En jij denkt dat dat wél zou mogen...?Komkommertijd schreef: ↑02 mar 2020 09:00kan op 't Desktop scherm met speaker ook You Troep moeiteloos draaien...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] waar aansluiten en hoe?
Re: waar aansluiten en hoe?
-
Volgens mij kun je meteen afrekenen als er een afspeelmogelijkheid aanwezig is. Dat is wel dichtgetimmerd. En terecht.
Lieve mensen ik weet genoeg.
Als mijn baas toch een boete krijgt, is het eigen schuld en dikke bult.
Ze waren gewaarschuwd.
Als mijn baas toch een boete krijgt, is het eigen schuld en dikke bult.
Ze waren gewaarschuwd.
Moneyman
, witte angora
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Zo is dat Ridder777. Hij kan het beter missen dan jij. Voor een dubbeltje eerste rang willen zitten valt vaak tegen.
-
Mijn Smartphone heeft ook een ingebouwde radio dus bij het Sushi halen word ik straks daarom deze zaak gewoon uitgezet?
maar ik verwacht binnen 1 jaar wel controle zodra ze in de buurt zijn.
Handiger is bovenburen met harde muziek boven, dan is het overmacht en kunnen ze niets aan doen.
Als er kamers boven zijn en die hebben voor hun woning legaal muziek rechtenvrij.....
Buma / Stemra is daar niet blij mee en de bewoners hoeven niet thuis te zijn, vergeten uit doen mag zelfs!
Ridder heeft Unieke werkgevers, van een Overheid tot een groep sjoemelaars die wel vaker de grens opzoeken!
maar ik verwacht binnen 1 jaar wel controle zodra ze in de buurt zijn.
Handiger is bovenburen met harde muziek boven, dan is het overmacht en kunnen ze niets aan doen.
Als er kamers boven zijn en die hebben voor hun woning legaal muziek rechtenvrij.....
Buma / Stemra is daar niet blij mee en de bewoners hoeven niet thuis te zijn, vergeten uit doen mag zelfs!
Ridder heeft Unieke werkgevers, van een Overheid tot een groep sjoemelaars die wel vaker de grens opzoeken!
-
En zeker als het 'geestelijke' liederen zijn.Komkommertijd schreef: ↑02 mar 2020 10:03Handiger is bovenburen met harde muziek boven, dan is het overmacht
Komkommertijd
vindt dit leuk
Dan heb ik ineens een heel ander idee bij die "bovenburen"witte angora schreef: ↑02 mar 2020 10:06En zeker als het 'geestelijke' liederen zijn.Komkommertijd schreef: ↑02 mar 2020 10:03Handiger is bovenburen met harde muziek boven, dan is het overmacht
witte angora
vindt dit leuk
-
Dat het hemels klinkt wil niet zeggen dat het hemels is...
Moneyman
vindt dit leuk