te vervallen!
Wat een onzin. Die automaten staan overal en nergens, zoals bijvoorbeeld in een heleboel supermarkten en sigarenwinkels.