dat is inderdaad zomh73 schreef: ↑07 okt 2019 10:16Ik vraag me wel af wat de TS verwacht. Het is niet zo dat de woningen voor het oprapen liggen.
Als zo'n woning er niet is, zul je moeten wachten tot er eentje vrij komt. Dat kan even duren. En dan zijn eruiteraard nog meer urgente en schrijnende situaties. Afgezien van degenen die misschien al jaren zitten te wachten.
De situatie is natuurlijk vervelend en mogelijk zijn er fouten gemaakt, wat zeer vervelend is, maar, zoals moederslink al zegt, er zijn enorme woningtekorten.
er is een woning te kort..
en er zullen altijd fouten worden gemaakt..
maar dat neemt niet weg dat er nu zoveel mensen mee bezig zijn zoals de maatschappelijke werkers etc.. en familie waaronder ik dat je tegen muren aan loopt van bureaucratie. en als je het gemeente huis belt dat je uiteindelijk naar het WMO toe wordt verwezen en je naar de ombudsman stuurt.. ?? als je ALS hebt en dat is met vele ziekten dat je niet zo lang meer hebt.. ik vind dat er dan toch wel anders hier naar gekeken moet worden.. ALS bestaat al een tijdje en ze hadden allang de systemen aan kunnen passen..maar als iedereen lekker achter hun bureau blijft zitten komen we niet verder..