LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Thuiswerk
Re: Thuiswerk
Gelukkig louis ik dacht het al .... Nel-foppe.Ik had bedenkingen en reserves tot horens en groetjes
ps: het gaat dus over de nepperd van 16:49 / 17:03 / 17:11 / 17:19 en 17:27
hij/zij probeert alles weer om zeep te helpen.
Help Tros Radar om van deze kwal af te komen!!
gr.
Louis2 (de echte dus!!)
hij/zij probeert alles weer om zeep te helpen.
Help Tros Radar om van deze kwal af te komen!!
gr.
Louis2 (de echte dus!!)
Vanmiddag twee topics op gezet en gelezen en die zijn weg gehaald door de tros.Die persoon hiel ervan mensen te pesten.Dus pas op louis,! Daar kwam hij ruiterlijk voor uit twee maal zelfs achter elkaar geplaatst en ze waren zo weg.Ik was er nog verbaast over om het te lezen groetjes nel-foppe
Voor alle forumgebruikers:
Ik ben na dit bericht niet meer op het forum voor vanavond ivm verjaardagsfeestje.
Dus als er na dit bericht nog iemand reageert met de naam Louis2 hebben jullie te maken met een nepperd die al zoveel topics uit mijn naam heeft verziekt.
Voor Nel en AK: morgen ben ik er weer. Dus vanavond NIET meer reageren op berichten van Louis2!
gr.
Louis2 (de echte dus!)
Ik ben na dit bericht niet meer op het forum voor vanavond ivm verjaardagsfeestje.
Dus als er na dit bericht nog iemand reageert met de naam Louis2 hebben jullie te maken met een nepperd die al zoveel topics uit mijn naam heeft verziekt.
Voor Nel en AK: morgen ben ik er weer. Dus vanavond NIET meer reageren op berichten van Louis2!
gr.
Louis2 (de echte dus!)
Nog een keer voor Nel en AK: morgen ben ik er ook niet dus ook morgen NIET reageren op berichten van Louis2!
Sorry, ik raak er helemaal van in de war.
Nu ga ik echt weg.
gr.
Louis2 (de echte dus!)
Nu ga ik echt weg.
gr.
Louis2 (de echte dus!)
Tros Radar: kunt u van onderstaande reacties eens het IP-adres achterhalen. Hier wordt misbruik gemaakt van namen die anderen gebruiken. Hierdoor zijn al diverse topics verziekt en afgesloten.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om het IP-adres erbij te zoeken. Volgens mij komen ze van een en dezelfde persoon.
Het gaat om bijv. onderstaande reacties uit deze topic zogenaamd uit naam van mij: (in andere, ook inmiddels gesloten topics zult u wellicht, en dat zal mij niet verbazen, hetzelfde IP-adres tegenkomen)
Voor alle forumgebruikers die nog mochten twijfelen, ik heb me zojuist met de naam Louis2 geregistreerd. Dan ligt dát in ieder geval vast.
Wordt er hier nog gereageerd met de naam Louis of Louis1 of 2 dan weten jullie dat je met onze misbruiker(ster) te maken hebt.
vriendelijke groeten,
Louis2
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om het IP-adres erbij te zoeken. Volgens mij komen ze van een en dezelfde persoon.
Het gaat om bijv. onderstaande reacties uit deze topic zogenaamd uit naam van mij: (in andere, ook inmiddels gesloten topics zult u wellicht, en dat zal mij niet verbazen, hetzelfde IP-adres tegenkomen)
Meerdere reacties in dit topic waarvan sprake is van misbruik van mijn naam: 16:49 / 17:03 / 17:11 / 17:19 / 17:31 uur en 19:37 (de laatste reactie dus)Geplaatst op 30 Jul 2004 16:49 door Gast
Heeeeeeee, Sherlock. Alsof jij met je eigen naam hier bezig bent.
Dus hou je grote smoel dicht en ga lekker boeven vangen ofzo, eikel!
Maar als JIJ lekkerder slaapt vannacht teken ik toch gewoon met m'n naam. Kun je verder toch niets mee.
gr.
Louis2
Geplaatst op 30 Jul 2004 17:25 door Gast
Jaaaaaaaaaaaaaa hoorrrrrrr, daar zijn ze weer! Het was zo rustig op het chatfront.........nou ja,.....misschien wennen we er ooit aan??? Neeeeeeeee!!!!!
Geplaatst op 30 Jul 2004 19:37 door Louis2
Nog een keer voor Nel en AK: morgen ben ik er ook niet dus ook morgen NIET reageren op berichten van Louis2!
Nu ga ik echt weg.
gr.
Louis2 (de echte dus!)
Voor alle forumgebruikers die nog mochten twijfelen, ik heb me zojuist met de naam Louis2 geregistreerd. Dan ligt dát in ieder geval vast.
Wordt er hier nog gereageerd met de naam Louis of Louis1 of 2 dan weten jullie dat je met onze misbruiker(ster) te maken hebt.
vriendelijke groeten,
Louis2
RADAR, eindelijk wordt er nu geregistreerd! Heeft het toch nog een doel gehad van betreffende persoon.
Ik zie nu trouwens dat ik niet ingelogd ben, stomstom.
Registreren moet gewoon verplicht zijn, kun je het ook niet vergeten en is het direct duidelijk met wie we te maken hebben!
Ik zie nu trouwens dat ik niet ingelogd ben, stomstom.
Registreren moet gewoon verplicht zijn, kun je het ook niet vergeten en is het direct duidelijk met wie we te maken hebben!
Voor alle forumgebruikers:
gr.
Louis2 (de echte dus!)
en
Nu ga ik echt weg.
gr.
Louis2 (de echte dus!)
Hoe weten we nu dat de geregistreerde Louis WEL de echte is? Die naam kan iedereen aannemen? Want de "echte" zou hier vrijdagavond en zaterdag niet zijn. Volgens mij worden we met z'n allen WEER genept, mensen!! Niet meer op ingaan. Gewoon Louis, Louis2 en evt. meerdere Louis' negeren. Da's het makkelijkst. Zijn we van de 'echte' af en van de nepper
Dat is weer iemand die de boel loopt te verzieken en niet goed leest.
Lekker makkelijk hè? En ja gebruik maar weer 'n naam die hier al gebruikt wordt. Hou toch eens op met dat kinderachtige gedoe. Ja kinderachtig want ik heb sterk vermoeden dat dit na de schoolvakanties ook gedeeltelijk zal stoppen en anders ben je echt een gefrustreerde ............... anonieme gast.
Lekker makkelijk hè? En ja gebruik maar weer 'n naam die hier al gebruikt wordt. Hou toch eens op met dat kinderachtige gedoe. Ja kinderachtig want ik heb sterk vermoeden dat dit na de schoolvakanties ook gedeeltelijk zal stoppen en anders ben je echt een gefrustreerde ............... anonieme gast.
Goed lezen gast. GOED LEZEN! Louis zou alleen vrijgagavond niet meer te lezen zijn en de rest is nep. Dit is, weet ik zeker, de echte Louis die zich geregistreerd heeft.
En maak jij je maar niet zo druk om, wie wie is hoor. Ga naar buiten en geniet van het mooie weer .
Klasse weer Louis Groetjes en geniet van dit prachtige weer. Jij ook Nel. Vandaag geen thuiswerk.
Laat de stofzuiger maar in de kast!
We mailuhhhhhhhh Mvg AK. Kga nu wel weer lekker in de zon
En maak jij je maar niet zo druk om, wie wie is hoor. Ga naar buiten en geniet van het mooie weer .
Klasse weer Louis Groetjes en geniet van dit prachtige weer. Jij ook Nel. Vandaag geen thuiswerk.
Laat de stofzuiger maar in de kast!
We mailuhhhhhhhh Mvg AK. Kga nu wel weer lekker in de zon
Nou ik weet het zonet nog niet, hoor. Je weet tegenwoordig echt niet meer met wie je te maken hebt hier. Ze kunnen beter dit hele forum sluiten!
Ik lees toch echt dat hij zaterdag hierook niet meer zal zijn?! Dus is de geregistreerde wel echt?? AK kan wel zeggen dat dat zo is maar misschien is AK ookniet echt vandaag.....hmmmmmm?
En beste gast als dit gesloten wordt kan je alles wel sluiten.En dan gaan registreren of inloggen.Dat zou het beste zijn .Want de vervuilers zullen overal opduiken om de topics te verzzieken.Het is kinderachtig maar het is dat niet allen .Het is zeer ziekelijk. en zal ook ik niet meer reageren op wat dan ook .Sherlock je hebt gelijk maar het is serieuzer dan je denkt.Vandaar dat ik daar een reactie op geef.Kijk maar naar vrijetijd en lees wat er staat.Ik weet genoeg en ga mijn energie anders gebruiken.Ik ga nu weg bij dit verziekte topic.En sherlock bedankt voor je reactie .
En jij bent de enige die dat kan beamen anonieme gast! Volgens mij ben JIJ diegene die dit soort berichten maakt. Je bent alleen goed op de hoogte, je doet er blijkbaar heel veel moeite voor. Je bent niet alleen onsportief maar ook bijzonder laf bezig. Reageer voortaan met een en dezelfde gebruikersnaam zodat duidelijk is dat heel veel onnozel reacties van jou afkomstig zijn. Maar dat zal inzake deze wel een utopie zijn en niet passen in jouw bijzonder vervelend gedrag.Geplaatst op 31 Jul 2004 10:45 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Ik lees toch echt dat hij zaterdag hierook niet meer zal zijn?! Dus is de geregistreerde wel echt?? AK kan wel zeggen dat dat zo is maar misschien is AK ookniet echt vandaag.....hmmmmmm?
Het wordt inderdaad eens tijd dat Radar je ip-adres gaat achterhalen en je blokkeert.
Gast 11.04 en 11.09 (wellicht dezelfde persoon): zelfs een internetcafe heeft een ip-adres. Maar goed, zo slim ben je dus blijkbaar ook weer niet. Dat had ik trouwens kunnen weten, gezien je opstelling en gedrag hier.
En waar bestond je thuiswerk dan uit gast 500 ???Ik hoop dat je het leuk vind en fijn voor je dat je thuiswerk hebt gevonden.Veel succes ermee.