LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC is bijna kaput
Re: UPC is bijna kaput
Ik ben echter zeer tevreden over upc, weinig storing, veel data, en geen gezeur. ik wil wel een poster, UPC is in the house
Waar gaat dit over stelletje nono's ?
Zeker 95% van alle reacties voegen inhoudelijk echt helemaal niets toe buiten wat zinloos geblaat. Wat een triest meeloop gedrag zeg.
Met UPC heb ik ook niet echt de meest prettige ervaring de laatste tijd maar kom eens met wat argumenten i.p.v. te reageren op elkaars niets zeggende en met schuldige vingers wijzende loze kreten.
Mensen als Keesjan komen tenminste met argumenten waardoor je juist WEL kunt discuseren. Helaas kunnen de meeste gasten hier niet verder komen dan mee te l*ullen met andere opfokkers. Ga lekker naar de kroeg en klagen over je uitkering die veels te weinig is.
Het zal best wel leuk zijn om nu te reageren op DIT bericht maar neem eens de moeite om een topic van het begin te lezen. Probeer eens de niets zeggende reacties over te slaan en gewoon te reageren op het onderwerp i.p.v. dat ADHD gedrag
Zeker 95% van alle reacties voegen inhoudelijk echt helemaal niets toe buiten wat zinloos geblaat. Wat een triest meeloop gedrag zeg.
Met UPC heb ik ook niet echt de meest prettige ervaring de laatste tijd maar kom eens met wat argumenten i.p.v. te reageren op elkaars niets zeggende en met schuldige vingers wijzende loze kreten.
Mensen als Keesjan komen tenminste met argumenten waardoor je juist WEL kunt discuseren. Helaas kunnen de meeste gasten hier niet verder komen dan mee te l*ullen met andere opfokkers. Ga lekker naar de kroeg en klagen over je uitkering die veels te weinig is.
Het zal best wel leuk zijn om nu te reageren op DIT bericht maar neem eens de moeite om een topic van het begin te lezen. Probeer eens de niets zeggende reacties over te slaan en gewoon te reageren op het onderwerp i.p.v. dat ADHD gedrag
Keesjan's argumenten zijn geen echte argumenten maar loze kreten. Keesjan is iemand die andermans vervelende ervaringen met upc probeert te bagatelliseren. Als upc geen vragen beantwoord krijg je als antwoord terug dat je toch ook niet altijd optijd betaald, etc, etc, etc.
Dat zijn geen argumenten maar het zoeken van excuses voor het wan gedrag van een onderneming.
Dat zijn geen argumenten maar het zoeken van excuses voor het wan gedrag van een onderneming.
Waar slaat dit op .Of al klagers een uitkering hebben .Ga lekker naar de kroeg en klagen over je uitkering die veels te weinig is.
UPC is gewoon een slecht bedrijf en als iemand zegt dat het aan de klagers ligt dan kan je zulke reacties verwachten.
In Rotterdam is er ook iets beters dan UPC .
Kijk dat van die uitkeringstrekkers klopt natuurlijk niet helemaal. Als het nodig is dan bij deze sorry
Wel jammer dat de meeste reacties dan gelijk weer gaan over mijn reactie (logisch als ik niks toevoeg m.b.t. het ONDERWERP)
Zelf maak ik mij nu dus ook schuldig aan het niets toevoegende gedrag zodat dit uiteindelijk ook weer nietszeggende reacties oproept....
Wat is er in Rotterdan trouwens voor alternatief voor UPC als je van kabel internet gebruik wil maken??? Ik hoor het graag.
Levert mijn gezeur voor mij dan toch nog nuttige informatie op?
Wel jammer dat de meeste reacties dan gelijk weer gaan over mijn reactie (logisch als ik niks toevoeg m.b.t. het ONDERWERP)
Zelf maak ik mij nu dus ook schuldig aan het niets toevoegende gedrag zodat dit uiteindelijk ook weer nietszeggende reacties oproept....
Wat is er in Rotterdan trouwens voor alternatief voor UPC als je van kabel internet gebruik wil maken??? Ik hoor het graag.
Levert mijn gezeur voor mij dan toch nog nuttige informatie op?
Je moet natuurlijk wel kunnen lezen. leren ze dat niet meer in Rotterdam??? 95% is inderdaad slack.
Maar het gaat juist om de 5%. Als ze in rotterdam de moeite hadden genomen om de berichten GOED door te lezen, kan je zien dat:
- UPC asociaal duur is
- naar willekeur de FUP hanteert
- kampioen in foute rekeningen sturen is.
- terugbetalen van de borg nalaat
- onvriendelijk idioten op de helpdesk heeft
- de verbindingen het niet halen bij ASDL, qua snelheid en betrouwbaarheid
- UPC monopolist is, en geen concurrentie toestaat op de kabel
etc etc.
Je ziet het LEZEN is een vak apart. Al deze opmerkingen en nog veel meer stonden in dit forum.
Ik stel voor dat ze in Rotterdam een woning voor Keesjan inrichten.
Dan kan hij daar lekker gaan argumenteren. Ik vind dat Keesjan helemaal niet argumenteerd, maar gewoon onzin uitkraamt!!!
Of heb je KeesJan zijn argumenten dat een Chello classic abbo eigenlijk 600 euro per maand moet kosten niet gelezen????
Klinkklare onzin dus....
Maar het gaat juist om de 5%. Als ze in rotterdam de moeite hadden genomen om de berichten GOED door te lezen, kan je zien dat:
- UPC asociaal duur is
- naar willekeur de FUP hanteert
- kampioen in foute rekeningen sturen is.
- terugbetalen van de borg nalaat
- onvriendelijk idioten op de helpdesk heeft
- de verbindingen het niet halen bij ASDL, qua snelheid en betrouwbaarheid
- UPC monopolist is, en geen concurrentie toestaat op de kabel
etc etc.
Je ziet het LEZEN is een vak apart. Al deze opmerkingen en nog veel meer stonden in dit forum.
Ik stel voor dat ze in Rotterdam een woning voor Keesjan inrichten.
Dan kan hij daar lekker gaan argumenteren. Ik vind dat Keesjan helemaal niet argumenteerd, maar gewoon onzin uitkraamt!!!
Of heb je KeesJan zijn argumenten dat een Chello classic abbo eigenlijk 600 euro per maand moet kosten niet gelezen????
Klinkklare onzin dus....
Hallo gast,
Waar het om gaat is die 95% waar je het zelf ook over hebt. Dit is wat (waarschijnlijk met mij) veel lezers stoort. Als die verhouding nu eens andersom zou kunnen, 5% "slack" zoals je dat noemt en 95% discussie over het onderwerp of andere relevante info.
Nogmaals, als je zelf ook goed zou lezen dan zal je van mij nergens lezen dat ik vol lof ben over UPC en haar handelswijze.
Waar het in dit topic om gaat zijn twee zaken;
Dat "UPC bijna kaput is" is en dat lijkt mij, om eerder aangegeven reden/argumenten in dit topic niet realistisch.
Ten tweede, eigenlijk nog belangrijker , het alternatief voor kabel in Rotterdam
Ennuh natuurlijk niet iemand veroordelen om zijn of haar afkomst
De punten waaraan je refereert onken ik niet en heb ik ook niet ontkent. Als je zelf de moeite genomen had dit topic zelf ook eens te lezen dan had je waarschijnlijk ook een eerdere reactie inzake het ONDERWERP van mij gelezen.Je moet natuurlijk wel kunnen lezen. leren ze dat niet meer in Rotterdam??? 95% is inderdaad slack.
Waar het om gaat is die 95% waar je het zelf ook over hebt. Dit is wat (waarschijnlijk met mij) veel lezers stoort. Als die verhouding nu eens andersom zou kunnen, 5% "slack" zoals je dat noemt en 95% discussie over het onderwerp of andere relevante info.
Nogmaals, als je zelf ook goed zou lezen dan zal je van mij nergens lezen dat ik vol lof ben over UPC en haar handelswijze.
Waar het in dit topic om gaat zijn twee zaken;
Dat "UPC bijna kaput is" is en dat lijkt mij, om eerder aangegeven reden/argumenten in dit topic niet realistisch.
Ten tweede, eigenlijk nog belangrijker , het alternatief voor kabel in Rotterdam
Ennuh natuurlijk niet iemand veroordelen om zijn of haar afkomst
Het aanvallen op dat iemand uit Rotterdam vindt ik ook onzin.
Niet dat ik daar nu toevallig woont .
In Rotterdam kan je overal al jaren ADSL krijgen .
Ik heb ADSL van Versatel maar als je bedoelt alles helemaal zonder KPN kan niet natuurlijk niet.
Dat moet ook veranderen maar met belbudget (nog geen €10,-)gaat het ook al .
Zelf heb ik dat niet omdat ik nog veel bel .
Als je het over kabel hebt niet Want dat bestaat niet meer sinds de overname van ENECO. Bart en Quicknet moesten opzouten voor Chello die je toen ook al kon krijgen.Dat mensen dit geen monopolie noemen is onbegrijpelijk.Daarom ben ik er wel mee eens UPC moet kapot.
Alleen als je in het nieuw glasvezelnetgebied woont is er (dadelijk) nog wat anders.
Niet dat ik daar nu toevallig woont .
In Rotterdam kan je overal al jaren ADSL krijgen .
Ik heb ADSL van Versatel maar als je bedoelt alles helemaal zonder KPN kan niet natuurlijk niet.
Dat moet ook veranderen maar met belbudget (nog geen €10,-)gaat het ook al .
Zelf heb ik dat niet omdat ik nog veel bel .
Als je het over kabel hebt niet Want dat bestaat niet meer sinds de overname van ENECO. Bart en Quicknet moesten opzouten voor Chello die je toen ook al kon krijgen.Dat mensen dit geen monopolie noemen is onbegrijpelijk.Daarom ben ik er wel mee eens UPC moet kapot.
Alleen als je in het nieuw glasvezelnetgebied woont is er (dadelijk) nog wat anders.
Ik heb aan de UPC helpdesk voor mijn internetproblemen meer dan 26 euro betaald.
Gloednieuwe HP gekocht en Chello abonnement aangeschaft. Vanf het begin werkte intenet niet. Via helpdesk (waanzinnige wachttijden) instellingen diverse keren doorgenomen. Uiteindelijk kreeg ik het advies een nieuwe netwerkkaart aan te schaffen. Dit heb ik niet gedaan, maar door zelf te rommelen en artikelen op internet (bij collega thuis) uiteindelijk aan de praat gekregen. Vervolgens UPC opgezegd en Planet internet aangeschaft.
Gloednieuwe HP gekocht en Chello abonnement aangeschaft. Vanf het begin werkte intenet niet. Via helpdesk (waanzinnige wachttijden) instellingen diverse keren doorgenomen. Uiteindelijk kreeg ik het advies een nieuwe netwerkkaart aan te schaffen. Dit heb ik niet gedaan, maar door zelf te rommelen en artikelen op internet (bij collega thuis) uiteindelijk aan de praat gekregen. Vervolgens UPC opgezegd en Planet internet aangeschaft.
Ja hoor hij komt nog met zijn economie ook.Geplaatst op 02 Aug 2004 21:29 door Keesjan
Met mensen die het verschil tussen monopolie en oligopolie niet kennen valt niet te discussieren. Hij is met recht verstandig om niet (meer) te reageren.
oligopolie bij UPC .Was het maar waar .Tegen wie dan ?
Als die er wel was dan hoef je niet te raden wie het gaat verliezen.
Niet beide (meerdere) partijen wat vaak wel het geval is.
UPC biedt een internetverbinding aan als product. Er zijn meerdere bedrijven die internet als product aanbieden. Het gaat hier om een product met enkele aanbieders en dus een oligopolie. Een monopolie bekijk je op productniveau, niet op het niveau van de gebruikte techniek. UPC zou alleen een monopolie kunnen hebben als ze de enige internetaanbieder in Nederland zouden zijn. Laat dat nou net niet waar zijn.oligopolie bij UPC .Was het maar waar .Tegen wie dan ?
Zoals eerder gemeld biedt de kabel erg veel perspectief en kun je spreken van het product "kabel".
Formeel en landelijk gezien heeft UPC dan geen monopolie echter wijst de praktijk in mijn ogen het tegendeel uit. Immers, ik wil als consument alleen maar internet via de kabel....... Dan heb ik dus geen andere keuze dan met UPC in zee te gaan. In het verleden was er wel keuze via wie je op de kabel ging.
Of er dus sprake is van een monopolie of oligopolie hangt af van hoe breed je het ziet. Landelijk gezien is er sprake van een oligopolie echter ben je als consument, afhankelijk van waar je woont, aangewezen op één aanbieder van kabelinternet en is er dus sprake van een monopolie.
Formeel en landelijk gezien heeft UPC dan geen monopolie echter wijst de praktijk in mijn ogen het tegendeel uit. Immers, ik wil als consument alleen maar internet via de kabel....... Dan heb ik dus geen andere keuze dan met UPC in zee te gaan. In het verleden was er wel keuze via wie je op de kabel ging.
Of er dus sprake is van een monopolie of oligopolie hangt af van hoe breed je het ziet. Landelijk gezien is er sprake van een oligopolie echter ben je als consument, afhankelijk van waar je woont, aangewezen op één aanbieder van kabelinternet en is er dus sprake van een monopolie.
Onzin, want UPC biedt mij geen kabel aan. Ik betaal niet voor de kabel. Ik betaal voor internet. De gebruikte techniek is niet relevant. UPC biedt internet, TV en telefonie.
Wat jouw ogen zien en wat de ogen van onbekwame mensen zien is sowieso al niet relevant. Volgens de geldende definities heeft UPC geen monopolie. Dat sommige mensen te stom zijn om te beseffen dat "kabel" slechts de gebruikte techniek is doet verder niet ter zake.Formeel en landelijk gezien heeft UPC dan geen monopolie echter wijst de praktijk in mijn ogen het tegendeel uit.
upc heeft plaatselijk het monopolie op de kabel. immers kabelinternet via Planet of Tiscali is in Amsterdam niet mogelijk. Want UPC is de eigenaar. Geeft niet maar het is wel zo. En als je het monopolie hebt kan je van die regeltjes invoeren van zonder kabel TV is internet niet mogelijk.
Als je zo gaat redeneren dan heeft alles en iedereen een monopolie. Dan kan je net zo goed lopen beweren dat Mercedes een monopolie heeft op auto's omdat ze als enige een auto verkopen met hun merkteken. Ik kan immers bij geen enkele andere autofabrikant een auto met dat merkteken krijgen. Wat een onzin. Als ik dat merkteken waardeer, net zoals jij het medium kabel waardeer, dan waardeer ik onderdelen uit een dienst van een bedrijf. Dat is wat anders dan een monopolie.
Er zijn meerdere internetaanbieders. Jammer genoeg voor jou kan je dan geen monopolie hebben. Je kan immers wisselen van provider. Dan wissel je ook van techniek ja. Duh. Elk product en elk bedrijf heeft bepaalde eigenschappen die mensen wel of niet waarderen. Het is onzinnig een monopolie te claimen op dergelijke eigenschappen.
Er zijn meerdere internetaanbieders. Jammer genoeg voor jou kan je dan geen monopolie hebben. Je kan immers wisselen van provider. Dan wissel je ook van techniek ja. Duh. Elk product en elk bedrijf heeft bepaalde eigenschappen die mensen wel of niet waarderen. Het is onzinnig een monopolie te claimen op dergelijke eigenschappen.
Wel hoor, je kan prima via de telefoonlijn internetten zonder last te hebben van UPC.zonder kabel TV is internet niet mogelijk