TV REUS heeft dagelijks tal van klachten. Serieuze klachten. Omgebouwde TVs die kapot gaan en ze vertikken het te repareren. Enkel als je helemaal doorduwt met de rechtsbijstand, dan willen ze soms over de brug komen. Ze gebruiken onterecht keurmerken. Daarnaast halen ze je TV op voor reparatie en brengen ze 'm nooit meer terug. De onderdelen gebruiken ze voor andere TV's. Schandalig. ben al een jaar mn tv kwijt aan een 'reparatie'. De vele nepreviews op Trustpilot en Kijoh doen de situatie anders voorstellen dan het is. Ze maken per dag 200 profielen aan om de rating hoog te houden.
Nu zijn de slachtoffers zich aan het verenigen via een Facebookgroep. Zoek maar op.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen bij TvReus
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 13 nov 2020 15:58
Re: Problemen bij TvReus
Algemeen
Gekocht op 13 oktober 2020 een TV SAMSUNG QLED QE75Q67T (prijs €1659,-) en een Vaste muurbeugel 65-78 inch 75kg (prijs €149,-).
Bij controle blijkt dat de geleverde TV niet de SAMSUNG QLED QE75Q67T is maar de SAMSUNG QLED QE75Q60T.
Ook de bestelde muurbeugel is een ander type, geen 75 KG maar 50 KG draaglast.
Contact opgenomen met TVreus, snelle reactie via de mail, waarbij men je direct probeert te overbluffen.
Samsung levert dit jaar TV's aan in de verkeerde doos, dat is inderdaad heel verwarrend.
Die muurbeugels lijken allemaal op elkaar, u heeft wel de juiste ontvangen.
Ik wijs hun op de pakbon, daar staat toch duidelijk 75 KG en op de verpakking van de muurbeugel staat draaglast 50 KG,
ook passen de boutjes niet !! Men wil mij wel andere boutjes opsturen.......
Een check op internet, de geleverde muurbeugel GEMBIRD type WM-75F-01 waarvoor ik €149,- betaal bij de TVreus,
is bij Bol.com te koop voor €20,- en wordt dan ook nog gratis thuisbezorgd.
De Tv-reus blijft ontkennen en probeert mij af te wimpelen, heel triest.
Uiteindelijk mocht ik de muurbeugel terugsturen, dat moest naar een ander adres, toen ik om een retour bon vroeg.....was het antwoord:
"Daar doen wij niet aan".....mijn vertrouwen was toen al tot nul gedaald.
Heb de muurbeugel aangetekend terug gestuurd, heb hun daarna gemeld dat het artikel was aangekomen, na meerdere mailtjes en beloften die de TV-reus niet na kwam kreeg ik uiteindelijk mijn geld terug...
Voor mij NOOIT meer iets van de TV-reus !!
Dit bedrijf is NIET aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg.
TVreus gebruikt op hun site het het logo ICTwaarborg,
dit is een community die ondernemers bij elkaar brengt en ondersteunt.
Dus GEEN bemiddeling voor consumenten !!!
Ik stelde onderstaande vragen via de chat aan de TV-reus:
U - Werk uw info bij
Bij welk consumenten waarborgfonds bent u aangesloten ? Hoe betrouwbaar is uw bedrijf, voordat ik ga bestellen, wil ik dat weten.
TVreus.nl neemt nu deel aan de sessie
TVreus.nl wij zijn aangesloten bij ict waarborg, wij bestaan al 6 jaar lang, dit is niet voor niks, wij leveren de toestellen met kwaliteit
U - Werk uw info bij
Hoe verloopt het retourneren van goederen ?
TVreus.nlWilt u uw bestelling retourneren? Dan dient u eerst contact op te nemen met de klantenservice van TVreus.nl. Zodat wij op de hoogte zijn van uw retourzending.
De kosten voor het terugsturen van uw bestelling zijn voor uw rekening. Stuur uw artikel altijd aangetekend en verzekerd (factuurbedrag) op. Tijdens de retourprocedure bent u altijd aansprakelijk voor vermissing of schade.
Is de retour goed ontvangen dan ontvangt u binnen 3 werkdagen uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.
Realiteit:
Terugbetalen pas na meerdere mailtjes en 3 weken wachten !!!
Gekocht op 13 oktober 2020 een TV SAMSUNG QLED QE75Q67T (prijs €1659,-) en een Vaste muurbeugel 65-78 inch 75kg (prijs €149,-).
Bij controle blijkt dat de geleverde TV niet de SAMSUNG QLED QE75Q67T is maar de SAMSUNG QLED QE75Q60T.
Ook de bestelde muurbeugel is een ander type, geen 75 KG maar 50 KG draaglast.
Contact opgenomen met TVreus, snelle reactie via de mail, waarbij men je direct probeert te overbluffen.
Samsung levert dit jaar TV's aan in de verkeerde doos, dat is inderdaad heel verwarrend.
Die muurbeugels lijken allemaal op elkaar, u heeft wel de juiste ontvangen.
Ik wijs hun op de pakbon, daar staat toch duidelijk 75 KG en op de verpakking van de muurbeugel staat draaglast 50 KG,
ook passen de boutjes niet !! Men wil mij wel andere boutjes opsturen.......
Een check op internet, de geleverde muurbeugel GEMBIRD type WM-75F-01 waarvoor ik €149,- betaal bij de TVreus,
is bij Bol.com te koop voor €20,- en wordt dan ook nog gratis thuisbezorgd.
De Tv-reus blijft ontkennen en probeert mij af te wimpelen, heel triest.
Uiteindelijk mocht ik de muurbeugel terugsturen, dat moest naar een ander adres, toen ik om een retour bon vroeg.....was het antwoord:
"Daar doen wij niet aan".....mijn vertrouwen was toen al tot nul gedaald.
Heb de muurbeugel aangetekend terug gestuurd, heb hun daarna gemeld dat het artikel was aangekomen, na meerdere mailtjes en beloften die de TV-reus niet na kwam kreeg ik uiteindelijk mijn geld terug...
Voor mij NOOIT meer iets van de TV-reus !!
Dit bedrijf is NIET aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg.
TVreus gebruikt op hun site het het logo ICTwaarborg,
dit is een community die ondernemers bij elkaar brengt en ondersteunt.
Dus GEEN bemiddeling voor consumenten !!!
Ik stelde onderstaande vragen via de chat aan de TV-reus:
U - Werk uw info bij
Bij welk consumenten waarborgfonds bent u aangesloten ? Hoe betrouwbaar is uw bedrijf, voordat ik ga bestellen, wil ik dat weten.
TVreus.nl neemt nu deel aan de sessie
TVreus.nl wij zijn aangesloten bij ict waarborg, wij bestaan al 6 jaar lang, dit is niet voor niks, wij leveren de toestellen met kwaliteit
U - Werk uw info bij
Hoe verloopt het retourneren van goederen ?
TVreus.nlWilt u uw bestelling retourneren? Dan dient u eerst contact op te nemen met de klantenservice van TVreus.nl. Zodat wij op de hoogte zijn van uw retourzending.
De kosten voor het terugsturen van uw bestelling zijn voor uw rekening. Stuur uw artikel altijd aangetekend en verzekerd (factuurbedrag) op. Tijdens de retourprocedure bent u altijd aansprakelijk voor vermissing of schade.
Is de retour goed ontvangen dan ontvangt u binnen 3 werkdagen uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.
Realiteit:
Terugbetalen pas na meerdere mailtjes en 3 weken wachten !!!