LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Acer laptop

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Acer laptop

Ongelezen bericht door Gast »

Nogmaals heren en dames,
Als je iets koopt dit gaat stuk binnen een half jaar(afhankelijk van de garatie termijn), breng deze terug naar de winkel, eis een nieuwe met een nieuw garantie termijn.
Laat je niet afschepen, met meldingen als (we sturen hem op, we bellen de fabriek, of u moet bij de fabriekant zijn).
Melden ze dat, wel of iets anders wat in jou ogen geld gaat kosten.
Vermeld dan even gelijk dat je je geld terug wilt, en wel naar een andere winkel toe gaat.
Je staat in je rcht mids jij de schade niet hebt veroorzaakt wel te verstaan.

Eis eis en hou je poot stijf.

Suc6

guido

Ongelezen bericht door guido »

Ik ben al 10 mndn in bezit van een acer travelmate 291LCI en het enige probleem dat ik heb ondervonden is dat ik zelf een softwareconflikt veroorzaakt heb door mijn harde schijf te enthousiast met schijfopruiming te lijf te gaan. Na de recovery te gebruiken was het weer opgelost! Wel was ik mijn files kwijt, eigen schuld dus!
Ik vraag mij dus af of anderen net zo "over"enthousiast te werk zijn gegaan. Mijn centrino is verder stil en "koelt" ook voldoende.
Ik kan 2,5 tot 3,5 uur werken op mijn accu. Een minpuntje kan ik echter wel vermelden en dat is dat de verf op de muistoetsen na
6 mndn al slijtage vertoonden, evenals de hoeken van het scherm die al versleten uitzien. Ik gebruik mijn notebook overigens zuiver privé en wordt maar sporadisch in de notebooktas vervoert. Dit vindt ik dan wel erg zwak uitgevoerd. Zoiets hoef je niet eens aan te bieden omdat dit als normale slijtage wordtaangezien. Als ik jullie verhalen zo lees mag ik me nog gelukkig schatten en hoop ik dat ik de uitzondering op de regel ben. veel succes!!!!!!

Gast

Ook ik bezit een ACER laptop waarop ik internet. Nu heb ik hem al ruim 2 jaar, maar ik kan wel janken om dit KRENG. De geluidskaart geeft er continu de brui aan( hij begint dan te kraken en te piepen, om daarna geen geluid te produceren). Dit is al vanaf het begin. Hij is nu supertraag bij het opstarten(10 minuten), en de toetsenbord reageert ook traag. Verder zit het euro-teken niet in de software, moet hij vrij vaak koelen, en hij trilt bij gebruik van de harde schijf.

devil

Ongelezen bericht door devil »

quote:
Gast
Gast

Geplaatst op 14 Mrt 2005 13:58 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Nogmaals heren en dames,
Als je iets koopt dit gaat stuk binnen een half jaar(afhankelijk van de garatie termijn), breng deze terug naar de winkel, eis een nieuwe met een nieuw garantie termijn.
Laat je niet afschepen, met meldingen als (we sturen hem op, we bellen de fabriek, of u moet bij de fabriekant zijn).
Melden ze dat, wel of iets anders wat in jou ogen geld gaat kosten.
Vermeld dan even gelijk dat je je geld terug wilt, en wel naar een andere winkel toe gaat.
Je staat in je rcht mids jij de schade niet hebt veroorzaakt wel te verstaan.

Eis eis en hou je poot stijf.

Suc6

:shock:
besef je zelf wel wat je schrijft?
ga eerst het wetboek van consumentenrecht maar eens lezen, en dan pas dingen eisen waar je recht op hebt! volgens mij hou jij geen vrienden meer over. :lol:

Gast

Ik ben de gelukkige eigenaar van een 292LMI en kan niet anders zeggen dat het een fantastische notebook is.
Hij wordt elke dag gebruikt voor spelletjes, internetten en zware databases. Enige modificatie die ik heb laten doorvoeren is een 7200 toeren hardeschijf i.p.v. de standaard 4200 toeren hardeschijf. Dit is een modificatie die ik iedereen aan kan raden, wordt ie echt stukken sneller van.

DvS

Ongelezen bericht door DvS »

Onze (bijna) 3 jaar oude Acer Travelmate 632LC had wat klachten. De accu was kapot (geen garantie), beeldscherm werd roze, ventilator maakte een schurend geluid en stopte er zelfs mee. Toch wel veel voor een laptop van destijds 2400 euro. Helpdesk van Acer gebeld, na 3 minuten kreeg ik al iemand aan de lijn en werd keurig geholpen. Mijn laptop zou opgehaald worden door UPS (ik heb 3 jaar garantie) en zo geschiedde. Binnen 1 dag stond UPS, op afspraak, voor de deur. Mij werd door Acer 5-7 werkdagen beloofd. Uiteraard was ik daar nogal sceptisch over omdat de laptop per UPS nog naar Duitsland heen en weer moest binnen die 5-7 dagen. Vandaag, op de 7e dag is de laptop echter weer thuisbezorgd. Compleet gerepareerd en de grote verrassing was nog dat zelfs de accu vervangen is. En dit is zeker geen goedkoop onderdeel. Al met al ben ik zeer tevreden over deze snelle en accurate service. Ik lees veel negatiefs over de service van Acer en ben daarom blij eens iets anders te kunnen melden!

chute

Ongelezen bericht door chute »

Wij hebben de zelfde slechte ervaring met het service centrum van Acer. Deze keer over een LDC monitor waarvan de voeding het heeft begeven. Inclusief helpdeskkosten, reizen, en verzend kosten en tijdsinvestering lijken de kosten die van de aanschafkosten te benaderen.

Volgende keer geen Acer producten meer in ons bedrijf.

Groet,

Hans

Gast

Ook ik heb de afgelopen maanden veel problemen ervaren met mijn Acer Laptop 1357 LMi.

Begin januari is bij mij mijn toetsenbord stuk gegaan. Gelukkig kon mijn laptop de volgende dag opgehaald worden en het zag er naar uit dat alles goed zou gaan. De laptop kwam inderdaad binnen anderhalve week weer terug, maar tot mijn verbazing ging de computer regelmatig plotseling uit. Ik heb Acer hierover gebeld en ik heb weer de laptop opgestuurd. Deze kwam weer binnen anderhalve week terug met de boodschap dat er niets mis was met de computer en dat ik mijn systeem moest ‘recoveren’.

Ik heb inderdaad mijn computer opnieuw geïnstalleerd, maar dat had geen enkel effect en weer bleef het apparaat uitvallen. Wederom heb ik de helpdesk gebeld en heb enigszins geïrriteerd laten weten dat ik het toch niet echt op prijs stelde dat mijn computer nu voor de derde keer kapot was, waarop ik te horen kreeg dat ik mijn ‘agressie’ maar beter voor mij kon houden, want hij ‘kon er ook niets aan doen’. Later heeft een kennis van mij gebeld en na veel moeite werd ons aangeraden om nieuwe drivers op het systeem te installeren, maar dit had ook geen nut. Ik heb dus voor de derde keer de computer opgestuurd.

Twee weken later werd deze weer thuisgebracht en het apparaat leek te functioneren zoals het hoorde. Er was een nieuw moederbord ingezet (terwijl er bij de vorige ‘reparatie’ toch echt niets aan de hand was!!!). Helaas bleek na 3 weken dat ik te vroeg gejuicht had en weer viel het systeem uit. Er werd mij verteld dat in soort gevallen meestal een nieuwe computer opgestuurd zou worden, maar ze konden niets garanderen. Ik heb weer de computer opgestuurd en zou hem tussen 5-8 werkdagen terugkrijgen. Na de 9e werkdag heb ik gebeld, maar ze konden mijn gegevens niet opzoeken, want hun ‘systeem werkte niet’!!!! Na ongeveer 11 werkdagen kreeg ik hem weer netjes thuis, maar het was geen nieuwe er was alleen een nieuwe cooler ingezet.

Jammergenoeg, hield het apparaat het ook nu steeds weer voor gezien en heb dus maar weer eens opgebeld. Dit is dus al de VIJFDE keer. Toen ik uitlegde dat het systeem elke keer uitviel tijdens een bepaald spel kreeg ik als antwoord: ja maar daar is een laptop niet voor bedoeld. Ik kan dus blijkbaar alleen internetten en word-documenten gebruiken op een laptop!! Ik kreeg te horen dat ik het weer op moest sturen, maar nu naar het reparatiecentrum in Nederland (de vorige keren ging het apparaat naar Duitsland). Mijn reactie hierop was: Is dat niet dat reparatiecentrum wat bij Kassa besproken was en waar computers pakweg een paar maanden weg zijn? Ik kreeg als antwoord dat ze bij Kassa ook niet weten wat er allemaal aan de hand is, dat ze er geen verstand van hebben en dat ze onzin praten!!!! Op mijn antwoord dat ik ondertussen zelf toch ook al enige ervaring had, kreeg ik als antwoord dat ik ‘een maandagmorgen’ product had en het apparaat had veel eerder naar het centrum in Nederland gestuurd moeten worden, want in Duitsland waren ze wat lakser!!!! En daar heb ik mijn computer dan tot 4 keer toe naar toe gestuurd!!!!

Ik heb de computer nu dus voor de vijfde keer op laten halen. Ik ben benieuwd hoe het nu afloopt. Er zou een verzoek ingediend worden om een nieuw apparaat op te sturen, ‘maar dat is een verzoek’ en ze kunnen dus niets garanderen!

Ik ben uiterst ontevreden over Acer computers en de service die zij hun klanten geven. Ik begrijp dat er ook veel Acer computers zijn die vast vlekkeloos werken, maar het is toch een schande dat je VIJF!! Keer een computer terug moet sturen en dan weet je nog niet zeker of het wel werkend terug komt!

Het lijkt me duidelijk: Neem GEEN ACER computer, want service kennen ze niet!!

opabert

Ongelezen bericht door opabert »

Hallo allemaal,

Na 3 jaar was mijn oude en inmiddels probleemloze en 3e laptop PC versleten en rijp voor vervanging.
Ruim 7 maanden geleden heb ik bij de BCC een ACER Aspire 1357LMi gekocht is prachtig apparaat maar ineens heb ik kort achter elkaar een aantal vervelende of lastige problemen.
De eerste = Scheurtjes in de kast bij de scharnieren en daar kan ik nog wel mee leven. Maar vanaf vorige week wil de DvD brander geen DvD schijfjes meer herkennen.
OORZAAK: in dit type/serie DvD spelers zit een fabrieks fout !

De DvD brander zit in een slede en kan je er zelf zonder problemen uithalen/omwisselen, dus daar hoeft de PC beslist niet voor weg!

Contact met BCC geeft geen enkele hoop want BCC verwijst voor service naar ACER

Het is een Pioneer DvD brander dus heb ik contact gezocht met Pioneer Benelux support desk en deze geeft GEEN ondersteuning aan hun eigen apparaat en verwijst door naar Acer. Contact met Acer en gevraagt of ACER een nieuwe DvD kon leveren zodat ik die Zelf om kon wisselen ! Dat was wel mogelijk maar dan moest ik de hele PC opsturen met een wachttijd van 4 tot 8 weken. Omdat de DvD in een slede zit, vroeg ik aan de helpdesk of het mogelijk was dat we de DvD gewoon om konden ruilen voor nieuwe zodat ik de laptop niet kwijt was of 4 tot 8 weken zonder DvD speler zou zitten.....
Helaas, dit was niet mogelijk want Acer heeft hiermee slechte ervaringen.......

Kortom de PC is voor 4 tot 8 weken weg of onbruikbaar.......
En als ik het hier zo lees dan is opsturen ook niet geheel zonder risico.
Ik heb nog nooit zoveel 'gedoe' en 'onwil' meegemaakt en ik baal als een stekker over het gebrek aan efficiente service van Acer.

Wie heeft voor mij een goed advies?

Of kan radar hier nogmaals aandacht aan geven?
Een behoorlijk teleurgestelde consument.

wordt vervolgt.

joze

Ongelezen bericht door joze »

hallo

zo'n 2 jaar geleden heb ik een laptop gekocht bij dynabyte.
prijs was rond de 1800 euro.
het eerste jaar heb ik de laptop bijna niet gebruikt ( had toen geen internetverbinding).
in februarie 2004 ben ik de laptop dagelijks gaan gebruiken.
en in april 2004 begon de ellende.
laptop werdt steeds warm en voel uit. kon niet meer scannen met norton op virussen, niet meer een foto uitprinten, geen cd meer branden.
ben naar dynabyte gegaan en de laptop werdt ter reparatie verstuurd naar Acer Duitsland.
na 6 weken kreeg ik hem terug ( ventilator vervangen).
na een week of 4 weer de laptop kapot ( weer de ventilator stuk) en alwer was de laptop 4 weken weg voor reparatie.
toen die terug kwam ging het weer een tijdje goed en toen begon weer de ellende.
nu was de cd-brander stuk. ( deed wel branden , maar er stond niks op de cd).
alweer 4 weken weg voor reparatie.
laptop komt weer terug ( het is inmiddels eind november 2004)
en na 14 dagen is die weer kapot !!!!
nu was er iets aan het beeldscherm . dit werd steeds maar donkerder en op het laatst kon ik niks meer zien , alleen donker grijs beeld.
alweer gaat de laptop naar Dynabyte.
de garantie is binnen 2 weken afgelopen!!
de verkoper van dynabyte zegt iets te regelen met acer.
dus ik was benieuwd ??? misschien een nieuwe laptop ???
na 2 weken nog niks te hebben gehoord, bel ik maar eens met dynabyte.
mij werdt mede gedeeld dat de laptop ter reparatie was gestuurd naar Acer en ik wel hoorde wanneer die terug was.
na 3 weken in de reparatie te zijn geweest kwam die weer terug.
hij was gerepareerd. op mijn vraag wat er aan de hand was met het beeldscherm.
daar wisten ze geen antwoord op te geven.
als tegenmoetkoming kreeg ik van Dynabyte een verlenging van de garantie mrt 6 maanden. daar moest k het maar mee doen.
nu april 2005 (4 maanden later) is die weer kaopt !!!!
alweer de ventilator, valt weer uit.
heb hem vandaag weer naar Dynabyte gebracht.
met de mededeling, dat ik hier niet mee akkooord ga !!!
ik heb ze 4x in de gelegenheid gesteld om de problemen te verhelpen, maar nu is de maat vol.
wens nu een degelijke oplossing, en niet weer een reparatie !!!
als ik het nog eens moest doen NOOIT MEER EEN ACER
de service is slecht.
telefonisch zijn ze heel slecht te bereiken!!
op e-mail met klachten wordt helemaal niet gereageerd.

ben benieuwd wat nu weer de oplossing wordt van dit probleem.
maar zal zeker verdere stappen ondernemen.
dit kan gewoon niet !!! dat we als consument zo voor de gek worden gehouden

helemaal gehad met Acer

Ongelezen bericht door helemaal gehad met Acer »

Hm ik dacht laat de lijst eens aanvullen met wat mij is overkomen.
Ik heb al eergisteren al dezelfde klacht email naar het hoofkantoor in Den Bosch gestuurd maar tot op heden geen reactie dus hang ik maar weer dagelijks (wordt inmiddels dagelijkse routine) met Acer in Duitsland aan de lijn.

Hier een kopie van de mail die ik heb verstuurd:
Sent: Monday, April 25, 2005 12:04 PM
To: '[email protected]'
Subject: KLACHT
Importance: High

Geachte lezer,

Al enkele weken (zoals u kunt hieronder kunt zien sinds 24 februari jl) moet ik dagelijks contact opnemen met uw helpdesk om te vragen waar mijn gerepareerde notebook blijft. Ik ben het nu ongelooflijk zat (en dan druk ik het nog netjes uit) en ik verwacht dat er vandaag nog contact met mij wordt opgenomen en dat mij de oplossing wordt medegedeeld. Om wat begrip van uw kant te krijgen zal ik opsommen wat er zoals gebeurd tussen 24 februari en 25 april:

22 februari, mijn notebook doet helemaal niets meer. Gebeld met Acer en notebook wordt opgehaald
24 februari krijg ik een ontvangst bevestiging dat mijn notebook is aangekomen in Duitsland
2 maart krijg ik een Quotation. Diezelfde dag bel ik met de helpdesk dat mijn notebook nog onder de garantie valt en de werkzaamheden (workmanship cost) dus ook en dat ik wel de batterij betaal maar niet de workmanship cost.
8 maart fax ik mijn bevestiging van de (gewijzigde, zo werd mij aangeraden)Quotation
10 maart bel ik wanneer men denkt dat ik mijn notebook kan verwachten. Ik krijg te horen dat ik de notebook morgen (11e of anders maandag 14 maart wel kan verwachten) want 'hij ligt nu bij de reparateur op zijn buro".
15 maart nog niets ontvangen, ook geen email met tracknummer. Ik bel weer. Ik krijg te horen dat men zit te wachten op onderdelen.
18 maart, ik bel; nog steeds te wachten op onderdelen. Ik vraag: we zitten toch niet op elkaar te wachten he? Ik weet dat ik een opmerking heb gemaakt bij de quotation en er wordt mij verteld dat dat echt de issue niet is, het wachten is echt op onderdelen.
22 maart, ik bel; nog steeds te wachten op onderdelen. Als ik vraag op welke onderdelen dan kan men mij dat niet vertellen en er wordt mij verteld 'dat het toch niet uitmaakt als ik zou weten onderdelen het zou betreffen'. Ik maak duidelijk dat het wel uit kan maken, want als ik weet om welke onderdelen het gaat, kan ik zelf nog altijd bepalen of ik het apparatuur retour gezonden wil hebben en het zelf wel bij een andere firma kan regelen die de onderdelen wel direkt beschikbaar heeft.
De helpdesk kan het niet zien.
29 maart, ik bel weer; nog steeds te wachten op onderdelen
6 april, ik bel weer;als ik vandaag te horen krijg dat we nog steeds op onderdelen zitten te wachten, vraag ik of de helpdesk medewerker misschien eens bij zijn collega van de reparatie langs zou willen lopen om uit te zoeken waar we toch op wachten. Ik krijg te horen dat dat erg ongebruikelijk is en dat ze wel in hetzelfde pand zitten maar hij nog nooit op die afdeling is geweest en de persoon ook niet kent.
7 april, ik bel weer; gelukkig is de helpdeskmedewerker zo vriendelijk geweest om toch langs die collega te lopen en wat blijkt...... De collega had dan wel de code ingetoest dat jullie op onderdelen zaten te wachten maar hij zat te wachten op een goedkeuring van de quotation (die ik al 8 maart heb verstuurd!!). Dus door een verkeerde code intoetsen hebben we al die tijd van jan joker zitten wachten. Er wordt terplekke e.e.a. administratief rechtgezet en ik ontvang een email (dezelfde dag) dat mijn laptop de volgende dag op transport zou gaan en maandag 11 april zou ik hem wel kunnen verwachten.
13 april, ik heb nog geen laptop gezien, dus ik bel naar de helpdesk voor het trackingsnr zodat ik zelf met UPS kan bellen. Het blijft lang stil aan de lijn.....er is geen trackingsnummer. De medewerker gaat het uitzoeken. Later die dag krijg ik te horen dat mijn laptop niet op transport is gegaan want 'we zijn hem kwijtgeraakt'!!. Mijn case wordt nu overgedragen aan de manager van de afdeling en de medewerker gaat er op aandringen dat er vandaag nog een oplossing moet komen. Zowel de helpdeskmedewerker als ikzelf zijn 14 en 15 april vrij maar 'u kunt toch zeker maandag een email in uw inbox vinden met de oplossing'.
18 april, helaas geen email en dus geen oplossing, ik bel, men kan de status niet zien, ook is er niet gelogd dat mijn laptop kwijt is en dat er een oplossing zou komen. Helpdeskmedewerker meldt mij dat als men een laptop kwijt is, ze dat sowieso niet loggen. Maar hij gaat uitzoeken wat er is gebeurd en wat de oplossing zou kunnen zijn.
Diezelfde middag ontvang ik een email dat mijn laptop "Is hersteld en staat gereed voor verzending". Ik snap er niets meer van want ik lees dat het serienummer het nummer is van mijn kwijtgeraakte laptop. Maar ik ben al blij dat ie terecht is en bovenal dat ie eindelijk onderweg is dus ik laat het er maar bij.
19 april, laptop arriveert. Het blijkt een laptop te zijn met een Duits toetsenbord, geen Operating System erop een half gechrashde hard disk (door de IT mensen van mijn eigenbedrijf weer aan de praat gekregen) en bovenal GEEN WIRELESS (die ik wel gekocht had). Ik bel weer op. Ik leg het uit en de eerste reactie is eigenlijk dat men niet kan geloven dat ik de onjuiste apparatuur heb ontvangen. Dan krijg ik te horen dat er wel een nederlands toetsenbord opgestuurd zou worden. Ik sta versteld…..hier denkt men het mee af te kunnen doen??? Ik accepteer deze oplossing niet en eis een gelijkwaardige laptop! De helpdeskmedwerkers zegt er een notitie van te maken en zou zijn uiterste best doen een laptop te versturen met een nederlands OS, werkende HD, nederlands toetsenbord en wireless en zou mij terugbellen met de stand v zaken. Overigens stond er op het Despatch Report de volgende opmerking: "2 maart 2005 Gereat getauscht" met een ander serie nummer dus op 2 maart blijkt mijn laptop dus al verwisseld te zijn!
21 april, nog niets gehoord, ik bel weer. Andere helpdeskmedewerker zegt dat er niets is gelogd over wat er 19 april is gebeurd en besproken. Hij belt met Acer nederland, het moet toch echt in Duitsland worden opgelost zegt hij dus hij draagt het over aan zijn manager. 'Er zal contact moeten worden opgenomen met de afdeling waar dit allemaal is gebeurd en zij moeten een beslissing nemen en als ze dat gedaan hebben, dan bel ik wel weer' krijg ik te horen.
25 april, niets gehoord, zelf maar weer gebeld. De helpdesk medewerker verteld mij dat de zaak op 18 april is afgesloten. Ik zit dus een hele week voor niets te wachten want wat er op 19 en 21 april is besproken is WEER NIET gelogd! Omdat ik de namen van de helpdeskmedewerkers elke keer heb genoteerd kan deze helpdeksmedewerker direct bij zijn collega vragen naar de stand van zaken; 'het hoofd van de afdeling is er nu mee bezig en 'het toetsel blijk inderdaad een minder waardiger toestel te zijn dan u had gekocht en ik zal mijn manager aangeven dat er vandaag nog een oplossing moet komen'...

U begrijpt, mijn geduld is op, ik ben het zat, en nog buiten het feit er dus nu iemand anders met mijn laptop rondloopt (met dus al mijn prive gegevens, inclusief mijn ondernemersplan etc etc) wil ik u aandacht voor een oplossing, vandaag nog als het even kan.

U kunt contact met mij opnemen via het volgende mobiele telefoonnummer xxxx (hier niet relevant)

Dat was de klachtenemail

27 april Inmiddels heb ik nog steeds geen reactie op deze email gekregen. En heb ik vandaag maar weer eens gebeld. De helpdesk medewerker kan de status niet zien en hij wil het bij zijn manager neerleggen. Lag de case daar niet al sinds eergisteren??? zoals mij is verteld. Al met al weet men nu dat sinds maandag 18 april ik met de verkeerde spullen zit en weer zijn er nu 9 dagen overheen en er is helemaal niets gebeurd in de tussentijd.

O ja en als je een vraag hebt over wat er dan nu uiteindelijk afgerekend moet gaan worden bij de bezorger van UPS, dan kan niemand je dat vertellen (ik bedoel, als je het niet eens bent met de Quotation) dus dat is maar afwachten. U begrijpt, ik betaal helemaal niets meer! (Als ik die notebook uberhaupt ooit nog eens zie)

oooo

Ongelezen bericht door oooo »

Het lijkt wel de klaagmuur hier , ik lees gagantisch veel frustraties ,mischien terecht enof onterecht, maar mensen laat je eerst eens goed informeren en anders koop het niet

brain84

Ongelezen bericht door brain84 »

@ helemaal gehad met acer

wel ernstig, als ik jou was zou ik een middagje langsgaan bij het kantoor in Den Bosch.
mij is de ervaring dat op emails weinig tot geen reacties terug komen
wil je iets gedaan krijgen moet je meestal persoonlijk ergens naar toe, en dan niet weggaan zonder dat er concrete oplossing is

succes ermee

massis

Ongelezen bericht door massis »

Ik kocht, jammer genoeg voor ik dit forum vond, een acer laptop. Technisch helemaal geen probleem mee, die doet het prima. Nu, anderhalve maand nadat ik hem kocht, is diezelfde laptop plots 225€ goedkoper geworden, wat m.i. toch wel heel veel geld is.
Ik vind de prijzenpolitiek die acer voert dan ook beneden alle peil, ik zit met een goeie laptop, daar niet van, maar voel me toch behoorlijk bekocht!

Rustig

Ongelezen bericht door Rustig »

@helemaal gehad met Acer;

Stuur een aangetekende brief (met bewijs van ontvangst) aan Acer Den Bosch, eis dat het probleem mbt. je laptop binnen 10 dagen is opgelost is en zo niet, dat je juridische stappen zult ondernemen en alle kosten die daaraan verbonden zijn op Acer zult verhalen.
Wél doen als de problemen blijven want het handelen van Acer riekt naar slechte bedrijfsvoering waar jij als klant het slachtoffer van bent.

h.a

Ongelezen bericht door h.a »

Jullie worden allemaal bedankt. Ik was van plan om morgen een acer4101 aan te gaan schaffen maar gezien het forum ben ik daar vanaf gestapt.

Gast

Ik heb sinds 1 1/5 jaar een Acer laptop 660. Ik ben student multimedia, dus mijn laptop staat bijna de hele dag aan.
Het eerste half jaar geen problemen, maar toen ineens kwamen er zwarte draadjes onderaan het beeldscherm. Ik mailen en bellen naar Acer, werd met verteld dat ze daar niks an konden doen, en dat ik er geen garantie over kreeg. Gelukkig is het niet erger geworden, nog niet, dus ik kan er wel mee leven. Weer een half jaar later zie ik dat mijn touchpad en toetsenbord in mijn beeldscherm gedrukt staat, ook raar wat ik pak hem netjes in een handdoek en zit niet bekneld in mijn tas.
Ik weer contact opgenomen, ja u kunt hem opsturen, maar duurt wel een paar maandjes. HALLO?! ik kan niet zonder laptop.

MAar het grootste probleem is toch wel dat mijn accu maar 10 minuten zonder stroom kan. Terwijl hij het 3 uur moet kunnen doen. Okee 3 uur is misschien een beetje overdreven, maar 10 minuten :shock: Helaas is een nieuwe accu niet goedkoop, maar dat het ie nu al zo snel leeg is, vind ik wel erg snel...

susanne01

Ongelezen bericht door susanne01 »

Hoi Allemaal,

Ik had ook een probleem met een Acer notebook. Na alle verhalen links en rechts huiverig geworden, maar toch ter reparatie aangemeld.
Op een normale wekrdag rond 15.00uur aangemeld, voor 17.00uur stond UPS al voor de deur om de notebook af te halen!
Binnen een week weer terug ontvangen via UPS, en alles werkt weer prima!

Wat vervelend dat het bij jullie allemaal zo'n gedoe is! Gelukkig was mijn retour vlekkeloos en supersnel verlopen (als je rekening houdt met het feit dat het repair centrum in Duitsland zit).

Susan

tousberg

Ongelezen bericht door tousberg »

Ik heb ook een probleem met men laptop
nadat ik hem 3 weken had laad hij niet meer op (af en toe wel)
Upc heeft hem netjes opgehaald en nu ligt ie al van 31 maart in Duitsland te wachten op een onderdeel. Ik heb al 10x gebelt en gemailt
wanneer die nu klaar is ivm een studie waarvoor ik hem gekocht hebt

weet iemand hoelang ze daarover mogen doen

richard1963

Ongelezen bericht door richard1963 »

ik zelf heb een acer aspire 1661 wlm gekocht
maar ik zou iedereen afraden om een laptop van acer te kopen .
na 1 jaar en 4maanden is het beeldscherm stuk beeldlijn.
dode pixels is dat geloof ik.
en bij acer doen ze daar niks aan .
zeer slechte service voor zo veel geld.

Gesloten