Pagina 3 van 3

Re: Rabobank Plusvoorwaarden

Geplaatst: 06 jan 2020 17:44
door Komkommertijd
Door de verschillende kortingen voor 1e keer en later volle prijs veroorzaken vele banken wegens niet goed uitleggen dit probleem zelf.

Als je elke klacht gelijk serieus goed beantwoorde voorkom je levenslang hier gezeur over kleinigheden .

Re: Rabobank Plusvoorwaarden

Geplaatst: 06 jan 2020 18:46
door Joepie Joepie
Als klantbelang echt centraal zou staan...

Re: Rabobank Plusvoorwaarden

Geplaatst: 27 jan 2020 20:29
door MichielHagen
Probleem is inmiddels door de lokale Rabobank op een correcte manier afgehandeld.

Re: Rabobank Plusvoorwaarden

Geplaatst: 27 jan 2020 20:39
door Lady1234
Mogen we ook nog weten hoe?

Re: Rabobank Plusvoorwaarden

Geplaatst: 24 dec 2020 11:37
door Rabobank
Beste Hans,

Begrijp ik goed dat er contact is geweest met jouw vestiging? Is er duidelijke uitleg gegeven voor de afwijzing?

Marco
Team Webcare
Rabobank Nederland

Re: Rabobank Plusvoorwaarden

Geplaatst: 04 jan 2021 15:03
door sjohie
Hans Ekdom schreef:
04 jan 2021 14:03
RABO PLUSVOORWAARDE.
Door de crisis en ziektes zijn wij ook zwaar ingeteerd (Corona, openhartoperaties 4 bypasses 55 % longcapaciteit, 2 heupoperaties, Zware Reuma, 5 jaar geleden getroffen door Mexicaanse griep met 6 weken coma en 18 mnd. revalidatie. In deze periode mijn medewerkers gewoon uit privé reserves kunnen doorbetalen. Maar dat houdt ook een keer op als je ingeteerd bent. Wordt nu noodgedwongen nog aan het werk te moeten. Ben nu 71 jaar en niet gezond meer. Is er iemand die dezelfde ervaring heeft met de Rabobank Apeldoorn Dat je met een overwaarde van meer dan € 275.000 geen medewerking krijgt om een deel van deze overwaarde middels het zgn. "Overwaarde plan" op te nemen mits je je leaseauto wegdoet contracten afkopen Je eigen onderneming liquideert waarbinnen ik nog wat inkomen kan verwerven. Commentaar Rabo "verkoop je woning maar". Waar moet je naar toe. Je wordt op deze manier met een vermogen van (€ 275.000) op straat gezet. Dat is nu je bank waar je al 35jaar een vertrouwensrelatie mee denkt te hebben. Dit is toch een veel geld kostende periode geweest dat je eigen bankinstelling alleen maar heeft weten te graaien. Waar blijft hun empathie. Juist in deze tijd zijn banken aan hun cliënten zorgplicht verschuldigd. Verwijtbaar handelen waar de ACM ook niet gelukkig mee is. Ben bereid indien Rabo medewerking verleent dit ook hier te melden. Dat de zaak uit coulance is opgelost en beide partijen mee tevreden zijn.
Goedemiddag. Het lijkt me handiger, duidelijker, en getuigen van wat digitaal fatsoen, als u hierover een eigen "topic" aanmaakt op dit forum, in plaats van een vol jaar oud topic wat niet echt iets met uw situatie te maken heeft, te kapen.

Los daarvan is de vraag of u deze kleinzakelijke vraag, wel op het juiste forum stelt. ik heb van ondernemers begrepen dat op een forum als www.higherlevel.nl, veel meer relevante informatie aanwezig is, welke hier niet te vinden zal zijn.

Gevallen als deze, dus tussen kleinzakelijke ondernemers icm banken, kennen veel valkuilen die voor consumenten niet bestaan, of afgedicht worden door wetgeving.