LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voldoende aanvoer? Schappen nu al drie weken leeg
Re: Voldoende aanvoer? Schappen nu al drie weken leeg
Nog geen leeg schap gezien in mijn supermarkt.
Beter kijken. Ik heb ongeveer 10 jaar in 2 verschillende supermarkten gewerkt en er is sowieso altijd ergens een leeg vak. Of iets wat niet leverbaar is (maar dat wordt tegenwoordig opgevuld door de vakken ernaast) of iets wat die dag of de volgende dag bij de vracht moet binnenkomen (meestal zijn dit producten die niet heel hard lopen)
Brillo kan ook handig zijn wanneer je een paar weken mis hebt gegrepen op het toiletpapier. Toch goed voor de harde klonten.
-
Beste Moneyman,
Je moet mijn gewoon negeren en niet er aan ergeren als je zoveel nodig hebt!
Maar kijk eens bij Turkse, Marokkaanse of Poolse winkels , daar word minder gehamsterd en is het er nog wel, vaak ietsje duurdere.. maar is er wel.
Als de winkels de Toiletpapier prijs tijdelijk zouden verhogen is het voor hamsteraars ook niet leuk,
en zullen ze maar 1 pak kopen als nodig of overslaan... zo kun je de vakken en je inkomen behouden!
Je moet mijn gewoon negeren en niet er aan ergeren als je zoveel nodig hebt!
Maar kijk eens bij Turkse, Marokkaanse of Poolse winkels , daar word minder gehamsterd en is het er nog wel, vaak ietsje duurdere.. maar is er wel.
Als de winkels de Toiletpapier prijs tijdelijk zouden verhogen is het voor hamsteraars ook niet leuk,
en zullen ze maar 1 pak kopen als nodig of overslaan... zo kun je de vakken en je inkomen behouden!