Ja, die druk voelen wij. Het voordeel is dat wij ons daarmee kunnen onderscheiden van de hobby en kleinere winkels. Wij hebben de mogelijkheid om veel producten in voldoende aantallen in voorraad te hebben. Ondanks dat wij "vandaag besteld, morgen in huis" niet kunnen garanderen vermelden wij dit wel. Dit heb ik al eens eerder uitgelegd. Per saldo levert dit meer op dan de slogan "vandaag besteld, vandaag verzonden." Niet meer en niet minder. Een touroperator noemt het ook een "zonvakantie" in plaats van een "meestal zonvakantie."hänschen klein schreef: ↑27 mar 2019 13:35@webshopeigenaar14
Extra vraag: Voelt u zich niet enorm onder druk gezet door de m.i. bijna overbodige druk om de volgende dag al te moeten leveren? Zonder toeslag! En biedt u uw klanten standaard aan om het pakketje op een afhaalpunt af te halen, waardoor er niet meerdere bezorgers dagelijks de straat in moeten? Volgens mij moet het hele systeem op de shop, maar in plaats daarvan wordt er gefuseerd.
Wij bieden de optie om je bestelling af te laten leveren op een afhaalpunt, echter niet als standaard. Alle opties staan ingesteld met maximaal gemak en omzet in gedachten. Zodra ik financieel onafhankelijk ben, met ruime reserve, ga ik nadenken over het verbeteren van de wereld. Tot die tijd mogen anderen daar het voortouw in nemen. Ook hier ben ik niet roomser dan de Paus.
Het hele systeem hoeft niet op de schop. Het systeem werkt prima. De markt verandert, en heeft dat altijd gedaan. Een webshop heeft geen bestaansrecht als de mensen in de stad kopen. Een stenen winkel heeft geen bestaansrecht als de mensen online kopen. Het is de consument die bepaald, niet de ondernemer. De ondernemer volgt de markt zo goed mogelijk.