LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dexiaans taalgebruik
Re: dexiaans taalgebruik
misschien moet je dan eens op een normale manier reageren op mensen die niet direct ja en amen zegt tegen alle stichtingen die er zijn
-
verklaar je nader hoffie
vertel wat je bedoelt
waar heb je het over
wat wil je eigenlijk zeggen
vertel wat je bedoelt
waar heb je het over
wat wil je eigenlijk zeggen
grin heb nix met dexia te maken en wil er ook nix mee te maken hebben, zal altijd iedereen die gouden bergen beloofd wordt afraden om er op in te gaan.....
maar denk wel dat een ieder met een greintje normaal verstand zou kunnen weten dat de percentages die Dexia riep in hun folders niet met gewoon sparen tot stand konden komen
maar ja nu ben ik weer iemand van Dexia
maar denk wel dat een ieder met een greintje normaal verstand zou kunnen weten dat de percentages die Dexia riep in hun folders niet met gewoon sparen tot stand konden komen
maar ja nu ben ik weer iemand van Dexia
-
wacht even hoffie
wat heeft dat met die stichtingen te maken, welke je ook bedoelt
waar heb je het over
was dit een antwoord op mijn vraag??
wat heeft dat met die stichtingen te maken, welke je ook bedoelt
waar heb je het over
was dit een antwoord op mijn vraag??
Ja dat zijn allemaal antoorden op je vragen.
-
je begint al suggestief
met het kale kipje
nee dat is even lekker reageren
dat is even netjes
vind je zelf normaal zoals je reageert
zou je moeder dit normaal vinden, je vrouw
vul maar in
Een paar kreten ergens lanceren
met het kale kipje
nee dat is even lekker reageren
dat is even netjes
vind je zelf normaal zoals je reageert
zou je moeder dit normaal vinden, je vrouw
vul maar in
Een paar kreten ergens lanceren
Ja dat zou ze wel leuk vinden.
-
Onnozel ben jij een broer van hofje
kan hij zelf niet antwoorden
of kun je gedachtenlezen
kan hij zelf niet antwoorden
of kun je gedachtenlezen
Ja ik ben ook waarzegster en onnozel
-
lekker stel
nou ja
ook hier kunnen jullie weer een nieuwe topic beginnen
jammerlijke figuren
Ach probeer het nog eens
nou ja
ook hier kunnen jullie weer een nieuwe topic beginnen
jammerlijke figuren
Ach probeer het nog eens
ik ken onnozeltje niet maar kijk eens goed waar die stichtingen mee bezig zijn jongen
en wist niewt dat het hier een chatsite is waar je snel moet reageren
en wist niewt dat het hier een chatsite is waar je snel moet reageren
Laatst gewijzigd door hoffie op 27 jul 2004 00:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Leer eerst eens schrijven jochie.Geplaatst op 27 Jul 2004 00:01 door hoffie
--------------------------------------------------------------------------------
kaal geplukt kippetje wat je eigenlijk bedoeld is dat dit geen forum is volgens jou, en vele anderen, maar idd zoals de topic openaar melde een klaagmuur, als er maar iemans het niet met jullie eens is, moet ie opgehangen worden oid....
maar heb geleerd hier dat leren lezen heel moeilijk is voor vele nederlanders, en omdat ze dat niet kunnen moeten alle andere nederlanders opdraaien
ahhh taalfouten ziet ie wel maar kleine lettertjes in de folders niet
Volgens mij met onnozele dingen voor de betalers maar in het diepe geheim verdelen ze de poet. Is niet onnozel maar wel diefstal.
-
Wacht even
welke stichtingen heb je het nu over
waarom ageer je er zo tegen
wat doen deze stichtingen verkeerd
Kunnen deze stichtingen het beter doen
geef eens suggesties
Ach ja het zijn weer een paar vragen, dat krijg je als
je zulke vage antwoorden geeft
welke stichtingen heb je het nu over
waarom ageer je er zo tegen
wat doen deze stichtingen verkeerd
Kunnen deze stichtingen het beter doen
geef eens suggesties
Ach ja het zijn weer een paar vragen, dat krijg je als
je zulke vage antwoorden geeft
Jammer, ook dit topic wordt weer verpest door elkaar onderling voor van alles en nog wat te gaan uitmaken en te proberen het kaf van het koren te gaan scheiden. En wat levert het op? Niks.
Iedereen die ongeoefend een hamer in zijn of haar handen heeft gehad zal zich zeker eens flink met die hamer op de vingers geslagen hebben en een pijndans gedanst hebben, zichzelf begeleidend met alle vloeken en verwensingen die hij of zij ooit gehoord heeft. Maar als de vinger opzwelt en opgezwollen blijft, helpt vloeken en van pijn rondspringen ook niet. Dan moet of een greep in de verbandtrommel gedaan worden of de dokter worden opgezocht. Wat naar mijn mening in dit forum echter veel te veel gebeurd is dat diegene die zich op de vinger geslagen heeft blijft vloeken en verwensen en springen, maar niet de dokter opzoekt. En diegenen die hem of haar zeggen: had je de hamer maar met twee handen moeten vasthouden of adviseren naar de dokter toe te gaan, blijven verketteren.
Iedereen die ongeoefend een hamer in zijn of haar handen heeft gehad zal zich zeker eens flink met die hamer op de vingers geslagen hebben en een pijndans gedanst hebben, zichzelf begeleidend met alle vloeken en verwensingen die hij of zij ooit gehoord heeft. Maar als de vinger opzwelt en opgezwollen blijft, helpt vloeken en van pijn rondspringen ook niet. Dan moet of een greep in de verbandtrommel gedaan worden of de dokter worden opgezocht. Wat naar mijn mening in dit forum echter veel te veel gebeurd is dat diegene die zich op de vinger geslagen heeft blijft vloeken en verwensen en springen, maar niet de dokter opzoekt. En diegenen die hem of haar zeggen: had je de hamer maar met twee handen moeten vasthouden of adviseren naar de dokter toe te gaan, blijven verketteren.
Als je als kip kaal geplukt wordt dan ben je er niet meer want dan eten ze je op.
-
De premie voor het recht en de plicht om het tweede en derde aandelenpakket te mogen kopen tegen dezelfde prijs als het eerste pakket is gelijk aan het dividend op uw aandelen.
Ja, er stond duidelijk mogen en niet moeten
Kleine lettertjes, m'n ******!
okee wie van de stichting(en) figuren heeft al persoonlijk voor de rechter gestaan????????
geeneen
geeneen
-
Ja, er stond duidelijk mogen en niet moeten hoffie!!!!!!!