LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zonnepanelen huren of niet
-
Re: Zonnepanelen huren of niet
Maar daar is nog iets bij. Zonnepanelen werken als een virus. Je wordt bewust van je energiegebruik. De goedkoopste energie is die die je niet gebruikt. Vanaf dat ik zonnepanelen heb ga je anders denken. Vanaf dat moment ga je geld verdienen met overstappen, gloeilampen snel uitfaseren. Verwarming met stapjes van een graad hoger zetten, het helpt allemaal om op € 500 jaarverbruik gas en stroom te komen.
Ik zou die verwarming dan maar lager zetten. Anders gaat de rekening nog omhoog.
Theotrucker
vindt dit leuk
-
Vervelend dat het nu weer sneeuwt. Gaat mijn rekening weer de mist in.!
-
Beste meneer, mevrouw Slokker,
Het is mogelijk om gebruik te maken van zonnepanelen zonder eenmalige investering, zodat u gelijk profiteert van duurzame energie.
Via deze weg hebben wij u geïnformeerd naar de mogelijkheden voor het huren van zonnepanelen. Het bericht is door de beheerder van Radar verwijderd, omdat het teveel neigt naar reclame.
Mocht u naar aanleiding van uw bericht vragen hebben over zonnepanelen en of het voor u financieel gunstig is, dan kunt u altijd een e-mail sturen naar [email protected].
Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare
Het is mogelijk om gebruik te maken van zonnepanelen zonder eenmalige investering, zodat u gelijk profiteert van duurzame energie.
Via deze weg hebben wij u geïnformeerd naar de mogelijkheden voor het huren van zonnepanelen. Het bericht is door de beheerder van Radar verwijderd, omdat het teveel neigt naar reclame.
Mocht u naar aanleiding van uw bericht vragen hebben over zonnepanelen en of het voor u financieel gunstig is, dan kunt u altijd een e-mail sturen naar [email protected].
Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare
Meneer of mevrouw Feenstra Webcare,
U kunt P.slokker ook een persoonlijk bericht sturen; dan hoeft u geen reclameberichten te plaatsen op een openbaar forum.
Overigens lijkt het me vrij duidelijk dat het huren van zonnepanelen niet gauw een financieel voordeel zal opleveren voor de consument.
U kunt P.slokker ook een persoonlijk bericht sturen; dan hoeft u geen reclameberichten te plaatsen op een openbaar forum.
Overigens lijkt het me vrij duidelijk dat het huren van zonnepanelen niet gauw een financieel voordeel zal opleveren voor de consument.
-
Het neigt niet naar reclame. Het is!
Erthanax schreef: ↑12 mar 2019 11:54Meneer of mevrouw Feenstra Webcare,
Maar voor Feenstra natuurlijk wel.
Nou , nou mijnheer Fee... het levert dus +/- 110 euro per jaar op volgens de site van de aanbieder Nu..
En een huur van 660 euro per jaar , hoeveel procent rente er begroot wordt is een raadsel want dat wordt niet vermeld!!!
Gemakshalve "vergeet"men te vermelden dat direct gebruikte KWH dus geen preme van 0.02 cent opleveren en dat dus nog van die 110 euro afgetrokken moeten worden , iets van 30 euro dus en blijft er er een schamele 80 euro per jaar over terwijl de panelen nooit je eigendom worden.
En een huur van 660 euro per jaar , hoeveel procent rente er begroot wordt is een raadsel want dat wordt niet vermeld!!!
Gemakshalve "vergeet"men te vermelden dat direct gebruikte KWH dus geen preme van 0.02 cent opleveren en dat dus nog van die 110 euro afgetrokken moeten worden , iets van 30 euro dus en blijft er er een schamele 80 euro per jaar over terwijl de panelen nooit je eigendom worden.